mihcaoj Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 hvor mange filmer finnes det per dags dato og hvor mange filmer tror dere vi kan vente oss etter hvert som er gratis? skulle til å sjekke ut en film der, men reklamen varte så lenge at jeg lukket det i oppgavebehandlingen, begynte å spille HoN og så glemte jeg helt bort at jeg hadde programmet. Får vel teste det ut igjen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er det noen "Premium" greie man kan kjøpe for å slippe reklame osv? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Regner med at du slipper reklame på betalfilmene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 skulle vert en greie slik at du kan betale en viss sum pr mnd. og få alle filmer gratis osv uten reklame. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Si rundt 500kr i mnd for gratis film? er ikke galt. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ser ikke ut til at det funker på Win 7. Noen kan sikkert ta over kontoen min. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er det sånn at noen filmer får du bare sett litt av? sett flere filmer som avslutter etter 20 minutter eller noe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ser ikke ut til at det funker på Win 7. Noen kan sikkert ta over kontoen min. Info på PM? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har Win7. Funker fett det. Last ned skjermkortdriver og sånt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har ikke sett gjennom hele tråden, så vet ikke om det har blitt spurt om før. Noen andre som har problemer med at bare 1/4 del av skjermen vises oppe i venstre hjørne? i tillegg til at fargene er helt ødelagt. Har gått gjennom alt på innstillinger, samt lastet ned nyeste versjonen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Er det sånn at noen filmer får du bare sett litt av? sett flere filmer som avslutter etter 20 minutter eller noe. Nei, du kan se alle filmene i sin fulle lengde. Det som har hendt hos deg, er sannsynligvis at du har blitt rammet av en plagsom Voddler-bug, som gjør at man titt og ofte blir kastet ut av filmen underveis. Umulig å forutsi om det skal skje eller ikke. Når de får fikset dette problemet, vil du kunne se alle filmene helt ut. SML: Har du de nyeste OpenGL-driverne til skjermkortet ditt? Hvis ikke, forsøk å oppdatere. Endret 1. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har Win7. Funker fett det. Last ned skjermkortdriver og sånt. Man må ha nyeste? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det lønner seg vel i alle tilfeller. Flere som har fikset diverse Voddler-relaterte problemer ved å oppdatere skjermkortdrivere, så det kan jo være verdt et forsøk. Endret 1. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Så filmen Event Horizon i går på Voddler og det funka fjell. Litt kjipt med bare svenske subs da -- ville jeg heller hatt engelske. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hva for noe? Mener det var norske subs da jeg så Event Horizon for noen uker siden. Får håpe jeg tar feil. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hva for noe? Mener det var norske subs da jeg så Event Horizon for noen uker siden. Får håpe jeg tar feil. Swedish 1/1 sto det her. :/ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, jeg utelukker ikke at det er hjernen som tuller og finner på ting. Er rikelig med undertekster på de fleste filmene da, heldigvis. Skal jeg nevne én ting jeg synes Voddler har vært gode på, må det være det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Eneste måten å få Voddler på per i dag, er å registrere seg på siden deres. Det går så noen uker (kanskje 1-2 måneder), så får du invite. http://voddler.com/ Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke får og masse ellerno men hvordan får man invite ? Orker ikke lese gjennom hele tråden ^^ Er det bare noen enkelte som får det,er jo en del av dere har det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå