KristianeOline Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) jeg sliter med å velge.. :s . hvem er best og hvem tjener jeg på å kjøpe ?? hvem har best bilde og hvem er genereltsett den beste å kjøpe ?? Jeg er veldig glad i å ta bilde og har til nå tatt bilder med et kompaktkamera, men nå vill jeg invistere i et litt større .. har tatt litt bilde med speilrefleks før Endret 6. juli 2009 av KristianeOline Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Alle speilrefleks du får kjøpt i dag gir like gode bilder,det er objektivet og fotografen som gir de eksepsjonelle bildene. Kjøp det kameraet som du synes ligger godt i handen og at du kommer til alle kontrollhjulene greit. Ta og les denne guiden for førstegangskjøpere og linken til wiki'en,,da får du litt mer innblikk angående modeller og funksjoner. Edit:velkommen til forumet Endret 6. juli 2009 av Nautica Lenke til kommentar
KristianeOline Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Tuusen takk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg ville kanskje valgt Sony DSLR-A300 fordi det gir deg muligheten til å vri skjermen. Men når det er sagt har jeg også hørt masse godt om Canon 450D Du får bare finne ut hva du vil ha mulighet til Endret 6. juli 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Husk å undersøke hvor trådene skal ligge. Denne tråden er feilpostet og flyttes følgelig til korrekt forum. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Etter å ha prøveholdt 450D og DSLR-A350 synes jeg 450D ligger klart best i hånda Lenke til kommentar
antonigiske Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hadde samme dilemma da jeg skulle kjøpe meg kamera. Testa mye med begge og kom frem til at EOS 450D falt best i smak. - EOS 450D er 150g lettere enn A300. - Batteritiden er dog bedre på A300, men du klarer fortsatt å presse ut ca 500 eksponeringer på ett batteri på EOS 450D kontra ca 700 på A300. - Mye større bruktmarked for optikk er også noe jeg har merket er bedre hos Canon som også er jo en fordel om du ikke er stinn av gryn. Hele greia med LiveView argumentet på A300 syns jeg er helt unødvendig. Det er ikke en faktor som avgjør om jeg kjøper ett dSLR eller ei, da jeg aldri bruker/har hatt brukt for LiveView. Men i bunn å grunn så er jo det to veldig gode kamera begge to, så jeg ville sjekket hvilket passet best for deg. Endret 8. juli 2009 av antonigiske Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Problemet med A300 er at den er utgått. Jeg solgte den siste på jobb på tirsdag, og vi kommer ikke til å få nye inn på elitefoto i Stavanger. Arvtageren er A330, som jeg synes personlig er GRUSOM å holde. /Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå