Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Videoen er jo rene syreflashbacken her, lyden fungerer dog greit. Ser og at det er flere som har problemer med video + 64bit Win7 på forumet til Voddler.

 

Problemer her og på Vista x86..

 

Edit: Fant en fiks her, skal teste og se om det hjelper.

 

edit2: helvetes program, nå maser den bare om at jeg har firewall når jeg prøver starte opp.. Merkes godt at det er en betaversjon man sitter på ja!

Endret av phax
Lenke til kommentar
helvetes program, nå maser den bare om at jeg har firewall når jeg prøver starte opp.. Merkes godt at det er en betaversjon man sitter på ja!

Får akkurat samme feilen jeg og etter fixen :!:  :cry:

 

Edit: Falsk alarm kom inn nå og video fungerer  :D

Endret av JallaMario
Lenke til kommentar
Fikk invite i dag jeg også gitt :D

 

Får det ikke til å funke, men får vel restarte og rote litt mer før jeg sutrer om hjelp her ;)

 

Du kan prøve å slå av antivirus programmet og evt. brannmur.

 

Har du aktivert UPnP på routeren?

Skal sjekke om routeren har UPnP aktivert når jeg får summet meg til å grave frem passordet på den nye routeren som NGT sendte meg ;)

 

Deaktivert brannmur og antivirus og det hjalp hvertfall ikke. Fortsatt rød prikk på nettverkstesten.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på noe; Er de filmene som kommer opp med cover de eneste filmene tilgjengelig? For der kan det da ikke være mer enn maks 50 filmer, og det var da snakk om noen hundre? Er også noe dritt at man ikke kan søke, men det kommer vel får man håpe.

Nei, nei. Den veggen du blir møtt med på starten, er kun et utvalg av de nyeste filmene som er blitt lagt ut for visning. Du har vel menyen helt øverst i programmet? Der skal du kunne sortere etter sjanger og diverse annet, samt f.eks skifte til listemodus om ønskelig.

 

En fin side jeg ble obs på nylig, er denne. Liste over alle filmer som er tilgjengelig i Voddler, samt all annen informasjon du måtte trenge. Blir oppdatert med jevne mellom.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Fikk invite idag, men liker ikke helt policyen deres (ikke at det er lett å identifiseres med den informasjonen gitt, men like vel), eg:

 

4.1

You accept that Voddler Sweden AB may share the personal information collected about you to third parties such as content owners, content aggregators, consumer electronic providers advertising partners and other business partners.

Lenke til kommentar

Mye bra filmer på premiumpakken. Er det slik at jeg har kjøpt filmen og kan se den så mange ganger jeg vil når jeg har betalt for den?

 

Jeg prøvde å kjøre opp "A night at the Roxburry" (gratis). Kikket 3-4 minutter med reklame. Filmen startet opp, "What is loove, baby blabliblabla" etter 20 sek så blir jeg kastet ut i menyen og fikk beskjed om å rate filmen. Javel? Hva nå? Nå sitter jeg på jobb, men skal teste mer når jeg kommer hjem på litt kraftigere linje.

Lenke til kommentar
Får akkurat samme feilen jeg og etter fixen :!:  :cry:

 

Edit: Falsk alarm kom inn nå og video fungerer  :D

 

Funket etterhvert her også, uten at jeg hadde gjort noen endringer.. Bildet vises helt fint nå men etter ca 30 sekunder ut i filmen (etter alle reklamene) så ble det brutt. Orket ikke teste mere, alt for ustabilt.

 

Er også ganske lei av å måtte lage meg ny bruker hver gang man starter opp programmet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...