Kadmium Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Enig i det. Merker det er litt etterslep på menyvalgene, ja. Får håpe menyene, i likhet med mye annet, blir bedre utover året. Endret 5. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
i93 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvordan er kvaliteten på filmene? Vanlig DVD kvalitet? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tilnærmet lik DVD-kvalitet, ja. Er litt vanskelig å si om det er bedre eller dårligere, men det er absolutt brukbar kvalitet. Vel, også har man jo da enkelte HD-filmer, som jeg ikke har fått testet ut selv, så jeg kan ikke kommentere på kvaliteten der. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 de som har win 7 64bit og har ati kort så er det beste å installere 9.10 driveren og ikke 9.12 . prøvde den andre metoden som står litt lengre opp her men da ville ikke voddler starte. så for meg var den beste løsningen å installere 9.10 driveren til ati/amd Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Synes det var dødsirriterende at filmene man valgte ble fortsørret, fikk liksom ikke sett hvilke filmer som var der fordi den dekket 9 andre filmer. Har ikke fått testet å se på film enda, men skal teste det etter skolen idag. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Fikk invitasjon i går. Typisk at ingen av de gratis filmene ser overhodet interessante ut. Men filmene var ikke så dyre heller da Kvaliteten var veldig god, og streamingen gikk smooth Edit: Grensesnittet likte jeg egentlig ikke i det hele tatt. Jeg fikk ikke bruke mus, kun tastatur. Jeg fikk ikke minimert voddler. Og som nevnt over her så fort du blar over en film skyter det ut en liten info tabb som dekker over filmene ved siden av Endret 5. januar 2010 av Turbo sindre Lenke til kommentar
covenent Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har fått invitasjon, men det går jo ikke annt å velge Norge som land. Og hva skal jeg skrive på zip/postalcode da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skriv et random 5-tallnummer. funket for meg. Lenke til kommentar
covenent Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ok, skrev bare zip coden for Stokholm. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 JØSS! Fikk invite i dag, er vel 3 dager siden jeg registrete meg på siden! Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fikk invite jeg og:) Filmutvalget er så som så per dags dato, men håper det bedrer seg etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Må dere være i Sverige for å få det til å funke? Sliter med å få koblet til her Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det fungerer fint i Norge også. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Kommer hjem sliten og trøtt. Drar opp de vanlige nettsidene med musikk fra spotify dundrende i høytalerene. Vurderer å legge meg å sove. Sjekker innboksen... Jeg ble 4 år igjen... Trøtt? Hva snakker du om? Med andre ord jeg er en stolt eier av en Voddlerbruker. Endret 5. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fikk invite jeg også idag Men jeg har et problem. Når jeg starter opp Voddler, får jeg samme melding som på bildet. Jeg har prøvd å slå av brannmuren også, men det funker dårlig. Noen forslag? Fungerer fortsatt ikke her hos meg. Ingen som vet hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du er ikke alene: http://getsatisfaction.com/voddler/topics/firewall_problem At man blir kastet ut til menyen ser også ut til å være et utbredt problem: http://getsatisfaction.com/voddler/topics/..._the_commercial Lenke til kommentar
covenent Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mulig det er svart på tidligere, så noen lurte på det samme. Har et problem når jeg skal se på filmene, lyden fungerer fint men bildet skifter bare mellom forskjellige farger. Noen som vet hvordan man kan fikse dette? Lenke til kommentar
covenent Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du registrerer deg bare på Voddler sine sider, så kommer en invite på mail etterhvert Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mulig det er svart på tidligere, så noen lurte på det samme.Har et problem når jeg skal se på filmene, lyden fungerer fint men bildet skifter bare mellom forskjellige farger. Noen som vet hvordan man kan fikse dette? Står på forrige side. Denne fiksen fungerer: http://getsatisfaction.com/voddler/topics/...enyer_funkar_ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå