phax Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Har fått et problem med voddler.I det siste får jeg den berømte firewall etc feilmeldingen, dette skjer på alle pcer i huset, men noen timer senere kan det fungere igjen. Jeg anntar at dette er et problem med routeren. Kan det være noen form for sperre i den som ikke liker voddler oppkoblingstrafikk? Siden problemet kommer og går, og siden det er så mange som sliter med dette så tviler jeg på at det er noen lokale forhold som spiller inn. Er nok bare ustabilitet fra Voddler sin side. Endret 12. januar 2010 av phax Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har et par spørsmål nå... Noen som har sett noe i HD? Husker alt skrytet at de kunne streame HD filmer. Jeg tenkte fordi jeg har ganske greit nett, men har ikke sett noe annet en filmer med DVD kvalitet... Så da tenker jeg Er det i det hele tatt en søkefunksjon? Vil en film som koster penger nå koste penger senere? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Voddler sier nå at man skal kunne se filmer fra voddler.com og forsovet kunne ha hele programmet i nettleseren. Hvordan tror dere det vil funke? Da får man hvertfall bruke musa Men tror dere dette kan være en midlertidig løsning for oss som har dette kjente problemet med at "brannmuren blokkerer"? Jeg håper hvertfall det, men at kvaliteten ikke nødvendigvis blir noe svekket på grunn av at det blir kjørt ut av nettleseren. Noen som forresten vet når dette blir tilgjengelig? Står bare "coming soon". Mvh Olav B, G Endret 15. januar 2010 av olavgulb Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Psst! The new Voddler website will be published in February. Blir spennende å se hvordan det går med de planene. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Aha Og det er da med det jeg nevnte regner jeg med da? Får håpe de planene funker bra Virker som at det ikke bare er jeg som har de brannmur problemene, så burde være flere som blir fornøyde da. Dersom de problemene ikke oppstår der også da selvfølgelig Dette kan vel da også være kjekt for de som sitter på datamaskiner der de ikke kan installere klienten. Eksempelvis på skole, internettkafè, osv Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvordan velger jeg undertekster? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Det er delvis forklart i førsteposten, og svart på på begge de forrige sidene. Orker ikke å skrive det på nytt, så jeg bare siterer meg selv fra noen dager siden: Trykk på enter mens du ser filmen, så kommer det opp en del knapper og andre morsomheter. Husker ikke helt hvordan knappen ser ut nå, men det er en av de to til høyre. Trykk på den, så finner du undertekstvalg og annet snacks. Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen som har fått Voddler til å fungere med NextGenTel og Netopia modem? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen som har fått Voddler til å fungere med NextGenTel og Netopia modem? Nope, sitter med det samme selv og kommer ikke gjennom. Vet dog ikke om det er der problemet ligger. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ganske sikker på det, når jeg prøvd å komme meg inn på innstillingene til routern ble jeg redirekta til broadpark.no UPnP er nok ikke skrudd på. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du må gå gjennom telnet. Start -> kjør -> telnet -> enter -> skriv "o 10.0.0.1" uten anførselstegn Brukernavn: ngt Passord: ChkBid114 (er noe standard som jeg plukket opp etter litt googling, skal funke tror jeg, hvertfall på netopia 3351). Se om du finner det der, jeg har ikke lett så mye så si ifra om du får det til Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Wtf?! «Windows can not find 'telnet'.» Er det Windows 7 som er på bærtur? Edit: Ja, man måtte vist slå det på. Endret 17. januar 2010 av Überadri Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vet ikke hvordan det er med windows 7 (sleng på .exe på slutten?). Så der får du nok google deg frem til noe selv Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kommer inn i menyen! Men hvor slår jeg på upnp? Hmmm .. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fikk det til! Takk hernil! Du må gå gjennom telnet. Start -> kjør -> telnet -> enter -> skriv "o 10.0.0.1" uten anførselstegn Brukernavn: ngt Passord: ChkBid114 (er noe standard som jeg plukket opp etter litt googling, skal funke tror jeg, hvertfall på netopia 3351). I telnet: System Configuration -> Security - > UpNP Enabled [Yes] ESC, ESC -> Easy Setup -> Next, Next -> Restart Device Testen (høyreklikke på Voddler-ikonet i systray) funka ikke, men Voddler funka for det! Fikk til å se film. Men ganske mye buffring. Problemet var at en merkelig bug gjorde at iblandt når filmen måtte buffre trodde Voddler jeg hadde sett efrdig filmen og ba meg rate den. Da måtte jeg gå inn på filmen på nytt å se litt reklame før jeg kunne fortsette. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Se der ja. Ser ut til å funke noen lunde hos meg også, men helt klart ingen Spotify feeling over det hele med tanke på at ting bare funker. Får opp diverse feilmeldinger, blir kastet ut av filmer og lignende Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg begynner og bli lei voddler... jeg får ikke dritten til og funke, starter filmen, den går i ca. Ett minutt, deretter klikker driten. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) En annen ting jeg stusset veldig over, var "menyen" du fikk opp når du trykket settings. Pixel aspect ratio stilles inn med en boks og piltaster? Man kan justere overscan med piltastene? Jeg har en LCD-skjerm og en PC, ikke en CRT-tv og en VHS spiller! Endret 18. januar 2010 av Überadri Lenke til kommentar
frds Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Snart 3 uker siden jeg sendte req, har enda ikke fått invite. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Snart 3 uker siden jeg sendte req, har enda ikke fått invite. De fleste venter i nesten 3 mnd, sååååehh.. Bare å holde pusten litt lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå