CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke får og masse ellerno men hvordan får man invite ? Orker ikke lese gjennom hele tråden ^^Er det bare noen enkelte som får det,er jo en del av dere har det ? www.voddler.com - registrer deg. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Feilpost. Endret 1. februar 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
fgr Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 njeee. prøvde det såvidt igår. ikke no fullt utvalg av filmer, ikke HDkvalitet, ikke den teksten du vil ha (hva med de som vil ha engelsk tekst), avogtil ikke originalspråk (på tegnefilmer spes), og ikke minst reklame. og sakte oppstart. funka ikke for meg. torrent er for meg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 njeee. prøvde det såvidt igår. ikke no fullt utvalg av filmer, ikke HDkvalitet, ikke den teksten du vil ha (hva med de som vil ha engelsk tekst), avogtil ikke originalspråk (på tegnefilmer spes), og ikke minst reklame. og sakte oppstart. funka ikke for meg. torrent er for meg. +1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 +1 Gadd ikke legge det inn igjen etter formatering. Ble egentlig kjempe skuffa, konseptet virka lovende. Er jo riktignok bare en beta Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kan man skru av teksten? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Ja. Red.: Husker riktig nok ikke nøyaktig hvor du finner det, men let rundt i menyen. Endret 1. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hvordan? Edit: Fant ingenting sist jeg letet. Endret 1. februar 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mens du ser på en film, trykk ESC. Bruk piltastene til å markere høyttalerikonet nederst til høyre. Trykk Enter. Der er et par nyttige innstillinger, som er håpløst vanskelig å komme til. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Takk skal du ha. Jeg som var skråsikker på at det kun var innstillinger for lyd. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) njeee. prøvde det såvidt igår. ikke no fullt utvalg av filmer, ikke HDkvalitet, ikke den teksten du vil ha (hva med de som vil ha engelsk tekst), avogtil ikke originalspråk (på tegnefilmer spes), og ikke minst reklame. og sakte oppstart. funka ikke for meg. torrent er for meg. Det er som du skriver, at det ikke er helt det store utvalget ennå. Slik var det også da Spotify kom. Husker at folk klaget over at artist X og band Y ikke var tilgjengelig. Voddler er kun i beta, og jeg regner med at i likhet med Spotify, vil de også etter hvert sikre seg flere og bedre avtaler. Det er naturlig at ikke alle filmselskaper blir med på leken før de ser at det er lønnsomt. Om man klarer å se forbi det faktum at det er et relativt dårlig utvalg per i dag (664 filmer) med varierende kvalitetsstempel, tror jeg de fleste kan enes om at Voddler-plattformen har potensiale. Når eventuelle andre/større filmselskaper melder sin interesse, kan dette bli bra, tror jeg. Suksessen kommer nok neppe over natten. For øvrig er det engelske undertekster på de aller fleste av filmene jeg har sett. Mine erfaringer tilsier at Voddler er meget gode på undertekster. Endret 1. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kommer bare feil når jeg fyller inn username, email og password på profil editoren? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Itasvisen har hatt et par artikler om voddler i dag: Voddler - Spotify for film Voddler til Norge neste måned Altså det kommer offisielt til Norge neste måned Høres bra ut Og over 400 000 medlemmer allerede :O Begynner å bli en del da Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Men når i helvete er linuxversjonen klar. Jeg kjører standalone xbmc på linux-htpc-en min, og hadde aller sett en cbmz-plugin som ordnet dette. Baen er jo den samme, det burde være mulig. Markedet er vel kanskje ikke helt der enda... Men se for dere en Acer Revo eller noe tilsvarende Boxee Box med xbmc med Voddler ferdiginstallert. Det kunne vært interessant for hvermansen, ja. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Taken er visst gratis i Voddler nå. Og det er en SINNSYKT bra film! wuhu! Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Der er jeg registrert ok dumt det ikke er andre muligheter. Kommer vel snart håper jeg. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noen som har opplevd trøbbel med å logge inn? Fikk til å logge inn rundt klokken 7, men etter det så kommer jeg ikke inn. Har sett at flere har med dette. Noen her som har et svar til det? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sliter med å få logget inn selv jeg. fikk beta key forrige uke, registrerte meg å idag lastet jeg ned klienten og gledet meg til å logge inn. Skriver inn brukernavn, epost og passord. Får opp feil enda det er eksakt likt som det er på voddler siden :s Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sliter med å få logget inn selv jeg. fikk beta key forrige uke, registrerte meg å idag lastet jeg ned klienten og gledet meg til å logge inn. Skriver inn brukernavn, epost og passord. Får opp feil enda det er eksakt likt som det er på voddler siden :s Har samme problem... Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Da er det nok noe med voddler sine servere eller noe, og det blir sannsynligvis fikset snart Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå