Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Syntes voddler skuffer stort jeg egentlig. Kvaliteten på filmene er så som så, kronglete program som ikke takler bruk av mus. Få flyttet programmet fra en skjerm til en annen er også ett helvete uten like.

Programmet er treigt å henger fra tid til annen.

Greit nok at det er beta men...

Det er ikke bare greit nok at det er beta, det er en beta! Du kan ikke forvente at alt fungerer perfekt, det er rart om det hadde gjort det.

Poenget med beta er å rette opp slike ting.

Det er vanskelig for utviklerne å sitte og jobbe med sånne ting, men på en annen side kan en lure på hva de egentlig driver med... det skjer lite med klienten fra hver versjon, men det er mulig det er svært få utviklere som jobber med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja da har jeg og fått voddler men, jeg får opp at jeg har firewall og att jeg må åpne den for outgoing traffic. Noen som har peil på åssen jeg gjør dette?

Voddler sine feilmeldinger er ikke til å stole på. Det hender at jeg også får den feilmeldingen, men får logget på, som regel. Dvs. jeg pleide å få den feilmeldingen noen ganger, da jeg ennå kunne logge inn i Voddler. Nå er det sperret for norske IP-adresser, mens vi venter på at det blir offisiell lansering her til lands. Noen som vet om vi kan fortsette å bruke de gamle kontoene våre, eller om vi må skaffe oss nye?

@Haakon*: Det er kun Voddler som kan gi ut invite. Bare å vente.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Jeg oppdaterte for noen dager siden, og nå er profilen jeg lagde borte, og denne meldingen dukker opp når jeg prøver å lage ny:

post-96942-1266357694_thumb.png

Noen som vet hva som er galt? Det er forresten Mac-versjonen det dreier seg om.

Det er vel fordi de har sperra alle som ikke er i sverige... :(

Lenke til kommentar
Jeg oppdaterte for noen dager siden, og nå er profilen jeg lagde borte, og denne meldingen dukker opp når jeg prøver å lage ny:

post-96942-1266357694_thumb.png

Noen som vet hva som er galt? Det er forresten Mac-versjonen det dreier seg om.

Det er vel fordi de har sperra alle som ikke er i sverige... :(

Blæ. Shit. :(

Går det an å få det til ved å bruke proxy eller noe i den dur?

Lenke til kommentar

Hello Scandinavia

We are happy to announce the expansion of Voddler to Norway, Denmark AND Finland this spring! This is great news to every movie enthusiast in Scandinavia. To get an account from Norway, Denmark or Finland all you need to do is to sign up on our website and wait for us to start sending out invites.

Please note that as of yet the Voddler service is only available in Sweden.

Fikk dette i mailen idag og stusser litt over om jeg må registere meg igjen?

Lenke til kommentar

Jeg har vært et medlem nesten helt siden betaen begynte, men jeg kan ikke logge inn lnger, fordi de har sperret all "Ikke svensk" tillgang. Når Voddler lanserer i Norge, må jeg få en ny invite, eller burde min nåværende account funke?

og har noen en link til en eldre Voddler klient?

Lenke til kommentar

Ikke nødvendig med den "tonen" :p

Men har for ordens skyld redigert førsteposten med å legge ut linken øverst der, da det er flere som har spurt om dette. Men dette ødela jo også omtrent hele førsteposten ellers da.. Pga den nye oppdateringen av forumet regner jeg med?

Gidder ikke fikse det akkurat nå, men kanskje senere i dag eller i morgen ;)

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Jo, når tråden er spammet med det fler en nok ganger er det dessverre nødvendig med den tonen. Folk som er så late at de heller forsøpler trådene de kommer over med allerede besvarte spørsmål, enn å ta seg et tre sekunders søkearbeid, må få en klar beskjed om at det ikke er akseptabelt på et forum. :)

Lenke til kommentar

Fordi enkelte her i verden ikke tåler litt motgang. (sarkastisk ment)

Jeg kan tenke meg at de fleste gir opp fordi de ikke har tilgang til Voddler, (fordi de ikke lastet ned den gamle klienten) eller fordi de synes det er for mye reklame. Det er noe jeg kaller bullshit! På tv er det 4-5 pauser som varer lenger en reklamen du får en gang før du ser filmen...

Lenke til kommentar

• Jeg har kun en gang klart å se en hel film
  • Har aldri klart å se mer enn 40 minutter sammenhengende film
  • Elendig GUI
  • Kjører konstant et program og en service i bakgrunnen som jeg ikke har fått tydelig info om og som jeg mistenker gjør litt av hvert selv når jeg ikke har Voddler oppe
  • De ga meg beta-tilgang for så å ta den vekk igjen (fordi jeg er i Norge)
  • Prisen på betalfilmer er litt dyrere enn å leie på en kiosk

Jeg vet det er en beta. Det at jeg gir opp betyr at jeg gir opp å betateste Voddler og at jeg har liten tro på at det vil bli drastisk mye bedre i nær framtid / før andre bedre alternativer dukker opp.

Edit: Reklamen bryr meg ikke så mye, er som sagt bedre enn en del tv-kanaler.

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...