Gjest gjest18 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei, Jeg er en jente på 18år som trenger råd og tips. Fikk for et halvt år siden ny jobb, og dermed også ny sjef, en mann på 34år. Det første som slo meg var hvor utrolig kjekk han var, og jeg ble utrolig smigret når jeg la merke til hvor mye mer oppmerksomhet han gav meg i forhold til andre jenter som jobbet der. Etterhvert utviklet ting seg og ble en ganske het flørt mellom oss, han tok meg med på middager o.l Fikk sterkere og sterkere følelser for ham. Og han fikk meg til å føle meg så utrolig spessiell. Har aldri vært så forelsket i noen som i han. Hvertfall, en kveld for en uke siden hadde vi vært ute, og vi tok inn på hotell (han sa at vi måtte holde forholdet hemmelig så ettersom det ikke så bra ut at han hadde et forhold til en ansatt) vi hadde en utrolig natt, og jeg var så utrolig lykkelig og følte meg ekstremt heldig som fikk være med den fantastiske mannen. Den morgen fortalte han meg at han hadde kone og to små barn hjemme. Jeg ble totalt sjokket og visste ikke hva jeg skulle si, så jeg bare gikk uten å si noe. Etter det har han ringt og sendt masse meldinger hver dag uten at jeg har svart og han har prøvd å få meg på tomannshånd når jeg er på jobb. Saken er at jeg vet at jeg bør droppe fyren, men jeg klarer det ikke! Jeg vil bare late som ingenting og fortsette slik vi hadde det. Er håpløst forelsket i ham, og klarer ikke la være å tro på ham når han sier at forholdet til konen ikke funket og at han mye heller skulle vært med meg, men at han må ta hensyn til barna. Har aldri hatt så sterke følelser for noen før, så jeg klarer ikke å ignorere han mer, samtidig tenker jeg mye på konen og barna hans som uvitende har sittet hjemme, mens han har vært med meg. Har ekstremt dårlig samvittighet ettersom jeg har lagt merke til tidligere hvor unvikende han ble når vi kom inn på samtaleemner som familie osv. men tok det ikke opp mer fordi jeg kunne se at han ble ukomfotabel og tenkt det sikkert var et eller annet ubehagelig han ikke hadde lyst at folk skulle vite, og at han kom til fortelle det når han var klart for det (var vel egentlig det som skjedde også...). Trenger som dere sikkert skjønner råd! Hva skal jeg gjøre? Er så ufattelig glad i ham, på tross av det han har gjort har jeg ikke lyst å gjøre noe annet enn å tilgi han og fortsette forholdet. Kan ikke snakke med venner og hvertfall ikke familie ettersom han vil holde det hemmelig og de vil bare dømme meg og ikke minst ham. Noen som har erfaring fra liknende sitvasjoner?? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Forstår godt at du har dårlig samvittighet angående konen og barna hans, det synes jeg er noe du bør fortsette å ha i tankene, for det virker ikke som han har det. Synes ikke det forteller særlig mye positivt om han at han er utro og innleder et forhold med en ansatt i tenårene. Mener at du bør gjøre det du mener er rett (ta hensyn til konen og barna hans) selv om du har følelser for han. Hvis han ønsker noe forhold med deg, så burde han nok først avslutte det forholdet han har. Er hvertfall sånn jeg ser på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå