flogieboogie Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Heisann! Har nå opplevd at det under Resident Evil 5 og Dead Rising kommer "horisontale linjer" a lá "lagg" på et vis og lurte rett og slett på om noen er inne hadde noen lure tips til hvordan å bli kvitt dette. Ang Dead Rising vet jeg at utviklerne ikke har laget noen oppdatering som tar hånd om dette problemet, men finnes det en løsning for RE5? Med horisontale linjer mener jeg linjer som kutter grafikken. Har fikset dette før med V-sync på PC'en, men litt usikker på hva jeg skal gjøre med xboxen. Et alternativ er å sitte å leke litt med oppløsning og se om det hjelper. TV'en jeg har er en Samsung A559 37" 1920x1080p. Ellers noen tips? Flere som har opplevd det samme? Takker for hjelp mvh Jørgen Endret 6. juli 2009 av flogieboogie Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er vel rett å slett fordi tv'en ikke klarer å henge med når det blir høye framerates ? Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 har merket noen linjer på min res5 også...uten at jeg klarer å bli kvitt det. det merkelige er at demoen ikke har dette Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Noe av de horisontale stripene forsvant da jeg byttet oppløsning fra 1080p til 720p, men skjønner ikke helt hvordan dette kan ha noe med spillet å gjøre da spillet skal støtte begge oppløsningene. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tror det uansett fungerer slik at spillets "native resolution" er 720p, og at det bare oppskaleres når du kjører 1080p. Lenke til kommentar
JAPF Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Dette skjer fordi det ikke er lagt til en vertical sync i 360 versjonen av RE5 og dead rising. Spessielt merkbart i 1080p. Jeg bruker og sette den til i istedet for p, dette reduserer linjene veldig, men ikke helt. Lenke til kommentar
JAPF Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Siden utvikleren ikke har lagt til en V-sync i spillet, kan du desverre ikke gjøre noe med det på din 360. Jeg bruker og sette den til i istedet for p, dette reduserer linjene veldig, men ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå