Gjest Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Det kan man også, men den er bugget. Gjøres slik: Du må finne ProgramData, åpne filen GuiSettings.xml som ligger i: ProgramData\Voddler\userdata Hos meg er det slik: "D:\ProgramData\Voddler\userdata" Der finner du: <enablemouse>false</enablemouse> Den skal bli: <enablemouse>true</enablemouse> Spør om det er noe EDIT: Slik ser min ut nå, Settings har restart, shutdown, og diverse andre ting Endret 7. januar 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ser det er diverse skinalternativer osv inn på den fila, hva skal jeg endre til om jeg vil ha et annet skin? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Voddler annonserer i klienten at de har nådd 300 000 brukere, og lover et magisk filmår. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Og ikke minst hvor mange som venter på invitasjon. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Du må legge til skins, det finnes ikke flere en standar voddler nå. Det skal legges til i skin mappen og endres mye for å fikse at voddler filmene virker med skinet. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ehrm... Noen som kan forklare hvordan man skifter språk og undertekster? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Orker ikke å skrive det på nytt, så jeg bare siterer meg selv fra noen dager siden: Trykk på enter mens du ser filmen, så kommer det opp en del knapper og andre morsomheter. Husker ikke helt hvordan knappen ser ut nå, men det er en av de to til høyre. Trykk på den, så finner du undertekstvalg og annet snacks. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Apropos det å skifte ting. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som får problemer når jeg forsøker å skifte fra analog til digital lyd. Idet jeg gjør det, fryser programmet helt i opptil 30 sekunder, så får jeg opp dialogboksen hvor jeg kan gi karakter til filmen, inne i selve filmen. Jeg trykker så escape, og kommer tilbake til filmen, men da fryser den straks igjen. Noen andre som har opplevd lignende? Regner med det er en bug i programvaren. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Opplever det samme om jeg prøver å skru på tekst. Henger i ~30 sek, karakterboks dukker opp og blir kastet til der man velger film når jeg trykker cancel. Endret 10. januar 2010 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hmm. Jeg opplever kun dette når jeg skal skifte fra analog til digital lyd. Aldri hatt noe problem med å skru av/på eller skifte tekst. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg sliter også med å få digital lyd på voddler! Skikkelig plagsomt må jeg innrømme! Virker også som den sliter med å huske default tekst språk for, satte norsk som standard. Ble dansk neste gang jeg så film.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fant ikke noe alternativ for å velge undertekstspårk. Den var svensk, og da jeg trykket på Enter eller Esc eller hva det nå var kom det ikke opp noe alternativ, bare spoling og sånn. Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du må først gå på det høytalerikonet når du trykker på Enter under filmen. Der kan du velge tekstspråk Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dårlig utvalg av filmer, buggs og ustabilt. Ikke det beste førsteinntrykket akkurat. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nei, det heter ikke beta for ingenting :!: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er helt talentløst hvilket ikon de har valgt for undertekster og andre innstillinger. Det er jo et volum symbol, burde jo sett ut som innstillinger! Ikke rart folk sliter med å finne fram. Synes også det er rart at slike preferanser ikke kan settes under innstillinger i start bildet.. der er det bare skjermen man kan strekke. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Irriterer meg grensekløst at voddler.exe starter opp ved hver oppstart. Har gjort følgende: run-> msconfig, og fjernet vnetmanager derfra. Men fortsatt starter voddler.exe opp. Noen tips? Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Gå inn i services og sett VoddlerNet til manual. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har fått et problem med voddler. I det siste får jeg den berømte firewall etc feilmeldingen, dette skjer på alle pcer i huset, men noen timer senere kan det fungere igjen. Jeg anntar at dette er et problem med routeren. Kan det være noen form for sperre i den som ikke liker voddler oppkoblingstrafikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå