dabear Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Important for all of our members and partners to remember is that the security code of Voddler Client, the media-player, was attacked. No personal details, movie content or transaction information was ever at risk. We have, and will always, prioritize safety issues regarding information about our members and the content of our service. Dette er de faktisk hunder prosent ansvarlig for at skjedde sjøl. Programvaren som voddler er bygd på, er sluppet under GPL. Det betyr at alle modifikasjoner som gjøres, må gis tilbake til communitiet. Dette har de feilet i å gjøre (de slapp kildekoden, men denne koden var ikke den samme som exe-fila de gir ut ) Ok, men voddler er stengt pga noen klarte å finne ut hvordan man lagret filmen. Så gi meg ett format som tillater kun streaming og kun det. Det finnes ingen slike format, verken for video eller andre ting. Det er mulig å gjøre det vanskeligere å kopiere, men det finnes alltid noen som kommer seg rundt om de går inn for det. Endret 25. februar 2010 av dabear Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Alt som sendes til datamaskinen din kan lagres. Og noen vil alltid finne en mulighet til å spille det av senere. Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Dette er jo bare helt fantastisk. Et lovlig alternativ som faktisk er bedre enn pirattilbudene. Bedre enn pirattilbudene? Nei så å si alt er ute på piratmarkede. Også i bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Et lite utdrag fra e-posten som ble sendt ut i dag: Do I need to install Voddler Client to see movies?Yes, without the Client you will not be able to use Voddler. The movie plays in the Voddler Client, regardless if you start the movie from the website or your desktop client. Hmm. Endret 6. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Dette er jo bare helt fantastisk. Et lovlig alternativ som faktisk er bedre enn pirattilbudene. Bedre enn pirattilbudene? Nei så å si alt er ute på piratmarkede. Også i bedre kvalitet. jeg har sluttetå laste ned filmer og bruker nå bare voddler, fantastisk enkelt, man slipper stresse med å lete etter filmer på internett, man slipper vente på at den laster ned før man ser den.Kvaliteten er også akspetabel nok til å ses på min 46". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Godt gjort å bruke det mens tjenesten ikke er oppe da. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) derfor ser jeg ikke film denne helga :o Ellers hadde jeg nok hatt en filmkveld i går. Endret 6. mars 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vel, jeg er spent på å se flash-opplegget deres. Lukter failure lang vei med Adobe Air og flash. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Jeg er for så vidt enig med deg i det utspillet. Det jeg ønsket å belyse med posten min ovenfor, var at det virker jo ikke som om de har planer om å faktisk spille av filmene i nettleseren over hodet. Kun starte filmen via nettleseren, og så åpnes filmen i selve klienten. Det bryter vel med alt de har gått ut og stadfestet tidligere, i alle fall det inntrykket folk har fått av den fremtidige tjenesten deres. Endret 6. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Joda, men den nye klienten er fortsatt Adobe Air-basert, det hr de jo i hvert fall sagt. Og da er det vel nturlig å tro at de bruker adobes flv-format også. De følte vel bare for å spesifisere at ikke selve filmen skulle spilles av i nettleseren, ettersom det kunne virke slik etter den første pressemeldingen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Ja, spørs hvordan det blir med Air. Ikke at jeg har så veldig peil på de tekniske løsningene, men etter å ha prøvd meg på et titalls Air-baserte applikasjoner, er jeg svært misfornøyd. Alt har bare være seigt som sirup og og elendig på ytelse generelt. Synes Wimp er et godt eksempel på dette. Ikke at maskinen min er av det beste slaget heller, men. Endret 6. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Wimp og Spotify er jo et godt eksempel på hvordan man bør (native) og ikke bør (Air) lage en applikasjon. Har ikke fått prøvd Wimp selv, dessverrem end jeg skrøt av mine bug reporting skills og tildigere erfaring med betatesting og konkurrenten Spotify. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Liker standard grensesnittet til Voddler veldig bra, meget mediacentervendlig Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Funksjonell preview av den nye Voddler-siden som lanseres i morgen: http://www2.voddler.com Selvfølgelig failer Voddler på VoddlerNet connection, som vanlig. Meh. Er for øvrig kun svenskene som får nyte godt av dette per i dag. Skal vel åpne opp for Norge i morgen, så vidt jeg husker. Må da vente på invitasjon per e-post og lage ny bruker, regner jeg med. Hmm. Endret 7. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Er det i morgen Voddler kommer til Norge? Registrerte meg på siden den 28. januar og har enda ikke fått invite Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, det kommer til Norge i morgen, ifølge Voddler. Var jo tilgjengelig for nordmenn en lang stund, før de valgte å blokkere norske IP-er. Så nå sitter jeg med en svenskregistrert brukerkonto som jeg kan logge inn med, men som jeg ikke får brukt, og så venter jeg på en evt. ny invitasjon til en annen e-postadresse når det blir offisielt tilgjengelig for nordmenn. Jeg håper det er mulig å skifte kontoen til en norsk fra og med i morgen, i stedet for å vente på en ny invitasjon. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Sitter og tester ut nye voddler. Ser meget bra ut. Noen andre som har fått testet? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Tester ut? Får du spilt av film og den slags? Jeg får ikke spilt av filmer, får bare connection failed. Pleide å funke for meg før. Endret 7. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fikk epost fra voddler idag om jeg ville bli med å teste ut nye voddler. Ikke fler en 29 filmer der enda, men nok til å teste ut. Et minus er at den nye klienten ikke virker med opera, men virker på de fleste andre nettleserne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå