Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

hvor mange filmer finnes det per dags dato og hvor mange filmer tror dere vi kan vente oss etter hvert som er gratis?

skulle til å sjekke ut en film der, men reklamen varte så lenge at jeg lukket det i oppgavebehandlingen, begynte å spille HoN og så glemte jeg helt bort at jeg hadde programmet. Får vel teste det ut igjen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett gjennom hele tråden, så vet ikke om det har blitt spurt om før. Noen andre som har problemer med at bare 1/4 del av skjermen vises oppe i venstre hjørne? i tillegg til at fargene er helt ødelagt. Har gått gjennom alt på innstillinger, samt lastet ned nyeste versjonen.

Lenke til kommentar
Er det sånn at noen filmer får du bare sett litt av? sett flere filmer som avslutter etter 20 minutter eller noe.

Nei, du kan se alle filmene i sin fulle lengde. Det som har hendt hos deg, er sannsynligvis at du har blitt rammet av en plagsom Voddler-bug, som gjør at man titt og ofte blir kastet ut av filmen underveis. Umulig å forutsi om det skal skje eller ikke. Når de får fikset dette problemet, vil du kunne se alle filmene helt ut.

SML: Har du de nyeste OpenGL-driverne til skjermkortet ditt? Hvis ikke, forsøk å oppdatere.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...