Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker også at problemene forsvant med den nye klienten. Tidligere hadde jeg problemer med avspilling. Det vil si at jeg kun fikk sett reklamen, men når filmen skulle begynne, frøs alt helt, og jeg måtte bare avslutte Voddler. Det er en skolemaskin det er snakk om, så jeg regner med de har installert/aktivert diverse som jeg i utgangspunktet ikke har rettigheter til å endre, og at det hadde innvirkning på Voddler. På de andre maskinene koblet til hjemmenettverket har det fungert plettfritt hele tiden, men nå funker det faktisk også med denne skole-laptopen.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Er det noen oppdateringsfunksjon eller må man bare laste ned install fila på nytt manuellt?

En stund siden jeg har testet voddler nå, og når jeg åpnet det var profile min forsvunnet igjen. :realmad: Håper oppdateringen fikser disse groveste feilene..

Lenke til kommentar

Finnes så vidt jeg vet ikke noen automatisk oppdateringsfunksjon ennå, dessverre. Så det blir til at man må inn og sjekke etter ny versjon og laste ned og installere manuelt enn så lenge. Synes det virker litt tilfeldig, for øvrig, om profilen forsvinner eller ei, etter en oppdatering. Noen ganger blir den borte, andre ganger ikke.

Lenke til kommentar
Synes det virker litt tilfeldig, for øvrig, om profilen forsvinner eller ei, etter en oppdatering. Noen ganger blir den borte, andre ganger ikke.

Profilen min driver å forsvinner uten at jeg hadde oppdatert, men har installert nyeste versjonen nå og sålangt ikke møtt på noen feil! Satser på det fortsetter.

At det var? Aldri fått opp noe sånt. :hmm:

Ikke jeg heller, men nå restarter jeg jo sågodt som aldri stue-PCen da.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Hos meg forsvinner den ikke før jeg trykker på den...?

Kan prøve å huske å ta screenshot neste gang jeg restarter ;)

EDIT: Og når jeg trykker på den så starter den å laste ned hele siste versjon av voddler tror jeg da. En fil på noe over 40mb om jeg ikke husker helt feil ;)

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...