K N Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hei! Jeg lurer på om det er mulig å koble Voddler mot en tunnel e.l? Ønsker å se film på skolen, men får feil ved testing på voddler.com (Please update). Lurer på om noen vet om hvordan man kan gjøre det slik? Bruker putty + tunnel der Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ser ut som jeg har invites jeg kan gi bort. Noen som er veldig desp etter invite? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har også 3 invites om noen er interessert. Uansett, nye Voddler er milevis bedre enn den gamle. Der var det jo helt umulig å finne filmer man ønsket å se, samt man var tvunget til en irriterende fullskjerm. Funker mye bedre å søke på websiden dems. Eneste ulempen var at når jeg lastet ned nye versjonen, så oppdaterte ikke den selve VoddlerNet, så jeg måtte avinstallere alt og så legge inn på nytt. Jeg ante egentlig ikke hva som var galt, da alle tester virket, men ingen filmer ville spilles av. Så tok en stund med googling. Skriver det her i tilfelle noen andre har samme problem. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har 8 invites å gi bort. Send PM. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nye voddler elsker cpu, håper de får ned bruken av cpu etterhvert. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Bare jeg som opplever at filmene hakker og lyden henger etter? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har også 3 invites om noen er interessert. Uansett, nye Voddler er milevis bedre enn den gamle. Der var det jo helt umulig å finne filmer man ønsket å se, samt man var tvunget til en irriterende fullskjerm. Funker mye bedre å søke på websiden dems. Eneste ulempen var at når jeg lastet ned nye versjonen, så oppdaterte ikke den selve VoddlerNet, så jeg måtte avinstallere alt og så legge inn på nytt. Jeg ante egentlig ikke hva som var galt, da alle tester virket, men ingen filmer ville spilles av. Så tok en stund med googling. Skriver det her i tilfelle noen andre har samme problem. Windowmode var fullt mulig i den gammle versjonen. måtte bare starte voddler med "-window" eller noe. Ser ut til at jeg må avinstallere voddler, så installere det på nytt. Får ikke startet noen filmer sånn som det er nå. :| Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jepp, de bruker Adobe Air, dessverre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kom visst noen innlegg i mellom. Sondre: Gå inn og skru ned kvaliteten til normal, kanskje det hjelper. Jeg vet windowed mode var mulig med gamle, var ikke det jeg mente. Bare det at det var veldig vanskelig å finne filmer man ville se. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kom visst noen innlegg i mellom. Sondre: Gå inn og skru ned kvaliteten til normal, kanskje det hjelper. Takk, skal prøves asap. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Ettersom det ser ut til at det er flere som har fått invites å dele ut vil jeg minne om at vi har denne tråden dere kan glede noen med en invite Mvh Olav B, G Endret 23. mai 2010 av olavgulb Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvordan får man invites man kan gi bort ? må man leie film da eller ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hah, ikke alle filmer som har reklame lenger. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som kunne anbefalt meg noen gratis-filmer jeg kunne sett? Action hadde vært å foretrukke, men åpen for det meste Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hah, ikke alle filmer som har reklame lenger. Merka det, kommer bare den voddler start greia. Det er jo bra. Noen som kunne anbefalt meg noen gratis-filmer jeg kunne sett? Action hadde vært å foretrukke, men åpen for det meste Denne synes jeg er helt ok Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Fantastisk film, desverre var det den første filmen jeg så. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg ser ikke så mye på film, og mye av det jeg har sett er bare bortkasta tid. Du kan jo prøve deg på top listene der. Men tilbake til spørsmålet mit lengere opp i tråden, er det noen som vet hvordan man får invites man kan gi bort ? Endret 7. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fantastisk film, desverre var det den første filmen jeg så. Lucky number slevin. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Holder på å se den nå, litt rar men får se om den går seg til etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå