Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var rettet mot alle som ikke evner et enkelt søk i tråden. :p Hvis jeg husker rett, var det et svar til noen som lurte på hvorfor han ikke fikk logget inn lenger (sammen med feilmeldingen han fikk, som han enkelt kunne søkt på), men ser ikke noen post mellom din og min der nå. Kan vøre jeg husker feil, og at den var rettet mot deg.

Lenke til kommentar

Nok off topic! Det er et ofte stilt spørmål, så jeg skjønner at folk kan gå lei dette, men jeg har nå gjort det klart i både emnetittelen(undertittelen) og øverst i førsteposten. Så da får vi satse på at det hjelper ;)

 

 

ON topic: Noen som vet noe mer om når de lanserer den webtjenesten? :) Eller når vi i Norge skal få full tilgang igjen til klienten? :)

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Hmm, kjipt da. Jeg har en av de tidligste versjonene hjemme jeg kan prøve å laste opp når jeg kommer hjem fra jobb, men siden den er en såppass tidlig versjon er det vel egentlig nesten ikke noen vits? For man må vel ha de nyeste klientene for å kunne se de nyeste filmene også?

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Hmm, kjipt da. Jeg har en av de tidligste versjonene hjemme jeg kan prøve å laste opp når jeg kommer hjem fra jobb, men siden den er en såppass tidlig versjon er det vel egentlig nesten ikke noen vits? For man må vel ha de nyeste klientene for å kunne se de nyeste filmene også?

 

Mvh Olav B, G ;)

Tør påstå at det er feil. Jeg har heller ikke den nyesete klienten, men får fortsatt nye filmer inn i den. Så tror ikke det er noe problem.

Om noen ikke kommer inn i dag (har ikke brukt Voddler de siste dagene) så er det fordi serverne ikke er på elns. Kommer en rullende tekst som man alltid bør lese om man ikke gjenkjenner den fra sist gang.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Hyggelig melding til alle!

 

(Utsnitt av epost)

 

The new Voddler will feature web-based movie-player, search tool and mouse control. With a completely web-based movie service Voddler is confident to be able to meet the ever-growing demand for a great selection of free and rentable movies in an accessible environment. The sparkling new Voddler service will not only satisfy the Swedish movie-viewers but the time has come to invite Norway, Denmark and Finland.

 

:D

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at vi ikke har fått logget på i det siste. For dere som ikke gidder å lese har jeg markert det viktigste.

 

The new Voddler – released March 8th

 

The new Voddler website, equipped with a Flash-player, is released on March 8th. Until then the service of Voddler will be unavailable.

 

Voddler was exposed to an attempted security breach. The Voddler Client, the media-player, was attacked and we take seriously to all offences towards Voddler, our members and the content. Therefore we have decided to close the service until the new website is launched. With the new Flash media-player, under construction since autumn 2009, to be released in March the decision was easy to make.

 

The new Voddler will feature web-based movie-player, search tool and mouse control. With a completely web-based movie service Voddler is confident to be able to meet the ever-growing demand for a great selection of free and rentable movies in an accessible environment. The sparkling new Voddler service will not only satisfy the Swedish movie-viewers but the time has come to invite Norway, Denmark and Finland.

 

Important for all of our members and partners to remember is that the security code of Voddler Client, the media-player, was attacked. No personal details, movie content or transaction information was ever at risk. We have, and will always, prioritize safety issues regarding information about our members and the content of our service.

 

EDIT: Awesome, flere har sett i innboxen sin. :w00t:

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...