Rabies86 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sorry for OT. zibiri: Jeg skjønner faen ikke hva du mener med innleggene dine. Gidder du å utdype og spesifisere litt... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Et par innlegg med personangrep og tull er slettet. Slikt hører ikke hjemme her. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Enig med et par folk her, hvor vanskelig kan det være å kutte ut kontakten med en person over chatten? bare blokk og slett da vel, og si til henne ring meg, dagen du blir 16 , hadeeeet,.Men igjen da er du 20 og hun 16 hehe.. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Herre min hatt.. ta det som en mann! Si rett ut at du ikke ønsker mer enn et vennskap/ønsker å kutte all kontakt. Hun er 14 år...altså kommer hun kanskje til å felle et par tårer, ringe alle venninnene sine og være hysterisk i en times tid før hun finner noen andre å chatte med. Uansett er det mindre sårende for jenta å få høre det rett ut enn å bli ignorert og måtte gå rundt som et spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå