Marius5051 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Først og fremst, ja, jeg er ubrukelig når det gjelder Ubuntu og dets søsken. Men jeg er ikke alene om det og poster mitt tips til alle andre som måtte være like ubrukelige. Altså, ingen lyd i VLC. Høres det kjent ut? Etter å ha prøvd et utall angivelige løsninger på dette problemet uten hell viste det seg at alt fungerte flott så fort jeg skrudde av andre programmer som ville bruke lyd som sitt medium. Er det mulig.. Er det jeg som har sovet i timen og ikke har fått med meg noe her? Edit: En noe rar formulering i teksten, den måtte bort! Endret 7. juli 2009 av Marius5051 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvilke andre programmer brukte du, da? Meg bekjent kan dette forekomme om et program "låser" lyd-devicen (stort sett eldre programmer som ikke er programmert mot et lyd-API som ALSA, PulseAudio e.l). Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 VLC fungerer fint, om lyden en snill <.< Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror det var Mplayer denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå