Blåbær Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jupp, bare søk og vent. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Gidder ikke restarte nå. Boksen forsvinner etter en 5 sek med loading.. EDIT: Eller.. jeg kan ta en restart. Bilde kommer om noen min. Gått mange min nå Vil se om du får samme som meg Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Heh, sorry du. Filmet det med mobil, for screenshot funket litt forsinket under oppstart. Laster opp filmen nå.. EDIT: Litt dårlig kvalitet, men her. Endret 23. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hehe, ok. Det var ikke samme som jeg får. Får prøve å ta screenshot neste gang jeg restarter Mvh Olav B, G Endret 23. januar 2010 av olavgulb Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvilke problemer hadde du før? Brannmur? Mvh Olav B, G Ja, fikk ikke logget inn før. Testa etter oppdateringen, og da funket det smertefritt. Programmet virker veldig bra her, så litt av Jackass 2.5 før idag! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 EDIT: Og når jeg trykker på den så starter den å laste ned hele siste versjon av voddler tror jeg da. En fil på noe over 40mb om jeg ikke husker helt feil Ja, installasjonsfila har hittil alltid vært i overkant av 40 MB, så da er det nok det den laster ned. Synes det er merkelig at jeg ikke har hatt mitt møte med dette ennå. Har kjørt Voddler jevnlig på både Windows XP og Windows 7, uten at det har dukket opp på noen av de. Virker jo litt absurd, synes nå jeg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Betalte 29NOK for å se Mall Cop før i kveld. Fungerer kjempebra! Må si jeg er imponert over dette programmet! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Godt å høre at noen har fått et positivt inntrykk. Synes bare jeg leser klageposter om Voddler, jeg. De får mye refs for diverse bugs i klienten som ikke er luket ut ennå. En av de mer irriterende, som jeg opplever det, er at det er en umulighet å sette lydouput til digital. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har ikke sett en hel film med Voddler ennå, men har såvidt testet og sett i et par minutter og jeg må si at hvis de får til alt så har dette potensiale! De må ha utvalg som tilsvarer Spotify i musikkverdenen. Alt må fungere fra starten av, ikke forvent at noen skal google seg frem til en løsning hvis det oppstår et problem. De har ikke råd til problemer, alt må rett og slett funke idet du starter programmet! De må få på plass en god betalingsløsning som er enkel å forholde seg til. Det beste er nok en løsning hvor man fyller på penger på forhånd så man kan se på en film på et par klikk. Å dra frem bankkortet for hver gang tror jeg ikke folk gidder. Dessuten burde de la folk få bruke musen til å navigere hvis de vil, får ikke folk det til på første forsøk blir de frustrerte. Kort oppsummert: De må gjøre programmet så enkelt som det kan få blitt and then some. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hos meg vil ikke voddler starte etter oppdateringen, det bare står "Please wait..." Så jeg startet "Test connection" og den kjørte i to timer og ble aldri ferdig... men det stod jo "Allow at least five minutes" Jaja, en får vel det en betaler for Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 *mine innlegg* Siste jeg prøvde voddler, hadde de ikke mulighet for å søke. Er dette blitt fiksa? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nei, det mangler fremdeles. I februar skal jo Voddler funke direkte i nettleseren, og der har de visst en søkefunksjon. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Fikk desverre ikke med det første bildet, men der står det bare at voddlernet må lukkes mens det lastes ned og oppdateres ny voddler klient. Så er det bildet der den blir lastet ned, den vanlige installeringsprosessen? Og til slutt den nettverkstesten. Prøvde å starte programmet etter updaten også for å få bildet, men det kom ikke med. Var uansett den samme feilmeldingen som jeg alltid har hatt om at brannmuren blokkerer. EDIT: Fikk tatt bilde av den første meldingen nå Legger den ved her nå Mvh Olav B, G Voddlerupdate.zip Endret 27. januar 2010 av olavgulb Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk akkurat invite og er spent på hvordan dette blir. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 fikk akkurat invite. men WHAT THE HELL. jeg registrerte med i august med en gmail adresse.. dit har jeg ikke fått noen invitasjon. registrerte meg med en annen adresse i november.. og er på den jeg har fått invite. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk invnte nå selv, registrerte meg for under en måned siden! WIN WIN WIN Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk invnte nå selv, registrerte meg for under en måned siden! WIN WIN WIN Fuuuu! Meldte meg på i august... Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk invite i dag Har ikke testet enda Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ikke skuffa, for jeg visste det var "lite" filmer der. Men ganske kult fordet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk invite i dag, og alt ser ut til å fungere glimrende. Men hvordan slår jeg av/endrer undertekster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå