Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Rapportér bare innlegg som ber om invite nå fremover så de kan fjernes :)

Slengte på enda litt mer teskje i emnetittelen så får vi se om det roer seg. Fjerner det når den verste bølgen har gitt seg ;)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått min invite, endelig, og jeg skal teste litt mer i morgen. Brukergrensesnittet ser noe underlig ut på pc-skjerm, jeg mistenker at de har hatt media-pc-folket med sine tv-skjermer og prosjektører mer i tanke enn meg. Det lever jeg fint med.

Lenke til kommentar
Da har jeg fått min invite, endelig, og jeg skal teste litt mer i morgen. Brukergrensesnittet ser noe underlig ut på pc-skjerm, jeg mistenker at de har hatt media-pc-folket med sine tv-skjermer og prosjektører mer i tanke enn meg. Det lever jeg fint med.

Fikk du den fra siden dems?

Lenke til kommentar

Fikk du den fra siden dems?

Jeg fikk invite fra siden deres ja, ikke dems.

Lenke til kommentar

Det var en guide et sted for å kjøre den under wine i linux. Nå som jeg er hjemme igjen skal jeg se om jeg finner den igjen og forsøke. Slikt hører jo hjemme på htpc-en (som selvfølgelig kjører linux), ikke på den noe utrangerte "gaming"pc-en med windows.

Lenke til kommentar

Voddler-folkene holder på med en Linux-klient vistnok. Så man skal ikke se bortifra at det kommer en Linux-klient i løpet av året. Spørsmålet er jo bare når. Det er riktig som flere har sagt at Voddler er basert på XBMC som allerede er Linux-kompitabelt. Så å lage en Linux-kompitabel Voddler-klient er nok uproblematisk. VoddlerNet-servicen derimot er programmert i kode som ikke er kompatibel med Linux. Dermed får man bare vente å se hva folkene får til. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har en netthastighet på 1,5mbit, så det er vel ikke netthastigheten det er noe med, men mindre du har noe som er enda dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...