Kadmium Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Ja, jeg fikk også den e-posten. Får logget inn, men ikke brukt det, fordi VoddlerNet får connection failed, hele tiden. Er sannsynligvis fortsatt slik at mange ikke får brukt Voddler pga. dette. Men jeg fikk kobla meg til med den forrige klienten, men nå får jeg bare feilmelding. Så det er jo et skritt i gal retning for min del. Endret 7. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, jeg fikk også den e-posten. Får logget inn, men ikke brukt det, fordi VoddlerNet får connection failed, hele tiden. Er sannsynligvis fortsatt slik at mange ikke får brukt Voddler pga. dette. Men jeg fikk kobla meg til med den forrige klienten, men nå får jeg bare feilmelding. Så det er jo et skritt i gal retning for min del. Du har sikkert forsøkt å laste ned den nye klienten? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har vel lite å si om han har den nye eller den gamle da ingen av dem funker lenger. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har vel lite å si om han har den nye eller den gamle da ingen av dem funker lenger. Jeg bruker den nyeste klienten nå. Fungerer fint her. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, i dag er den store dagen! Noen som har fått logget på og testet den nye nettsiden? Står fortsatt bare at jeg må vente til 8. mars her :-/ Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, jeg fikk da testa den nye siden i går (http://www2.voddler.com), men den er ikke offisielt lansert ennå (på vanlige voddler.com). Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nå ser det ut som nye voddler offisielt er åpnet. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Må jeg vente på en ny invite til siden? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Irriterende at jeg må vente på enda en mail for å aktivere brukeren, jeg har vært registrert siden jul en gang. Skuffende... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Slapp av, dere får en aktiveringslink i løpet av uka. Såpass kan dere da vente. Endret 8. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Slapp av, dere får en aktiveringslink i løpet av uka. Såpass kan dere da vente. Nuvel, jeg tenkte å se Dr. Jekyll and Mr. Hyde i dag, men må nok vente som andre jeg også. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har hatt Voddler i et par måneder nå, men lenge siden jeg har brukt det. Når jeg prøvde å logge inn kom det "your account is not yet activated". Har det kommet en patch ellerno? Og forresten: noen som vet om man kan betale for premium med PayPal? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg venter på ny aktiverings-link atm, og lurer på om jeg kan gjøre min nåværende svensk registrerte bruker om til norsk bruker, siden programmet nå er åpnet for oss? Endret 8. mars 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg venter på ny aktiverings-link atm, og lurer på om jeg kan gjøre min nåværende svensk registrerte bruker om til norsk bruker, siden programmet nå er åpnet for oss? Er det som vil skje da, men du må vente på aktiveringslinken først. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Altså, jeg trodde det skulle bli åpnet i dag, men det står fortsatt det samme på sign up-siden på voddler-siden? At det er kø og at jeg må vente, osv.. Hvordan skal jeg gå frem? Endret 8. mars 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det kommer jo opp en bra klar melding når man forsøker å logge inn om at man får en mail ila. uken.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det kommer jo opp en bra klar melding når man forsøker å logge inn om at man får en mail ila. uken.. Grunnen til at jeg trykker på "sign up" i stedet for "login" er på grunn av at jeg ikke har noe informasjon å logge inn med, og jeg har dermed ikke noe på den siden å gjøre. Jeg var av den oppfatning av at alle kunne lage seg en voddler-konto i dag. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Aha, sorry. Men hvis de åpner for alle er jeg jo ikke spesiell lenger. Blir spennende å teste hvordan dette kommer til å fungere. Halvparten av de som har prøvd, selv med windows, klager på ytelsesproblemer. Big surprise, med tanke på hvor mange som har laptoper som ikke har grafikkort med hw-aksellereringsstøtte for flash. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er bare 38 filmer som ligger ute enda. Det blir lagt ut ca. 670 nye om en ukes tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå