*F* Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Skuffende greier, liker bedre applikasjonen, likte enda medre den gamle XBMC liknende applikasjonen. Endret 15. april 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Da er det vel bare å vente noen mnd. til på at de gjenoppretter tilgangen for nordmenn. Er bare blitt mer og mer skeptisk til hele Voddler i det siste, men det er jo lov å håpe på at de har fått til noe skikkelig denne gangen. Får vi nordmenn i det hele tatt tilbake kontoene våre når tiden er inne for å åpne slusene for oss igjen, eller må vi anskaffe nye? Har ikke helt orka å holde meg oppdatert på det. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Får ihvertfall logget meg inn og lastet ned klienten nå! Og kontoen jeg har er "svensk" altså den aller første jeg lagde før de sperre helt for norge yay! it works! mouse input også Så ser det ut til at kvaliteten på filmene har blitt bedre og det var mindre reklame! Var en liten snutt fra nokia og en trailer Endret 5. mai 2010 av dTd Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Meld fra om du får brukt Voddler da Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fikk akkurat en invite, ser ut til at det funker greit, eneste det står på er linja mi her egentlig. Virker lovende! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tilgjengelig i norge nå. Får teste ut en skikkelig interface da... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ser ut til at det trenger litt maskin og, sitter på en to år gammel laptop atm da den andre pcn mangler hk atm og når jeg ser på filmene i høy kvalitet så får jeg litt lav fps:/ Og når en vil se på trailers på siden så må du laste de ned... Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg lastet ned klienten på rundt 16 mb, og fulgte instruksene. Når jeg prøver å åpne "Voddler Player" får jeg kun opp en mørk skjerm. Andre som opplever dette? EDIT - fikset Endret 5. mai 2010 av Donnie Darko Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Bra at det endelig er tilgjengelig for oss nordmenn igjen. Det som ikke er like bra, er at den noe utdaterte stasjonære maskinen min ikke klarer å takle den utrolig ressurskrevende nye Voddler-klienten. Tommel ned for den nye tekniske løsningen deres. Får teste på skolelaptopen i stedet, da. Tommel opp for de nye nettsidene deres, dog. Duger absolutt. Endret 5. mai 2010 av Kataton Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nice, laster ned senere i kveld da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fy flate den nye versjonen er mye bedre enn den forrige. Bra kvalitet på både bilde og lyd. Den store ulempen er ekstremt med CPU bruk... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Vel og bra at de har fått på plass bedre lyd og bilde, men klienten er jo en CPU hog på høyt nivå. De bare måtte bruke Air. Endret 5. mai 2010 av Kataton Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Bedre lyd og bilde? Lyden har jo blitt dramatisk dårligere, og bildet var feilfritt før.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 jeg har null problemer med Apocalypto. Før kunne jeg ikke spille av film pga skjermkortet mitt og den bærbare klarte ikke dra klienten en gang... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Den gamle klienten (den første altså) var joe uendelig mye mer lettdreven enn den de har nå, OG har langt bedre støtte for hw-avlastning med bruk av skjermkort til dekoding. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som gidder å laste opp installfila på en eller annen plass? Får ikke den fra nettsidene dems til å funke. Fila som starter programmet er ingen plass og finne Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Spolefunksjonen er helt på trynet. Ikke oppgradert bildekvalitet fra forrige klient. Lyd kan jeg ikke ennå kommentere på. Noen av de første tankene jeg gjør meg. Eh, også er ressursbruken skyhøy, selvsagt. Kunne med fordel vært bedre gjennomført. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Air er jo ikke laget for film i "filmkvalitet", eller andre ressurskrevende ting, Air er laget for enkle tjester som man ønsker skal være tilgjengelig på både mac, linux og windoes uten noe ekstra jobb. Wimp er et greit eksempel, men selv det drar en del prosessorkraft bare på å vise brukergrensesnittet og spille musikk. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fikk meg endelig en invite igår og har installert klienten på husets Mac. Er det slik at man kan installere den på flere/andre pc'er i huset også, men ikke streame forskjellige filmer til samme tid? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Du kan installere den så mange plasser du vil, men jeg er ikke sikker på at du kan bruke samme brukerkonto på flere samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå