Hellbuster Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Har endelig fått min dell Studio 1555, og oppgraderte direkte til windows 7 rc 64 bit. Men får ikke Catalyst control center til å fungere, jeg laster det ned fra ATI sin webside, og instalasjonen går "fint" men når den er ferdig og jeg sjekker mappen catalyst har blitt instalert i er den tom, i følge windows er det instalert men jeg finner det ikke noe sted, har prøvd flere ganger. Løst: Viser seg at dell bare vil at vi skal bruke dems egne drivere, enkelt og greit lastet jeg ned drivere for windows vista 64 bit fra dell sin support side og alt fungerte som bare det! Specs: Intel® Core 2 Duo T9400-prosessor (2,53 GHz, 1066 MHz FSB, 6 MB L2-buffer) Minne 4096 MB 800 MHz tokanals DDR2 SDRAM [2 x 2024] Videokort 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570 Harddisk 320 GB (7200 rpm) SATA-harddisk Optiske enheter Fast, innebygd Blu-ray Disc (DVD+/-RW + BD-ROM) med innstikksplass, inkludert programvare Endret 7. juli 2009 av Hellbuster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå