Gå til innhold

Horisontale linjer, RE5, Dead Rising etc. Løsning?

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Har nå opplevd at det under Resident Evil 5 og Dead Rising kommer "horisontale linjer" a lá "lagg" på et vis og lurte rett og slett på om noen er inne hadde noen lure tips til hvordan å bli kvitt dette.

Ang Dead Rising vet jeg at utviklerne ikke har laget noen oppdatering som tar hånd om dette problemet, men finnes det en løsning for RE5?

Med horisontale linjer mener jeg linjer som kutter grafikken. Har fikset dette før med V-sync på PC'en, men litt usikker på hva jeg skal gjøre med xboxen. :)

Et alternativ er å sitte å leke litt med oppløsning og se om det hjelper. TV'en jeg har er en Samsung A559 37" 1920x1080p.

Ellers noen tips? Flere som har opplevd det samme?

Takker for hjelp :)

mvh Jørgen

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dette skjer fordi det ikke er lagt til en vertical sync i 360 versjonen av RE5 og dead rising. Spessielt merkbart i 1080p.

Jeg bruker og sette den til i istedet for p, dette reduserer linjene veldig, men ikke helt.

Lenke til kommentar

Siden utvikleren ikke har lagt til en V-sync i spillet, kan du desverre ikke gjøre noe med det på din 360.

Jeg bruker og sette den til i istedet for p, dette reduserer linjene veldig, men ikke helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...