Evast Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Fikk melding om at mailadressen min var aktivert for litt siden, laster det ned nå Nå har de begynt med brukernavn, man får også 3 invites man kan dele ut De har også lagt ut tall på hva de har av utvalg nå: 698 movies 168 TV-series 188 documentaries Man kan bruke mus/touchpad til å styre med nå Funker også å ikke bruke fullskjerm, kan ha den på ene siden mens man gjør noe annet på resten av skjermen. Virker dog litt hakkete, og litt dårlig kvalitet på bildene når du browser deg igjennom de små bildene på leting etter en film :/ Edit: Når du starter en film går den automatisk tilbake i fullskjerm. Meningen er vel da at du skal kunne dra den over til skjerm 2, hvis du har to skjermer, for så å starte filmen. Slik ser det ut nå: Må øve til en prøve, så får ikke prøvd ut om kvaliteten på bilde/lyd har forandret seg fra den tidligere versjonen. Fant ut enda en ting: Om man går inn på hjemmesiden deres er det en søkebar øverst i høyre hjørne. Etter hvert som man skriver kommer det opp suggestions, akkurat som på Google. Man kan deretter trykke på et av forslagene, og man vil da komme til en side (fortsatt på voddler) hvor det står informasjon om filmen, rating osv. Derifra kan du velge å spille av filmen, og den vil da åpnes i selve programmet som er nedlastet på pc'en. Eksempel: Er det ingen andre som har fått mail enda? Endret 9. mars 2010 av Evast Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 heldig du er da:P jeg har fortsatt ikke fått mail, meen står jo at jeg skal få den i løpet av uka... Så det er vel bare å smøre seg inn med tolmodighet... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Tja, jeg har hatt bruker hos Voddler siden tidlig i desember. Da de annonserte preview av beta (for to dager siden), gikk jeg til www2.voddler.com og logget meg inn og fikk testa alt sammen. Nå hører jeg alt dette maset om at kontoer må reaktiveres osv? Jeg får fremdeles logget inn på min bruker i alle fall. Endret 9. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Fått invite? Kan jeg få en? Har venta siden 28 januar og har enda ikke fått noe :/ Lenke til kommentar
Zuperstar Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei. Noen som har en Voddler invite? Jeg kan bytte mot et par Google Wave invites. (eller Spotify, men de fleste har vell det nå =) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Registrer deg på Voddler.com for å få invite. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ser ut til at man vil få invites fremover nå. Hvordan er stemninga for å ta alle forespørsler i en egen tråd på samme måte som med Spotify? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tar gjerne i mot en jeg og. Skrev ned mailen min på siden der i midten av januar. Makan til treighet.. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tar i mot invitasjon med armer og ben! Har registrert meg på du e-mail adresser å fremdeles ikke fått noen invitasjon :< Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Dere må huske på at voddler har gått ned og gjennomstått. I denne prosessen ble alle kontoer deaktivert. Voddler re-aktivere kontoene litt om gangen. Tipper det tar en stund før invites kommer.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ingen som har noe å gi bort? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Si meg, skal jeg få aktiveringsmail snart? har jo gått en uke nå nesten. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Fikk min invite i dag! funker helt ok fram til nå, men skal sjekke det mer ut senere. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kontoen min ble re-activated i dag, så må sjekke ut etter jobb Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg har fortsatt ikke fått reaktivert kontoen min gått en uke nå! jaja får vel bare smøre meg med litt tolmodighet Lenke til kommentar
pxK Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Begynner å bli litt utålmodig jeg og. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg fikk min i dag tidlig, får se om jeg får testet i morgen. Satser på at de få Voddler.net over på linux snart. Iom. at de bruker Adobe Air bør jo klienten kunne kjøres i linux uten problemer. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Just letting you know that you will soon be able to watch movies in Voddler again. With the new platform we have limited the number of users in order to obtain a controlled transfer. You will be reactivate within the next few days, an email is sent for your confirmation, and until then you can visit the new Voddler website, browse for movies and prepare by downloading the Voddler Client. Thanks for your patience! Fikk denne i dag, får vel håpe det stemmer denne gangen... Bra de sender ut en slik mail til de som ikke fikk i første ommgang da, slik at jeg vet at kontoen min ikke er blitt slettet eller noe slik : P Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 må si jeg ikke liker det nye grensesnittet, må drive å bruke musa i stedenfor tastaturet Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Var sikkert for vanskelig å beholde de gamle navigeringsmulighetene sammen med musnavigering Edit: irriterende at man må vente på at reklamen skal bli ferdig før man får flyttet vinduet over på tven Endret 16. mars 2010 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå