Blåbær Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det kommer opp i profilen om man har invitasjoner å gi bort når man logger seg inn på voddler.com Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Den filmen, Lucky Number Slevin var komplisert, men var ganske bra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja, synes den er bra. Kan også anbefale Mel Gibson's Apocalypto. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Minner om denne tråden folkens. Alle som ønsker invites tar det der og holder denne tråden fri for det. Ett innlegg er nettopp blitt flyttet dit og videre forespørsler i denne tråden vil blir flyttet eller slettet, avhengig av moderators humør, uten varsel Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 "Lucky Number Slevin" er instant classic. Den råeste jeg har oppdaget fra Voddler må være "Dead Mans Shoes". Kan ikke tro at jeg har gått glipp av den helt til nå. Anbefaler på det sterkeste. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Bra med anbefalinger av filmer. Ser ut som om det er mye dårlig, men det finnes noen perler innimellom... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Voddler har åpnet registrering for alle svensker og nordmenn. Invitasjon kreves ikke lenger! Endret 2. juli 2010 av Kataton Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 For de som bruker dette. Er det verdt å abonnere på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Abonnere gjør man vel ikke? Verdt å leie film der synes jeg ihvertfall. Ikke hatt problemer med det enda, og har "leid" ca 100 filmer der. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Abonnere gjør man vel ikke? Verdt å leie film der synes jeg ihvertfall. Ikke hatt problemer med det enda, og har "leid" ca 100 filmer der. Voddler Plus vil koste 79 kroner i måneden, og medlemmer får dermed tilgang til tusenvis av filmer uten pauser og reklamer i forkant av filmen. I tillegg får Plus-medlemmer tilgang til eksklusive premiumfilmer uten ekstra kostnad, avslag i prisen på alle leiefilmer, HD-kvalitet, tilgang til Voddlers mobilapper og mer. http://www.hardware.no/artikler/voddler_plus_lansert_i_norge/102605 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Voddler ble rimelig crap fra det øyeblikket de gikk over til Aobe Air. Akkurat som omtrent alt annet som kjører på Adobe Air. xbmc-klonn deres hadde bedre bilde og langt bedre lydformatstøtte, de hadde dessverre ikke satt seg veldig godt inn i lisensen de skulle forholdt seg til, Så da kjøpte de in en crappy ferdigløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå