hokuspokus111 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fikk invite i går, tok vel rundt en måned da også. Skal teste Voddler på 50" skjerm etterpå. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Tok ca. 3 måneder. Det er egentlig kun 2 ting jeg savner med Voddler for tiden om man ser bort ifra alle filmene: En "avkryssningsliste" slik som her: www.icheckmovies.com/ En søkefunskjon. Endret 30. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fikk nettopp invite. Tok ca. en måned. Nedlastinga går tregt som et vondt år så håper det er good shit. Og hvis det er det er det fare for at jeg blir trøtt i morgen Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Fikk invite for noen dager siden jeg og. Rent umiddelbart er jeg overrasket over hvor brukerfiendtlig programmet er pr idag. Greit nok at det er i beta, men å ikke engang opplyse (i programmet) om hvordan man avslutter eller navigerer eller gjør til vindusvisning istedet for fullscreen synes jeg var rimelig elendig - dette er grunnleggende info som bør være på plass for å bruke programmer uansett om det er en betaversjon eller ikke. De to første gangene jeg startet opp måtte jeg rett og slett drepe prosessen fra taskmanageren for å få avsluttet programmet. At man som ny (beta)bruker må google slikt istedet for at de bruker en time på å legge inn et 'help'-valg i hovedmenyen med en kort oversikt over de vanligste tastaturkommandoene er rett og slett sløvt av dem. Bortsett fra det noe ugreie 'førstemøtet' med programmet så ser det jo lovende ut, men jeg kunne godt tenkt meg mulighet til å krympe bildevisningen enda mer (gjerne trinnløst) istedet for å være låst til et relativt stort bilde når det ikke er i fullscreen. Endret 31. januar 2010 av Transponder79 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Og det er ikke good shit. Står bare at jeg har brannmur og masse bull. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Prøv å høyreklikke på VoddlerNet-ikonet i systray og kjøre test. Hjelper for meg selv om testen failer. Finnes det noen (uavhengig?) liste over gratis filmer på Voddler? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) De kan snart få litt av en jobb med å oppdatere den lista da, om statistikken på toppen av dette bildet viser seg å være reell. "16,456 movies, 7,753 TV Series" Endret 31. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Foreløpig er det nok ønsketenkning fra Voddler sin side, men kanskje en vakker dag Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mener du at de har manipulert bildet eller bare satt inn dataene der for moro skyld? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hele bildet er en mock-up, en design-idé. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Skjermskuddet er altså ikke tatt fra en funksjonell side? Leste bare fra følgende fra Voddler-bloggen og antok at de hadde siden nesten klar, ettersom de har sagt den lanseres i februrar, som er rett rundt hjørnet. We would like to wish you a great weekend, signing off with a preview of the new website! Endret 31. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hm , nå ble jeg litt usikker, må innrømme at jeg bare tippet på mock-upen. Men de skal være bra klare for release hvis det er et ekste skjermskudd fra et fungerende oppsett. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Prøv å høyreklikke på VoddlerNet-ikonet i systray og kjøre test. Hjelper for meg selv om testen failer. Ok, det funket. Men jeg er uansett skuffet. Elendig navigering/GUI. Og hvorfor kan man ikke bare bruke musa? Og hvorfor kan man ikke søke? Vet det er beta, men dette er for dårlig. Endret 1. februar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Den fraværende musefunksjonen har vært gjenstand for mye kritikk og forvirring blant brukere. Voddler svarer at det aldri har vært meningen at man skal kunne bruke mus i applikasjonen. Målet deres, så vidt jeg vet, er at alle skal ha en slik Voddler-boks i stua, og navigere grensesnittet via fjernkontrollen, og det er først og fremst dét de har fokusert på. Det tilfredsstiller likevel ikke desktop-brukeres behov, så ganske rart at de har valgt å ikke legge inn musefunksjon ennå. Fraværende søkefunksjon synes jeg ikke de engang bør prøve å forsvare, det er ganske grunnleggende funksjonalitet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Støtte for musefunksjoner er såvidt meg bekjent på vei. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 I klienten? Om dette er en uttalelse fra offisielt hold, har det gått meg hus forbi. Har bare forstått det slik at musefunksjonen vil være tilgjengelig på web (naturlig nok). Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Gleder meg til å få invite *mine innlegg* Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 -Mulighet for mus hadde vært greit, men fungerer ok så langt med tastatur - Søkemulighet _må_ komme. Nå må jeg sjekke på internett om Voddler har filmen, for så å bla igjennom mange filmer for å finne den jeg er på jakt etter. - Greit at Voddler-tjenesten deler mens man ser på film, men at den skal gjøre det konstant er jeg lite fan av, så her blir det manuell deaktivering. - Klarte å trykke "play" på en film jeg ikke ville se. Reklamen begynte uten mulighet for å gå tilbake, så endte med at jeg drepte Voddler i oppgavebehandling. Ellers virker det bra så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå