Skjelvgråt Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som veit hva svaret på spørsmålet er. altså hvor mange sekunder det har blitt spillt inn med film fra konkurransens start? Noen som har en invite forresten? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har sendt inn to filmer nå, som jeg tror stiller sterkt. Noen her som hadde gidda å hjelpa meg å stemt fram filmen min imorgen? Kommer tilbake med link. Kan også forøvrig si at hvis jeg vinner med begge mine filmer så skal jeg dele ut en invite til en her på forumet. Da er det bare å sende meg en PM om akkurat hvorfor du fortjener en inv så fremt at jeg vinner. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ny klient ute Nå som den nye klienten kom så får jeg ikke logget på lenger Den sier det er noe med brannmuren, så prøvde å deaktivere den, men ingenting skjedde. Edit: Nå funker det igjen, måtte bare restarte PC-en Endret 30. november 2009 av Kris Lenke til kommentar
o2man Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har fått sendt inn en film jeg og nå Får se om jeg vinner. Den blir vist ikke lagt ut før i morgen. Så nå er det vel bare å vente å håpe på det beste. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hmm.... greier ikke se filmer lenger jeg, får bare svart skjerm eller "Payment... blablabla" når jeg starter filmer, dette selv om det er gratisfilmer (dem tar vist 5sek for noen filmer). Har testet den nye klienten, ingen forskjell. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fysj jeg har ventet lenge på muligheten til å prøve dette ut. Forferdelig frustrerende å ikke bare være på venteliste til beta invitasjonene ble strengt... Får vel kjøpe et webcam å prøve meg, med mindre noen har mulighet til å sende meg en. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ny klient ute Nå som den nye klienten kom så får jeg ikke logget på lenger Den sier det er noe med brannmuren, så prøvde å deaktivere den, men ingenting skjedde. Edit: Nå funker det igjen, måtte bare restarte PC-en Dette skjer med meg også Men hjalp ikke å restarte her :/ Noen tips? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Leste nettopp i kommentarfeltet på Voddlerbloggen, om to svensker som registrerte seg den 29. juli og fikk invite på samme dag. Jeg registrerte min interesse hos Voddler, den 7. juli, så uttalelsen fra Voddlers egne Marie Antonsson, om at de følger lista kronologisk, når de sender ut invites, får jeg ikke det helt til å stemme. Dårlige saker. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Leste nettopp i kommentarfeltet på Voddlerbloggen, om to svensker som registrerte seg den 29. juli og fikk invite på samme dag. Jeg registrerte min interesse hos Voddler, den 7. juli, så uttalelsen fra Voddlers egne Marie Antonsson, om at de følger lista kronologisk, når de sender ut invites, får jeg ikke det helt til å stemme. Dårlige saker. Jeg fikk i August og registrerte meg rundt Juli. Dette skjer med meg også Men hjalp ikke å restarte her :/ Noen tips? Har du en antivirus som blokkerer kanskje? Prøv å skru av den, OG deaktivere Windows sin egne. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Leste nettopp i kommentarfeltet på Voddlerbloggen, om to svensker som registrerte seg den 29. juli og fikk invite på samme dag. Jeg registrerte min interesse hos Voddler, den 7. juli, så uttalelsen fra Voddlers egne Marie Antonsson, om at de følger lista kronologisk, når de sender ut invites, får jeg ikke det helt til å stemme. Dårlige saker. Jeg fikk i August og registrerte meg rundt Juli. Altså er det bare tull og fjas når de sier at de følger lista slavisk i kronologisk rekkefølge. Jeg registrerte meg veldig tidlig i juli, og har ikke mottatt noen invite ennå. Rett og slett bare tull. De nekter jo også å fortelle hvor langt i køen de har kommet. Endret 1. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Leste nettopp i kommentarfeltet på Voddlerbloggen, om to svensker som registrerte seg den 29. juli og fikk invite på samme dag. Jeg registrerte min interesse hos Voddler, den 7. juli, så uttalelsen fra Voddlers egne Marie Antonsson, om at de følger lista kronologisk, når de sender ut invites, får jeg ikke det helt til å stemme. Dårlige saker. Jeg fikk i August og registrerte meg rundt Juli. Dette skjer med meg også Men hjalp ikke å restarte her :/ Noen tips? Har du en antivirus som blokkerer kanskje? Prøv å skru av den, OG deaktivere Windows sin egne. Har deaktivert alt som har noe med brannmur og antivirus på pc'n og skrudd av brannmuren i routeren. Har også prøvd med to forskjellige pc'er, en kablet og en trådløs. Leste nettopp i kommentarfeltet på Voddlerbloggen, om to svensker som registrerte seg den 29. juli og fikk invite på samme dag. Jeg registrerte min interesse hos Voddler, den 7. juli, så uttalelsen fra Voddlers egne Marie Antonsson, om at de følger lista kronologisk, når de sender ut invites, får jeg ikke det helt til å stemme. Dårlige saker. Jeg fikk i August og registrerte meg rundt Juli. Altså er det bare tull og fjas når de sier at de følger lista slavisk i kronologisk rekkefølge. Jeg registrerte meg veldig tidlig i juli, og har ikke mottatt noen invite ennå. Rett og slett bare tull. De nekter jo også å fortelle hvor langt i køen de har kommet. Hvis man er svenske og medlem av bredbåndsbolaget(som kun svenskene kan være?) så er de prioritert først og har hatt den tilgangen i over en mnd nå Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Og? Hei, var det noe du ville? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fikk invite i forrige uke, registrerte nå. Skal sjekkes ut når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
-Zarx- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fikk invite i går (på listen siden tidlig juli) og registrerte meg samme dag. Klienten virker ganske stabil (den nye, sluppet i går), men bruker litt tid på å koble seg til tjenesten når VoddlerNet har vært skrudd av. Har også måttet registrere new profile på nytt, da det virker som om profilen min forsvant over natten. Har bare prøvd å se én film, men avspillingen av denne gikk knirkefritt. Kvaliteten vil jeg anslå til DVD+, men det var en 40 år gammel film, så litt vanskelig å si noe generelt. Filmutvalget slik det fremstår hos meg, er ganske begrenset. Får opp 16 leiefilmer (5 SEK pr stk.) og 27 gratisfilmer (med reklame). Er mye b/c-filmer og gammelt ræl, men også litt nytt. Er det sånn hos dere andre? Mener å ha sett et bedre filmutvalg i reklamemateriell fra Voddler tidligere, men mulig jeg husker feil. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fikk en invite i mailen jeg også foreleden dag. Er ikke så veldig mange filmer egentlig, men for all del, det virker jo veldig spennende og det er tross alt enda beta. Spoling og pause har ikke virket hos meg, da har bare filmen krasjet, men regner med at det ordner seg etter hvert. Har faktisk funnet en del filmer jeg har lyst til å se der, så for min del var dette en veldig flott smakebit på en mulig fantastisk tjeneste @ -Zarx- Velg genre i menyen og bla deg gjennom action, adventure, osv, så finner du nok mange flere enn de filmene du har funnet så langt Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 http://voddler.bredbandsbolaget.se/share.h...717104d282ff564 Stem folkens, hva om vi hjelper hverandre med å få en invite? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg meldte meg på invitelista tidlig i juni, og har fortsatt ikke fått noen invite... Så hvis noen har en til overs hadde det vært supert! Hvordan funker det med lyd og sånn? Kan man velge 5.1 og lignende? Lenke til kommentar
-Zarx- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 @ -Zarx-Velg genre i menyen og bla deg gjennom action, adventure, osv, så finner du nok mange flere enn de filmene du har funnet så langt Hehe, takk for hjelpen! Synes fremdeles filmutvalget minner om videohyllen på Seven/Deli, men potensialet er jo enormt! Angående prising av filmer synes jeg 5 SEK er over all forventning, det kan umulig forbli slik i fremtiden, i hvert fall ikke når nyere titler legges til. Til sammenligning betaler jeg vel mellom $0,99 - 3,99 for å leie filmer på min US iTunes. Regner med at 5 SEK er mer en symbolsk sum, og beregnet på å teste Voddlers betalingssystem. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hvordan funker det med lyd og sånn? Kan man velge 5.1 og lignende? Dette lurer jeg også på egentlig! Også lurer jeg fortsatt på om det er noen som vet hvordan jeg kan komme meg forbi den feilmeldingen om at brannmuren blokkerer for voddler. Har skrudd av alt av brannmur og antivirus på både pc og router. Prøvd med kablet nettverk og trådløst. EDIT: Har også prøvd å restarte. Mvh Olav B, G Endret 1. desember 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå