Gjest Guest_Einar_* Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg og jenta mi har vore sammen i snart 1 år. Det har seg slik at vi bor et stykke unna hverandre og kan ikke være med hverandre hver helg. Hva hadde dere synes om jenta/gutten deres hadde vore ute til neste dag på fest med mange folk dere ikke kjente, uten deg tilstede? Hun sier hun alltid har kontroll, men hun liker å drøye det senest mulig likevel. Jeg blir litt småsur av dette, men hun skjønner ikke helt hvorfor. Endret 6. juli 2009 av Skagen Gjorde emnetittelen mer beskrivende for trådens innhold. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er naturlig å være engsetlig i sånne situasjoner når man er gla i noen. Tillit er likevel et viktig stikkord. Uten det går hvert forhold til helvete. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg hadde jo vært litt engstelig, men du må vel egnetlig bare stole på jenta di. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Som allerede nevnt ovenfor. Dette er snakk om tillit og ikke noe mer enn det. Snu litt på det; dersom du hadde vært på fest med noen kamerater, du gjør ikke noe dumt, du har det moro - hadde du da likt å få en kjeftesmelle på tlf/når du kom hjem? Videre mener jeg det er sunt at man i et forhold ikke alltid henger oppå hverandre (selv om jeg skjønner godt hva du mener). Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Jeg er enig i at det gjelder og ha tillit til dama. Men har vært i samme situasjon selv, der jeg var redd dama skulle finne noen andre og sånn, men det har jeg kommet over.. Det som hjalp for meg var at hun var sammen med noen gode venner/ venninner. Jeg hadde ikke likt hvis hun og en venninne hadde gått på en fest med masse folk hun eller jeg ikke kjenner dersom jeg ikke stoler på venninnen. Dette er ikke fordi jeg er hun skal finne på noe, det er fordi jeg er redd at de hun ikke kjenner skal finne på noe. Det er så mange rare folk ute i dag, at det aldri er helt trygt for en jente på byen eller på fest for den slags skyld. Grunnen til at det er blitt sånn for min del, er alle voldtektene, blindvolden og slike ting som man leser i nyhetene. Endret 7. juli 2009 av Morten1987 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg har også vært engstelig de første gangene da dama dro på fest alene uten meg. Men så tenkte jeg over hvordan jeg selv hadde vært når jeg var ute på fest uten henne. Så se for deg selv i situasjonen når du er på fest som sagt. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror jeg hadde blitt mildt sagt irritert om en evt. kjæreste ikke hadde hatt nok tillit til meg, til å la meg feste med folk jeg både kjenner og ikke kjenner. Et langvarig forhold bør bygges på en grunnleggende tillit mellom begge parter, hvor den ene kan være sikker på at den andre ikke "gjør noe dumt" eller blander seg borti noen andre, selv om alkohol er med i bildet. Om man er utro (gjelder både i beruset og edru tilstand), vitner det om at forholdet mangler noe...enten det er spenning, sex eller følelsesgnist. Et forhold hvor den ene eller begge ender opp med å være utro, er trolig ikke et sterkt forhold som hadde vart lenge uansett. Hva mener du med at hun liker å drøye det senest mulig? Jeg mener du bør la jenta di få feste som hun vil, så lenge du ikke har en god grunn til å tro at hun driver på med noe hun ikke burde. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Her i gården er det en fullstendig selvfølge at både herr og fru får gjøre akkurat som de vil, så lenge de ikke bryter tilliten ved å f.eks være utro. Å feste separat og/eller ha tid for seg selv med andre er obligatorisk og nødvendig for sunnhet i forholdet. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det hadde vært flott! Sikkert kjekkt å ikke måtte være med hele tiden. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Herregud mann skjerp deg... Du kan da faen ikke bli sur fordi dama di fester uten deg hvis dere bor langt unna hverandre. "Øy, bli med til **** i kveld da" "Sorry, typen min er ikke her så jeg får ikke lov" Noen som så noe feil her? Dama mi går ut med venner rett som det er. Samme gjør jeg. Og jeg fester hardt, gjerne en helflaske med cognac-hardt og ramler inn døra klokka 7-8 på morran. Hadde dama mi blitt sur for det, (er ikke noe som skjer hele tiden. Drikker ikke SÅ ofte) så tror jeg jeg hadde blitt ganske pissed i retur Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Verre om damen har fest og ikke inviterer deg Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du eier da ikke damen din, la hun ha et liv utenom deg også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå