Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du merker forskjell, eller du merker ikke forskjell? Om du mente at du ikke merker noen forskjell, så regner jeg med at du snakker om å ikke merke forskjell i nedlastingshastigheten. Det er uthastigheten som blir påvirket.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kan ikke trådstarter legge til at ingen har invite i emnetittelen? Er ganske lei det spørsmålet som kommer to ganger på hver side..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Kan ikke trådstarter en snill veileder legge til at ingen har invite i emnetittelen? Er ganske lei det spørsmålet som kommer to ganger på hver side..

Done ;)

Gjentar det igjen: Ingen brukere har invite! Disse deles bare ut på nettsiden til Voddler.

Tilbakemeldinger tas på PM, ikke i tråden :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Jeg gikk fra og måtte ha dette programmet til å ikke like det i det hele tatt. Filmen vil ikke spilles av, stopper i hovedmeny og treg tilkoblingstid. Dette er ikke som jeg hadde ventet.

(Ingen av disse problemene skyldes nett da jeg har en 12mbits linje!)

Sikker på at det ikke er linjen som er ustabil da? Kan jo hende det er problemer med sentralen eller noe. Hastighet er ikke eneste kilde til problemer. Kanskje det er en switch eller ruter som roter med signalet. Du kan jo prøve å teste andre streaming-tjenester som krever litt båndbredde.

Jeg vet ikke hvordan tjenesten er for dere andre. Men jeg har rent personlig ikke hatt noen problemer med dropouts, treig/dårlig streaming eller andre ting. En gang har jeg blitt kastet ut i hovedmeny. Men det har ikke skjedd siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...