hernil Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Rapportér bare innlegg som ber om invite nå fremover så de kan fjernes Slengte på enda litt mer teskje i emnetittelen så får vi se om det roer seg. Fjerner det når den verste bølgen har gitt seg Endret 6. januar 2010 av hernil Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Artikkel/test i hardware.no Kan ikke trådstarter legge til at ingen har invite i emnetittelen? Er ganske lei det spørsmålet som kommer to ganger på hver side.. Tenkte på det ja, men kom visst litt for sent til det Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
moskito Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Artikkel/test i hardware.no Kan ikke trådstarter legge til at ingen har invite i emnetittelen? Er ganske lei det spørsmålet som kommer to ganger på hver side.. Tenkte på det ja, men kom visst litt for sent til det Mvh Olav B, G Jeg fikk beskjed at de ikke delte ut invites under beta testingen..... Må prøve å få taaki noen med bredbandspatruljen Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Da har jeg fått min invite, endelig, og jeg skal teste litt mer i morgen. Brukergrensesnittet ser noe underlig ut på pc-skjerm, jeg mistenker at de har hatt media-pc-folket med sine tv-skjermer og prosjektører mer i tanke enn meg. Det lever jeg fint med. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Da har jeg fått min invite, endelig, og jeg skal teste litt mer i morgen. Brukergrensesnittet ser noe underlig ut på pc-skjerm, jeg mistenker at de har hatt media-pc-folket med sine tv-skjermer og prosjektører mer i tanke enn meg. Det lever jeg fint med. Fikk du den fra siden dems? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som vet om det går an å bruke Voddler på PS3? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Går det an å velge undertekstene manuelt, eventuelt slå av den svenske? Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du kan velge mellom svensk, dansk, norsk og finske undertekster. Kan også slå de av. Husker ikke hvor jeg fant valget for det, tror det var på innstillingene under filmvisning. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja. Trykk på enter mens du ser filmen, så kommer det opp en del knapper og andre morsomheter. Husker ikke helt hvordan knappen ser ut nå, men det er en av de to til høyre. Trykk på den, så finner du undertekstvalg og annet snacks. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Da har jeg fått min invite, endelig, og jeg skal teste litt mer i morgen. Brukergrensesnittet ser noe underlig ut på pc-skjerm, jeg mistenker at de har hatt media-pc-folket med sine tv-skjermer og prosjektører mer i tanke enn meg. Det lever jeg fint med. Fikk du den fra siden dems? Jeg fikk invite fra siden deres ja, ikke dems. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som vet om det går an å bruke Voddler på PS3? Det funker kun på Windows og Mac OS. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det var en guide et sted for å kjøre den under wine i linux. Nå som jeg er hjemme igjen skal jeg se om jeg finner den igjen og forsøke. Slikt hører jo hjemme på htpc-en (som selvfølgelig kjører linux), ikke på den noe utrangerte "gaming"pc-en med windows. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Voddler-folkene holder på med en Linux-klient vistnok. Så man skal ikke se bortifra at det kommer en Linux-klient i løpet av året. Spørsmålet er jo bare når. Det er riktig som flere har sagt at Voddler er basert på XBMC som allerede er Linux-kompitabelt. Så å lage en Linux-kompitabel Voddler-klient er nok uproblematisk. VoddlerNet-servicen derimot er programmert i kode som ikke er kompatibel med Linux. Dermed får man bare vente å se hva folkene får til. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sliter litt med å få det til å virke. Noen som hvet hvordan man får Voddler til å akseptere at jeg har slått av brannmuren? Eller er det nettet som er for tregt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har en netthastighet på 1,5mbit, så det er vel ikke netthastigheten det er noe med, men mindre du har noe som er enda dårligere. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sliter litt med å få det til å virke. Noen som hvet hvordan man får Voddler til å akseptere at jeg har slått av brannmuren? Eller er det nettet som er for tregt? Prøv å restarte PC. Funka for meg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er gøy å modifisere Voddler Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Endrer på filer, legger til skin og modifiserer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sånn at man kan bruke musa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå