Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Det kan man også, men den er bugget.

Gjøres slik:

Du må finne ProgramData, åpne filen GuiSettings.xml som ligger i: ProgramData\Voddler\userdata

Hos meg er det slik:

"D:\ProgramData\Voddler\userdata"

Der finner du:

<enablemouse>false</enablemouse>

Den skal bli:

<enablemouse>true</enablemouse>

Spør om det er noe :)

EDIT:

post-97221-1262891129_thumb.png

Slik ser min ut nå, Settings har restart, shutdown, og diverse andre ting :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må legge til skins, det finnes ikke flere en standar voddler nå. Det skal legges til i skin mappen og endres mye for å fikse at voddler filmene virker med skinet.

Lenke til kommentar

Orker ikke å skrive det på nytt, så jeg bare siterer meg selv fra noen dager siden:

Trykk på enter mens du ser filmen, så kommer det opp en del knapper og andre morsomheter. Husker ikke helt hvordan knappen ser ut nå, men det er en av de to til høyre. Trykk på den, så finner du undertekstvalg og annet snacks.
Lenke til kommentar

Apropos det å skifte ting. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som får problemer når jeg forsøker å skifte fra analog til digital lyd. Idet jeg gjør det, fryser programmet helt i opptil 30 sekunder, så får jeg opp dialogboksen hvor jeg kan gi karakter til filmen, inne i selve filmen. Jeg trykker så escape, og kommer tilbake til filmen, men da fryser den straks igjen. Noen andre som har opplevd lignende? Regner med det er en bug i programvaren.

Lenke til kommentar

Det er helt talentløst hvilket ikon de har valgt for undertekster og andre innstillinger. Det er jo et volum symbol, burde jo sett ut som innstillinger! Ikke rart folk sliter med å finne fram.

Synes også det er rart at slike preferanser ikke kan settes under innstillinger i start bildet.. der er det bare skjermen man kan strekke.

Lenke til kommentar

Har fått et problem med voddler.

I det siste får jeg den berømte firewall etc feilmeldingen, dette skjer på alle pcer i huset, men noen timer senere kan det fungere igjen.

Jeg anntar at dette er et problem med routeren. Kan det være noen form for sperre i den som ikke liker voddler oppkoblingstrafikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...