RasmusKRiis Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Er ikke så velig god på portretter ennå,har i hvertfall ikke så mye erfaring. Så jeg prøvde meg litt på et portrett nå, hva synes dere om det? 1/30 sec f/8.0 ISO 100 31mm Endret 8. juli 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Føler hun ikke inkluderer meg i bildet.. for "hva er det hun ser på" Ingen kontakt. Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg for min del likte det. Liker blikket. Men hun ser vel mer redd ut enn trist? Lenke til kommentar
superbat Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Likte bilde veldig godt Liker blikket veldig godt! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Føler hun ikke inkluderer meg i bildet.. for "hva er det hun ser på" Ingen kontakt. Prøvde et bilde der hun så inn i kamera å, men jeg synes dette fungerte bedre. Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skrått ned på føttene dine tror jeg hadde fungert.. Altså ikke ut til venstre, men ned i gulvet. Fortsatt så man ser øynene, selvsagt! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Skrått ned på føttene dine tror jeg hadde fungert..Altså ikke ut til venstre, men ned i gulvet. Fortsatt så man ser øynene, selvsagt! Skjønte ikk hva du mente. Flere tanker om bildet? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Flere tanker om bildet? Litt for konstruert og halvvegs for min smak. Eksempel, hvorfor har hun nyvaska hår, hatt og skjerf, når hun er skitten i ansiktet og bustet på håret? Hun så jo ut som en nydelig ung dame så hvorfor ikke prøve å ta et portrettbilde av henne uten å prøve konstruere en situasjon? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Flere tanker om bildet? Litt for konstruert og halvvegs for min smak. Eksempel, hvorfor har hun nyvaska hår, hatt og skjerf, når hun er skitten i ansiktet og bustet på håret? Hun så jo ut som en nydelig ung dame så hvorfor ikke prøve å ta et portrettbilde av henne uten å prøve konstruere en situasjon? Ser hva du tenker og har gjort det og ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129260&hl= ), dessuten er ikkde det nyvasket hår;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå