Aleks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dette ser jo konge ut! Tar imot invite Registrer deg på voddler.com, så får du invite etter noen uker. Done. Huff, nå må jeg begynne å sjekke mailen min og Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eneste som egenlig mangler nå er ett bedre UI og mye mer filmer. har bare hatt det i to dager, og sett på to filmer... Må si meg delvis enig.. Selve UI fungerer greit om man skifter fra wall visninga til liste greia... Men skulle gjerne hatt muligheten til å bruke musa også. Spesielt mtp spoling i filmene. Er det forresten mulig å bla gjennom alle filmene på en gang? om ikke syns jeg det burde vært med også Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har fått det til å kjøre under Wine? Kommer ikke lenger enn logoen med svart bakgrunn. Google gir noen svar, blant annet dette: http://freevoddler.forumotion.com/voddler-...ler-wine-t5.htmHar ikke fått prøvd selv enda. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fordi fikser man window mode? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Litt tungvint navigasjon, overraskende god kvalitet selv på 40". Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg får PC'en til å sende 5.1 ut av HDMI-porten ... Lenke til kommentar
rioi Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Til dere som har registrert konto på voddler: -wtf er "surname"? brukernavn eller etternavn? -Når jeg skal velge zip og country er kun sweden og 5-talls zip mulig. Er dette vanlig? Endret 29. januar 2010 av rioi Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Surname er etternavn ja. Siden den kun er åpent for sverige, må du velge sverige som land, også brukte jeg bare zipkoden som står nederst på sida (voddler sin zip ). Funka bra det. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 takker! funka fett det:) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har fått Voddler Beta nå, men det er noe galt her. Er masse flimring inne i programmet, både i meny og under film. Det ser ut som en del av designet flimrer over skjermen med litt gjennomsiktighet. Det er jo ganske håpløst. Noe feil innstillinger eller noe? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) En liten sniktitt på Voddlers kommende nettside: Synes det ser lovende ut. Søk er jo etterlengtet, og det ser ut til å være på plass, som lovet. EDIT: Hmm, er statistikken som vises øverst (antall filmer og TV-serier) reelle? Endret 29. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Det ser bra ut det ja Hmm, den statistikken burde vel være reell den, eller så har de hvertfall planer om å legge til den der Da har de hvertfall fått lagt til en del serier nå da! EDIT: Og en del filmer da Mvh Olav B, G Endret 29. januar 2010 av olavgulb Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som har opplevd det samme som meg? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan ikke si jeg har opplevd det selv, nei. Har du nyeste OpenGL-driverne til skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Det vet jeg ikke. Kan prøve å finne ny driver til skjermkortet. Lasta ned en ny driver fra nVidia. Funker fett nå. Endret 29. januar 2010 av Knewt Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har sett en film nå, fungerer jo bra dette Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei Jeg er på utgikk etter en invite til voddler send meg en pm vis du har. eller link til side som deler ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor lang tid tok det fra du registrerte deg til du fikk invite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå