olavgb Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Kan jo stemme her, kanskje de ser feilen hvis mange nok stemmer på den. Burde egentlig laget en ny med bedre tittel da. Virker smart Jeg har sagt at jeg også har det spørsmålet nå Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Når jeg endelig får reaktivert konto, så skjer dette? Ikke bra. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Pass på at dere avinstallerer voddlernet fram til det funker igjen. Siden den ligger å bruker båndbredde selv om vi ikke får lov til å bruke det. Utrolig sleipt. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Eller sett servicen til manual Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Faen, endelig fått en invite, og blei så glad.. Så er det tydeligvis ikke tilgjengelig her til lands... Hva faen? Er det mulig å la en så stor feil ligge der så lenge? Har noen sendt mail til dem, egentlig? Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Faen, endelig fått en invite, og blei så glad.. Så er det tydeligvis ikke tilgjengelig her til lands... Hva faen? Er det mulig å la en så stor feil ligge der så lenge? Har noen sendt mail til dem, egentlig? Samme for min del. Kunne logge inn en gang men fikk ikke sett filmer. Så restarta jeg maskina og fikk da denne beskjeden om at det ikke er tilgjenglig i mitt land. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Omg, nå sier de bare "We will release Voddler in Norway later this spring" Enda lenger å vente for oss nordmenn ser det ut som desverre. Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Må si de har opptredd svært amatørmessig i forhold til ... tja, det meste. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ja, de er jo helt på trynet. Sånt sier man i hvert fall fra om FØRST. Også verdt å nevne at jeg fikk invite til en annen adresse (som jeg oppga da jeg registrerte meg på nytt for en norsk acc. etter at de hadde sperret for bruk av svenske acc. i Norge dagen ETTER at det sluttet å fungere her. Fullstendig talentløst. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jaja, de kan enda gjemme seg bak "Its still only a beta". Men dette begynner å bli kjedelig og jeg mister intressen fort. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Omg, nå sier de bare "We will release Voddler in Norway later this spring" Enda lenger å vente for oss nordmenn ser det ut som desverre. Mvh Olav B, G En ting er beta, en annen ting er å slippe ut produktet i Norge, for dermed å trekke det tilbake og utsette det. Kjedelig... Lenke til kommentar
krispo-runar Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Omg, nå sier de bare "We will release Voddler in Norway later this spring" Enda lenger å vente for oss nordmenn ser det ut som desverre. Mvh Olav B, G En ting er beta, en annen ting er å slippe ut produktet i Norge, for dermed å trekke det tilbake og utsette det. Kjedelig... Er det ingen måte å "lure" seg inn på programmet selv om man bor i norge? Skaffe en IP adresse som er svensk? Eller få endret "hvor du er fra"? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kan hende at det går med HotspotShield, men jeg har ikke prøvd. Ellers burde det jo gå fint med en svensk proxy... Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Kan hende at det går med HotspotShield, men jeg har ikke prøvd. Ellers burde det jo gå fint med en svensk proxy... Skriv Swedish proxy og se et av svarene som er listet opp. Faktisk noen norske sider med akkurat det på. Endret 31. mars 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeje, og man venter og man venter ... Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Det virker som Danmark får muligheten før Norge. http://voddler.telenor.dk / http://www.voddler.com/blog Noen som har info. om når det kommer til oss? Endret 10. april 2010 av Sjenever Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Kjedelige greier, lei av å måtte laste ned filmene mine Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noe nytt om de somlete svenskene? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Til tross for at Norge fortsatt ikke har tilgang ble jeg glad av å lese den siste mailen fra Voddler. De har nå satt mer fokus på å bruke webben og har fått en mye bedre avspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå