Gjest Guest_Problem_* Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg ble kjent med en jente på nettby og det endte med at henne la meg til msn. Vi begynte å chatte masse. Jeg syntes at det var koselig å snakke med henne og så på henne som en venn. Dessverre virker det som henne er ute etter mer, selv om jeg ikke er interressert i noe mer enn et vennskap. Henne forteller meg hele tiden at henne er glad i meg og vil ha meg osv. Har kjent henne i bare noen dager nå og tenker at det blir for dumt å si at man er glad i noen etter så kort tid. Aldersforskjellen er også et problem for meg. Henne er 14, jeg er 18. Samtidig er jeg veldig forelsket i en annen jente og derfor blir det sikkert vanskeligere å følelser for andre jenter. Når jeg er på pcen vil henne snakke på msn hele tiden og når jeg ikke er på sender henne smser konstant. Hvordan skal jeg løse dette? har prøvd å være litt sånn "care" men det hjelper ikke.Vil helst ikke såre henne. Jeg får altfor lett dårlig samvittighet. Vil bare at vi skal være venner eller ingenting. Takker for svar Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Heter hun Henne? Veldig rart navn.. Har du møtt jenta i virkeligheten? Hvis ikke så er det bare å svare på hver 5-6 melding hun sender, og ikke hver eneste.. Men det letteste er vel bare å fortelle at det blir for masete...? Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Har kjent henne i bare noen dager nå har prøvd å være litt sånn "care" men det hjelper ikke Tror ikke du har prøvd lenge nok. Uansett; to alternativer slik jeg ser det: 1. Ignorer henne til hun slutter å ta kontakt. 2. Sex. Også sånn til senere: du bruker "henne" aaaalt for mye. halvparten av gangene skulle det vært "hun". Bruker ikke å være grammatikkfagg men herregud. Endret 6. juli 2009 av xenoxz Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvor slemt det enn måtte høres ut - ignorering er den beste løsningen, hvis du ikke ønsker å si det rett ut da. Blokker henne på MSN og ikke svar på meldinger. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 "Litt sånn care" virker mot sin hensikt, du må være rimelig likegyldig og avvisende hvis du ikke vil si det rett ut. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hun er 14, du er 18. Det er ferdig snakka uansett. Bare si til henne at hun er 4 år yngre enn deg, og at du desverre er interessert i en annen, derfor vil du aldri kunne være noe mer enn venn med henne. Si det som det er, hun blir nok neppe veldig såra. I så fall går det over etter noen timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fortell henne at du ikke har lappen eller bil. Det funka fint for min del da jeg var på date med ei i alle fall. Skal si hu mista interessen ganske så raskt. Jeg var 18 og hu var 16 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fortell henne at du ikke har lappen eller bil. Det funka fint for min del da jeg var på date med ei i alle fall. Skal si hu mista interessen ganske så raskt. Jeg var 18 og hu var 16 Hahaha måtte le av denne,. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nei ignorering er sinnsykt vondt det.... Ikke gjør det..... Mannen jeg hadde kontakt med, viste først sterke følelser for meg, og så tilslutt ignorerte han meg.... og logget alt jeg sa....... og brukte det i sak mot meg etterpå.... Nei ikke ignorer, man kan vel prate. Tenk selv hvor vondt det er å bli ingorert dere!! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ånei dere har ikke møttes eller hatt sex en gang, nei da kan du bare ignorere jenta... Anderledes hvis dere har hatt kontakt..... Jeg ville ignorert henne hvis du ikke har møtt henne eller hatt sex med henne soleklart ja.... Først si noe hyggelig og så ignorere hvis du ikke har møtt henne engang..... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvem vil være sammen i et kjæreste forhold for real med en 14 år? Ikke at det generelt er noe galt i det, dog jeg mener det er det. Men hvertfall gøy og ikke kunne "gjøre" det på 2 år da Sikkert akuratt i puberteten og med myggstikk på bryste. Eller kan du være glad de løper ette deg da Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) svar kjedelig på meldingene hennes ENKELT OG GREIT hun - Hei pus hva gjør du nå <33<3<3333<33333 Du - sitter ved pc-en og kjeder meg - loker - ikke noe - sover aldri spør hva hun gjør Endret 8. juli 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvorfor skal alt være så vanskelig? Enten så sir du at du ikke er interessert, eller så ignorerer du henne bare. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du er 18 og hun er 14. Det er jo faktisk ulovlig å ha sex med jenta. Du skulle slutta å prate med hun allerede der og da. Kanskje du har en kripos-fyr på nakken. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 HAHAHA!! Ser for meg reaksjonen på den kommentaren da. "Sorry jeg kan ikke snakke med deg for det er ulovlig for meg å ha sex med deg" Virker ikke litt ensporet da Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gap opp, her kommer teskjeen: "Vi kan ikke knulle, derfor kan vi ikke snakke heller" :? Ser ikke problemet i å snakke med ei jente på 14 så lenge det begrenser seg til det. Men i dette tilfellet virker det som fjortisbærta er ute etter noe mer da, og vil man ikke snakke med henne er det ikke værre enn å gi faen. Jeg snakker av og til med kusina til dama mi. Er jeg pedofil da? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Ja. ? Endret 8. juli 2009 av zibiri Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Så du mener altså at hvis ei jente på 14 sier hei til meg så skal jeg løpe avsted og dusje for å vaske vekk de skittne tingene jeg potensiellt kunne gjort om jeg hadde vært en skap-pedo? Du er faenmeg paranoid ass... Edit: Eller hvis jeg er ute å kjører bil, og det står ei jente og haiker. Jeg stopper og hun får sitte på siden vi skal samme vei. Man prater ofte underveis, og om det da kommer frem at hun er 14 så skal jeg altså stoppe og kaste henne ut av bilen fort som faen? Eller? Endret 8. juli 2009 av Rabies86 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Men hva har en 18 års gammel gutt til felles med en 14 år gammel jente? 4 år er ikke et stort sprang mellom mennesker i voksen alder, men mellom en 14 års gammel jente og en gutt på 18 så er det ganske drastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå