havard_m Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bruker Microsoft Outlook på laptop og stasjonær, kan dette synkroniseres på en slik måte at data er likt på begge maskinene? Lenke til kommentar
f00b Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror ikke dette går uten videre, man er vel nødt til å koble seg mot en exchange mailboks tror jeg.. Er også interessert i å finne ut om dette er mulig, så slenger denne under mine innlegg Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dessverre er det ingen innebygget måte å gjøre dette på i Outlook. PST-filen (som inneholder alle Outlook-elementer) kan ikke brukes av to brukere samtidig og bør heller ikke deles over et nettverk (kan føre til at PST-filen blir korrupt). Jeg har forsøkt ulike varianter av å synkronisere PST-filen mellom maskinene med blant annet SyncToy men det fører før eller siden til problemer, i hvert fall for meg. Les mer her om alternativer: http://www.slipstick.com/outlook/share.asp Lenke til kommentar
Azimov Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du kan prøve Syncing.net (www.syncing.net). Den synkroniserer både epost, kontakter og kalender. Jeg bruker den til å synce Outlook og dokumenter på 2 maskiner, det fungerer alldeles utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå