Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Fikk melding om at mailadressen min var aktivert for litt siden, laster det ned nå konservativ_woot.gif

Nå har de begynt med brukernavn, man får også 3 invites man kan dele ut :)

De har også lagt ut tall på hva de har av utvalg nå:

698 movies 168 TV-series 188 documentaries

Man kan bruke mus/touchpad til å styre med nå :) Funker også å ikke bruke fullskjerm, kan ha den på ene siden mens man gjør noe annet på resten av skjermen. Virker dog litt hakkete, og litt dårlig kvalitet på bildene når du browser deg igjennom de små bildene på leting etter en film :/

Edit:

Når du starter en film går den automatisk tilbake i fullskjerm. Meningen er vel da at du skal kunne dra den over til skjerm 2, hvis du har to skjermer, for så å starte filmen.

Slik ser det ut nå:

post-203219-1268157360,8136_thumb.pngpost-203219-1268157489,9232_thumb.png

Må øve til en prøve, så får ikke prøvd ut om kvaliteten på bilde/lyd har forandret seg fra den tidligere versjonen.

Fant ut enda en ting:

Om man går inn på hjemmesiden deres er det en søkebar øverst i høyre hjørne. Etter hvert som man skriver kommer det opp suggestions, akkurat som på Google. Man kan deretter trykke på et av forslagene, og man vil da komme til en side (fortsatt på voddler) hvor det står informasjon om filmen, rating osv. Derifra kan du velge å spille av filmen, og den vil da åpnes i selve programmet som er nedlastet på pc'en.

Eksempel:

post-203219-1268161361,2468_thumb.png

Er det ingen andre som har fått mail enda?

Endret av Evast
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har hatt bruker hos Voddler siden tidlig i desember. Da de annonserte preview av beta (for to dager siden), gikk jeg til www2.voddler.com og logget meg inn og fikk testa alt sammen. Nå hører jeg alt dette maset om at kontoer må reaktiveres osv? Jeg får fremdeles logget inn på min bruker i alle fall.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Just letting you know that you will soon be able to watch movies in Voddler again.

With the new platform we have limited the number of users in order to obtain a controlled transfer. You will be reactivate within the next few days, an email is sent for your confirmation, and until then you can visit the new Voddler website, browse for movies and prepare by downloading the Voddler Client.

Thanks for your patience!

Fikk denne i dag, får vel håpe det stemmer denne gangen... Bra de sender ut en slik mail til de som ikke fikk i første ommgang da, slik at jeg vet at kontoen min ikke er blitt slettet eller noe slik : P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...