Pilot_ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Mener det kun skal være en reklamesnutt før filmen og ikke noe mer før du evt starter en ny film Nå er det kanskje noen her som har muligheten til å bekrefte/avkrefte dette? Confirmed. Også poster jeg linken du la ut i førsteposten "Brød"? Be my guest. Lista blir jevnlig oppdatert av folk. Btw, et utdrag fra voddler.com: Competition The Warriors2009-11-24 13:04:17 Win five invites to share among your friends. Check out the gangs in cult-flick The Warriors. All you need to do is to find out which gang below who doesn´t appear in The Warriors. Send us the name of the gang and what movie they belong to and in two sentences, motivate why YOU should be able to invite your friends. Email to: [email protected]. Orphans Dead Rabbits Hi-Hats Competition Rules Answer the specific question asked and motivate with a maximum of two sentence why you should win. Valid until 26 November. Three winners are appointed by Voddler and this cannot be appealed. We reserve the right to publish names of winners. Jeg vet ikke om kun registrerte eposter kan delta, men det er jo bare å prøve folkens. Svaret er Dead Rabbits. Edit: når jeg tenker meg om, så må det jo være kun registrerte brukere, siden det er "share with your friends". Men kan godt sende inn en mail, men da trenger jeg forslag til smisk. Endret 24. november 2009 av Brød Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Så man blir ikke avbrutt midt i filmen? Utrolig hva en reklamesnutt kan finnansiere! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Så man blir ikke avbrutt midt i filmen?Utrolig hva en reklamesnutt kan finnansiere! Om de har planlagt noe slikt senere, kan ikke jeg si helt sikkert, men ingenting nå i hvert fall. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Vil egentlig tro det blir litt som med spotify. I starten var det veldig lite reklame, men har jo bare blitt mer og mer siden folk ikke vil betale abn og reklamen ikke var en god nok finansiering slik den var..? Men håper jo selvfølgelig at det holder seg slik det er nå Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi skal ikke se bort i fra det. Kan ikke tenke meg denne tjenesten er særlig mye billigere å drive enn Spotify. Er tross alt en god del større mengde dataoverføring, og en filmindustri som bruker mye mer ressurser på hver utgivelse enn musikkbransjen. Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Du kommer att få din invite via mail till den här mailadressen inom 48 timmar. Håper det går Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Har du fått e-post om det nå? Eller har du registrert deg eller gjort noe annet for å få den beskjeden? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Var en konkurransegreie. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er konkurransen fortsatt i gang? Link? Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) http://voddler.bredbandsbolaget.se Deles ut 3 invites til de som stemmer. De tre som kommer på første plass med en video får 5 invites, 4-10. plass får 1 invite. Den varer fra 12. November til 10 Desember. Endret 26. november 2009 av Naϊve Lenke til kommentar
o2man Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 En kompis av meg kjøpte en invite via http://www.tradera.com/. Jeg var så heldig å fikk testet den her hos meg. Jeg oppdaget raskt at jeg har litt for dårlig linje. Jeg har Nextgentel sin dårligste linje som jeg mener er på 1500 kbit ned og rundt 300 kbit opp. Husker ikke helt. Tok en test på itavisen og fikk dette rasultatet: Nedlastingshastighet: 1 915 kbit/s Opplastingshastighet: 365 kbit/s Jeg klarer å starte Voddler og siden der man kan velge filmer kom frem. Tok litt tid før alle coverene til filmene vistes (ca 20 sec). Jeg testet 2 filmer. Første filmen var The Golden Child. Reklamen først startet så hang den og hakket litt. Men når filmen begynte så gikk det fint. Problemene startet når jeg skulle spole i filmen. Da gikk alt bananas og jeg ble kastet ut til startmenyen. Film 2 jeg testet var Apocalypto. Samme skjedde under reklamen. Den hang seg opp og det var som at det var hakk i platen, men den fortsettet til slutt. Når filmen startet gikk det ikke lang tid før alt sto å hakket igjen og jeg ble kastet ut av filmen og havnet tilbake til filmvalgmenyen. Jeg startet første filmen igjen og den gikk fint. Byttet tilbake til film 2 og satte på pause med en gang filmen begynte slik at den kunne få opparbeidet en liten buffer. Ventet ca 1 min før jeg startet filmen. Vet ikke om det var det som hjalp, men filmen surret og gikk fint etter dette i ca 15 min. Grunnen til at den stoppet nå var fordi jeg prøvde igjen å spole. Så mitt førsteintrykk er at min linje er for dårlig, men det er min egen feil. Når det gjelder filmene så virker det som om at de nyeste filmene med bedre kvalitet krever bedre linje enn de gamle (men det sir seg egentlig selv). Jeg fant ingen med HD kvalitet så fikk ikke testet det. Når det gjelder menyene så var de lett forståelige og greie å finne frem i. Det jeg savner er et valg som heter generel som inneholder alle filmene som de har. Slik det var nå så måtte man velge hvilken sjanger man skulle ha. Men som sagt så har jeg ikke fått testet så mye så kan være at det er en slik generel valg bare at jeg ikke fant den Gleder meg til jeg får min egen konto slik at jeg får testet bedre, men da må jeg nok skaffe meg en litt bedre linje Så hvis noen har en invite så er jeg intrisert Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) @Brød Fikk e-mailen med en invite nå. Registrerte du deg bare med en svensk postadresse? Btw: Til dere andre, det var kun 19 videoer som var innsendt i dag, så 10 av de får invite, mens 9 ikke får. Det er stor sjanse for å få en invite, iallefall hvis du får noen stemmer fra venner. 8.-10.plassen pleier ikke å få fler enn 20 stemmer Hvis man legger til en video sent på dagen, kan det hende at den ikke blir publisert før etter 2 dager. http://voddler.bredbandsbolaget.se Endret 27. november 2009 av Naϊve Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 @Brød Jeg har en @live.se adresse. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 @Brød Fikk e-mailen med en invite nå. Registrerte du deg bare med en svensk postadresse? Btw: Til dere andre, det var kun 19 videoer som var innsendt i dag, så 10 av de får invite, mens 9 ikke får. Det er stor sjanse for å få en invite, iallefall hvis du får noen stemmer fra venner. 8.-10.plassen pleier ikke å få fler enn 20 stemmer Hvis man legger til en video sent på dagen, kan det hende at den ikke blir publisert før etter 2 dager. http://voddler.bredbandsbolaget.se Hadde man bare hatt tilgang på webcam. Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) @Brød Jeg mener postkode* Når du trykket på lenken du fikk i e-mailen, og kom til siden deres hvor du måtte fylle ut masse informasjon. Fant du bare en svensk postkode på nettet da? Registrerte meg med 22185 som er for Lund. @Señor Bukkake Det var webcam på pc'en vi fikk fra skolen Endret 27. november 2009 av Naϊve Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Som sagt, så kjøpte jeg inviten min fra en annen kar. Han registrerte inviten på en helt random uregistrert e-postadresse. Hva han fylte ut vet ikke jeg, jeg fikk login-detaljer til både voddler-kontoen og e-posten fra ham. Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Åja.. Da er den sikkert registrert med en svensk postkode den og Holder på å se Beer League nå, og det virker som det er bra kvalitet. Trodde kanskje at de trakk tilbake invitasjonen pga. juks, men fikk den allikevel Endret 27. november 2009 av Naϊve Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Må en bruke en svensk e-post adresse og postnr for å registrere Voddler kontoen? Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Invitasjonen redirigerer deg til en side slik som med Spotify. Det eneste landet man kan velge (hittil) er Sverige. Man måtte også skrive en postkode, og da vil jeg tro at den også må være svensk. Jeg brukte en [email protected] epost for å registrere meg. Så svaret er vel både ja og nei. Edit: Vil legge til at hvis den e-mailen du får invitasjonen tilsendt på, vil bli innloggingsnavnet ditt. Altså den e-mailen du får invitasjonen til, må registreres til Voddler. Det er ingen kallenavn, slik som i Spotify. Du velger kun et passord, for invitasjonen er bundet til den epostadressen som den blir sendt til. Endret 27. november 2009 av Naϊve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå