Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det vel bare å vente noen mnd. til på at de gjenoppretter tilgangen for nordmenn. Er bare blitt mer og mer skeptisk til hele Voddler i det siste, men det er jo lov å håpe på at de har fått til noe skikkelig denne gangen. Får vi nordmenn i det hele tatt tilbake kontoene våre når tiden er inne for å åpne slusene for oss igjen, eller må vi anskaffe nye? Har ikke helt orka å holde meg oppdatert på det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Får ihvertfall logget meg inn og lastet ned klienten nå! Og kontoen jeg har er "svensk" altså den aller første jeg lagde før de sperre helt for norge ;)

yay! it works! mouse input også ;) Så ser det ut til at kvaliteten på filmene har blitt bedre og det var mindre reklame! Var en liten snutt fra nokia og en trailer ;)

Endret av dTd
Lenke til kommentar

ser ut til at det trenger litt maskin og, sitter på en to år gammel laptop atm da den andre pcn mangler hk atm og når jeg ser på filmene i høy kvalitet så får jeg litt lav fps:/

Og når en vil se på trailers på siden så må du laste de ned...

Lenke til kommentar

Bra at det endelig er tilgjengelig for oss nordmenn igjen. Det som ikke er like bra, er at den noe utdaterte stasjonære maskinen min ikke klarer å takle den utrolig ressurskrevende nye Voddler-klienten. Tommel ned for den nye tekniske løsningen deres. Får teste på skolelaptopen i stedet, da.

Tommel opp for de nye nettsidene deres, dog. Duger absolutt.

Endret av Kataton
Lenke til kommentar

Spolefunksjonen er helt på trynet. Ikke oppgradert bildekvalitet fra forrige klient. Lyd kan jeg ikke ennå kommentere på. Noen av de første tankene jeg gjør meg. Eh, også er ressursbruken skyhøy, selvsagt. Kunne med fordel vært bedre gjennomført.

Lenke til kommentar

Air er jo ikke laget for film i "filmkvalitet", eller andre ressurskrevende ting, Air er laget for enkle tjester som man ønsker skal være tilgjengelig på både mac, linux og windoes uten noe ekstra jobb. Wimp er et greit eksempel, men selv det drar en del prosessorkraft bare på å vise brukergrensesnittet og spille musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...