Deimos_Anomaly Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Fungerer her og, og jeg har ikke oppdatert til siste versjon. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Voddler virker genialt. Har sett det stå litt om ''spotify for film'', men har aldri giddet å sjekke det skikkelig ut. Har registrert meg på siden nå, og håper på en invitasjon :- ) Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Legg gjerne ut en link til den gamle versjonen, kanskje det fungerer for flere og. Vet ikke om den ligger ute på nettet. Om det er noen som vet hvor jeg kan laste den opp så gjør jeg gjerne det. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 F.eks. http://www.mediafire.com/ Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da har jeg lastet opp en tidligere versjon av voddler. Kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvordan kan jeg gjøre sånn at Voddler ikke står og laster opp konstant? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg er ikke sikker på om det holder å trykke på "Stop" i Voddler-ikonet nede i taskbaren, men en skulle kanskje tro det. Selv foretrekker jeg å sette VoddlerNet til manuell, slik at den ikke starter samtidig med Windows, så bare dreper jeg den i oppgavebehandleren etter jeg er ferdig med å bruke Voddler. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Får fremdeles ikke logget inn jeg altså... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Får fremdeles ikke logget inn jeg altså... Ikke jeg heller etter nyeste versjon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Last ned den gamle versjonen herfra da: F.eks. http://www.mediafire.com/ Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 kommer ikke inn på voddler lenger: "verification failed- failed to verify client - you may be runnning a modify client".... hva kan dette komme av? har ikke gjort noe med min voddler.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du har bare oppdatert den, og nå kan den kun brukes av svenkse brukere. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 må jeg reinnstallere den da eller?S: Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fungerer gull med gamle versjonen ja Lenke til kommentar
frds Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Blir vel å laste ned den gamle versjonen da. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 og den finnes på voddler-siden? har forresten ikke oppdatert, må ha skjedd automatisk Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Må jeg skaffe en invite for å kunne registrere meg, eller kan jeg gå inn på en proxy slik som på Spotify? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Registrer deg og vent på invite. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det jeg har gjort : ) Er det slik at alle som registrerer seg får en invite, eller er du heldig hvis du får en? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Alle får, men noen får før andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå