Shulgin Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg er ikke helt sikker på når det ble gjort rede for tittelen til det kommende "MGS3", ja, den fulle tittelen er da satt til "Metal Gear Solid 3: Snake Eater". Jeg synes det hele så litt merkelig ut etter å ha sett det nye "skjermbildet" og den nye videoen hos GameSpot. Videoen er råbra, og vil antagelig gi deg et godt inntrykk av hvor og hvordan spillet vil foregå; ganske forskjellig fra tidligere spill. Merkelig, etter min mening. For å se videoen må du være registrert hos GameSpot. Er du ikke det, kan du registrere deg gratis hos GameSpot Basic. Du vil se skjemaet når du prøver å laste ned videoen. Den videoen gav meg store frysninger, samt mer lyst til å spille gjennom MGS2 for femte gang. *Nynne på den fantastiske musikken* Lenke til kommentar
jackson Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja,musikken er fantastisk!!!! Har alt fra metal gear inkludert musikken Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Ja,musikken er fantastisk!!!! Har alt fra metal gear inkludert musikken Jeg har ikke tatt så av, men uansett; Hideo er genial, og hele MGS-greien, da. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Så det på www.gamers.com ! Endelig ! Jeg elsker MGS, det er bare best! Og musikken .......... får gåsehud! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 får mgs2:substance snart...bra? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 får mgs2:substance snart...bra? Ja, og noe sånn inn i granskogen. Kjøpte Sons of Liberty, som ingår i Substance, og har su ikke spilt SoS, er det svært bra, selv om grafikken kanskje begynner å gå ut. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 gamespot kan brenne! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 gamespot kan brenne! Idiotisk kommentar. Hvorfor? Hva har det med saken å gjøre? Når videoen kom ut, var GameSpot det eneste stedet jeg fant den. Liker dessuten GameSpot nesten like godt som Gamer.no jeg. Fin spillside, etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå