bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det har blitt EKSTREMT med reklame nå!! Før var det 1-2 korte snutter + trailer til en film, nå sitter man jo i flere minutter (3-4 reklamer) + traileren og "powered by...." FØR loadingen begynner! Burde starte buffring mens reklamen går synes jeg.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Trykk alt+tab og gjør noe annet imens, det funker. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har ikke behov for å gjøre så mye i mellom, det er bare plagsomt Spesielt det med at den ikke starter buffringen FØR reklamen er over.. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Æsj. Er på skolen og klarer ikke å komme meg inn på Voddler. Kommer bare opp "Starting Voddler. Please wait while controlling connection to Voddler". Pokkers skolenett! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Woooho fikk invite igår Men fy å mye reklame det er før hver film. Nesten som å sitte på kino... Men det er jo ok kvalitet på direkten, noe som er deilig... DaMole, sliter med å komme meg på voddler på skolen selv :/ fungerte knall hjemme da Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Woooho fikk invite igår Men fy å mye reklame det er før hver film. Nesten som å sitte på kino... Men det er jo ok kvalitet på direkten, noe som er deilig... DaMole, sliter med å komme meg på voddler på skolen selv :/ fungerte knall hjemme da Virker supert hjemme her også Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har ikke brukt det noe enda, til tross for at jeg har hatt det installert en god stund. Utvalget er ganske magert enda, og de interessange filmene som er å finne der har jeg som regel sett. Kommer nok mer med tiden, dog. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er et bra utvalg synes jeg! Litt dårlig fremvisning, synes det hadde vært mye bedre med split screen med liste med navn på ene siden og cover med info på andre. Synes det er litt kronglete å gå igjennom de forskjellige Lenke til kommentar
Trillian Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har akkurat fått en invitasjon og lastet ned programmet. Men jeg får ikke kjørt programmet, får bare opp en error-melding om at det ikke kunne koble til. Da jeg registrerte meg var det bare mulig å velge Sverige som land, gjorde dere også det? Eller er det det som gjør at jeg ikke får koblet til? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fikk (endelig) invite i dag tidlig, så da blir det å teste ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Funker dårlig på skolen ihvertfall. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Har akkurat fått en invitasjon og lastet ned programmet. Men jeg får ikke kjørt programmet, får bare opp en error-melding om at det ikke kunne koble til. Da jeg registrerte meg var det bare mulig å velge Sverige som land, gjorde dere også det? Eller er det det som gjør at jeg ikke får koblet til? Det er kun offisielt støttet i Sverige, men det funker fint i Norge uansett, så det skal ikke være noe problem. Vi har alle registrert oss med en svensk/tilfeldig postkode og satt Sverige som land. Nøyaktig hva slags feilmelding er det du får opp? Brannmur? Har du aktivert UPnP i en eventuell router? Endret 28. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Trillian Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Funker dårlig på skolen ihvertfall. Det er kun offisielt støttet i Sverige, men det funker fint i Norge uansett, så det skal ikke være noe problem. Vi har alle registrert oss med en svensk/tilfeldig postkode og satt Sverige som land. Nøyaktig hva slags feilmelding er det du får opp? Brannmur? Har du aktivert UPnP i en eventuell router? Ja det står noe om brannmuren: "Problem with connection to Voddler network. Check your internet connection and wireless network. Make sure no firewall is hindering Voddler connection. Wait a moment for the network to be found and try again." Jeg sitter på universitetet, kanskje det er noe med routeren her som legger hindringer? Men det er ingen problem å kjøre spotify derimot. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Om noen har en ekstra betakode kan jeg gjerne adoptere den. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Om noen har en ekstra betakode kan jeg gjerne adoptere den. Har en ekstra en med mailen min registrert på Endret 28. januar 2010 av Claaaes Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har testet ut premium filmer? Noen forskjell i kvaliteten? Og de er vel reklamefrie? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dette ser jo konge ut! Tar imot invite Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dette ser jo konge ut! Tar imot invite Registrer deg på voddler.com, så får du invite etter noen uker. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eneste som egenlig mangler nå er ett bedre UI og mye mer filmer. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har fått det til å kjøre under Wine? Kommer ikke lenger enn logoen med svart bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå