Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er mulig å koble Voddler mot en tunnel e.l?

Ønsker å se film på skolen, men får feil ved testing på voddler.com (Please update).

Lurer på om noen vet om hvordan man kan gjøre det slik? Bruker putty + tunnel der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også 3 invites om noen er interessert.

Uansett, nye Voddler er milevis bedre enn den gamle. Der var det jo helt umulig å finne filmer man ønsket å se, samt man var tvunget til en irriterende fullskjerm. Funker mye bedre å søke på websiden dems. :)

Eneste ulempen var at når jeg lastet ned nye versjonen, så oppdaterte ikke den selve VoddlerNet, så jeg måtte avinstallere alt og så legge inn på nytt. Jeg ante egentlig ikke hva som var galt, da alle tester virket, men ingen filmer ville spilles av. Så tok en stund med googling. Skriver det her i tilfelle noen andre har samme problem.

Lenke til kommentar

Jeg har også 3 invites om noen er interessert.

Uansett, nye Voddler er milevis bedre enn den gamle. Der var det jo helt umulig å finne filmer man ønsket å se, samt man var tvunget til en irriterende fullskjerm. Funker mye bedre å søke på websiden dems. :)

Eneste ulempen var at når jeg lastet ned nye versjonen, så oppdaterte ikke den selve VoddlerNet, så jeg måtte avinstallere alt og så legge inn på nytt. Jeg ante egentlig ikke hva som var galt, da alle tester virket, men ingen filmer ville spilles av. Så tok en stund med googling. Skriver det her i tilfelle noen andre har samme problem.

Windowmode var fullt mulig i den gammle versjonen. måtte bare starte voddler med "-window" eller noe.

Ser ut til at jeg må avinstallere voddler, så installere det på nytt. Får ikke startet noen filmer sånn som det er nå. :|

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hah, ikke alle filmer som har reklame lenger.

Merka det, kommer bare den voddler start greia. Det er jo bra.

Noen som kunne anbefalt meg noen gratis-filmer jeg kunne sett? Action hadde vært å foretrukke, men åpen for det meste

Denne synes jeg er helt ok

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke så mye på film, og mye av det jeg har sett er bare bortkasta tid. Du kan jo prøve deg på top listene der.

Men tilbake til spørsmålet mit lengere opp i tråden, er det noen som vet hvordan man får invites man kan gi bort ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...