Gå til innhold

Vanntett digitalt kamera

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et vanntett digitalkamera, som kan brukes til å ta bilder under vann med.

Kameraet trenger ikke være av beste kvalitet eller avansert. Er på jakt etter et billig et, men også gjerne et som holder litt lengre enn 2-3 uker liksom.

Noen som er kjent med hvor man kan få tak i et slikt kamera? Har sett noen til rundt 3000kr, men det blir ikke aktuelt å gå så høyt opp i pris.

Som sagt; et billig og greit kamera som man kan ta bilder med under vann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på jakt etter et vanntett digitalkamera, som kan brukes til å ta bilder under vann med.

Kameraet trenger ikke være av beste kvalitet eller avansert. Er på jakt etter et billig et, men også gjerne et som holder litt lengre enn 2-3 uker liksom.

Noen som er kjent med hvor man kan få tak i et slikt kamera? Har sett noen til rundt 3000kr, men det blir ikke aktuelt å gå så høyt opp i pris.

https://prisguiden.no/vis_kategori.php?ca...ering=min_price

Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/vis_kategori.php?ca...ering=min_price

Takk for svar :thumbup: men må nok fortsette søket. Det til 1585 var et dårlig kamera ("lengst unna å kunne anbefale") og det til 1957 var litt interessant, men prisen er litt høy for mi lommebok dessverre...

Lenke til kommentar
Da har jeg gitt mitt siste bidrag her siden det er vanskelig å mette akurat ditt behov sånn direkte med andbefaling til en netto pris på 1500 kr.

så her kan du titte også

http://marinfoto.no/SeaLife/sealife.html

finner du ikke det du leter etter så har det i vert fall ikke mangla på hjelp.

post-184293-1247008452_thumb.jpg

nei du har vært flink :)

Men dette er ei gammel side og kameraene finner æ ikke noen plass (edit: ikke noe annen plass der æ kan kjøpe de). Og de æ finner ligger på 2-3000kr.

Mener ikke å være vanskelig, men trenger å vite hvor æ kan få kjøpt et greit kamera som kan ta bilder og/eller filme under vann til (helst) under 1500kr. Finnes ikke det? Nei nei, men da er det jo ikke no vits i å søke rundt. Men du vet kanskje ikke om det finnes såpass billige "vann-kameraer"?

Endret av nilsrune
Lenke til kommentar

Det spørs jo hvor mye penger du vil svi av, og hvor elegant u-hus du må ha. Selv kjøpte jeg meg en Digipac undervannspose til mitt lommekamera, det fungerte helt greit til rundt en 150-lapp eller så. Selvsagt ikke så robust som et "ekte" u-hus, men det kommer jo litt an på behandlingen. Omtale og eksempelbilder fra mitt første forsøk kan du se her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...