Kadmium Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Trykk på enter mens du ser filmen, så kommer det opp en del knapper og andre morsomheter. Husker ikke helt hvordan knappen ser ut nå, men det er en av de to til høyre. Trykk på den, så finner du undertekstvalg og annet snacks. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Takker. Var knappen som ser ut som en vanlig audio knapp. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har også win7, og Voddler vil oppdatere seg selv hver eneste gang jeg restarter,. Begynner å bli irriterende. Samtidig har nettverkstesten begynt å komme med rødt lys, selv om det har fungert fint tidligere (og upnp fungerer som bare det for andre programmer). Selv Voddler-klineten fungerer imidlertid finfint, og det er ikke noe problem å se filmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Jeg må lage ny konto hver gang jeg slår av og på programmet? Den husker ikke nick og pw'et mitt, altså.. What to doo.. edit: NVM, funker nå. Endret 27. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk invite idag skal teste det ut senere. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Mange som har fått invite i dag virker det som ja Noen andre som fortsatt har problemer med brannmur eller? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 VODDLER! Hva skal jeg skrive på "Zip/Postal code"? Står minst fem tall, men vi bor i Norge ffs! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor klikker invite-popupen når jeg skal be om en invite? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) VODDLER! Hva skal jeg skrive på "Zip/Postal code"? Står minst fem tall, men vi bor i Norge ffs! Bruk 115 41. Er Voddlers egen, men funker fjell. Tjenesten er kun ment for svenskene i først omgang. Endret 27. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Skrev bare inn en random zip, funket det. Hvilke gratis film anbefales? Må få testet ut kvaliteten. Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Av de 2 gratisfilmene jeg har sett så kan Taken anbefales Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Mulig jeg tester Taken ikveld Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lucky number sleving anbefales også. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Hmm, har de fått taken dit også? Og så de hadde lagt til Gamer forleden dag også Begynner å bli et bedre utvalg nå skjønner jeg Må bare få fikset det brannmur problemet! Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor klikker invite-popupen når jeg skal be om en invite? Samme skjedde til meg, den ble helt mørk. Byttet fra Opera til Internett Explorer og da funka det fint. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Virker som om det er problemer med alt annet enn IE. Opera ble mørklagt og Chrome ga meg beskjed om å skrive inn en ordentlig e-mail (gmail). IE fikk det til. Tar det lang tid før man får invite? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Virker som om det er problemer med alt annet enn IE. Opera ble mørklagt og Chrome ga meg beskjed om å skrive inn en ordentlig e-mail (gmail). IE fikk det til. Tar det lang tid før man får invite? Jeg ventet en snau måned, så det kan ta litt tid. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk idag, ventet siden 7. september. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lucky number sleving anbefales også. +1! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Klarte etter litt plundring og et par avbrudd å se en hel film for første gang ikveld! Måtte blant annet installere Voddler på nytt fordi sist jeg prøvde å se en film kræsjet den totalt og ville ikke starte igjen når jeg hadde sett 2/3 av filmen. De må nok jobbe litt til med Voddler før det kan gå ut av beta for å si det sånn ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå