GeirGrusom Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes det er en del bra skrekkfilmer der. Kvaliteten er jo absolutt akseptabel, kanskje ikke blu-ray kvalitet, men en kan ikke forvente at de legger ut reklamefinansierte filmer i 1080p heller. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Registrerte meg 22 november, har ikke fått noen invite enda... Finnes det et "Premium" alternativ til dette, eller kommer et til å bli det? Slik at man slepper å se reklame og får se filmene i en bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er fortsatt i beta, så det er ikke noe permium abonnement tigljengelig enda, men det kommer helt sikkert til å komme et premium abonnemen når det kommer ut. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk en invite i dag Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå er jeg faktiskt ganske imponert av Voddler. Så nettop hele Lucky number slevin. Det var ingen "vente" tider eller stuttering, kvaliten var faktisk overrasken god med tanke at dette er gratis streaming av en hel film. Reklamen ved starten av en film kan jeg godt leve med så lenge programmet er gratis. Det eneste jeg kan klage på er at programmet kjørers full screen og du må bruke tastaturet til å snoke rundt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er sykt irriterende egentlig. Ville vært bedre om det var slik som spotify. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fungerer det ikke på Windows 7? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fungerer det ikke på Windows 7? Joda, lengre bak i tråden har flere brukere skrevet at det funker smertefritt med W7. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Voddler er basert på xbmc (der mc står for media center), for å kunne brukes med fjernkontroll. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fungerer det ikke på Windows 7? Joda, lengre bak i tråden har flere brukere skrevet at det funker smertefritt med W7. Ja, det funka fint Det var bare den testen etter installasjon av klienten som feila. Mente jeg ikke oppfylte kravene for Voddler. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Får ikke dette til å fungere hos meg. Får lyd men bare helt ensfarget bilde som skifter farge i takt filmen. Får heller ikke avsluttet avspillingen på noe vis så må ta en ctrl-alt-del.. Er det noen spesielle codecs jeg må installere? Kjører Vista og har ffdshow installert. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nice, skal søke om invite asap. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har visst om voddler lenge, så veldig dumt at jeg ikke søkte etter invite før. Men men, gjorde det nå i alle fall, så kommer det vel om et par måneder. Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk invite i dag. Tok bare 2,5 uke for meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk invite i dag. Tok bare 2,5 uke for meg. Åh, fint. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg søkte om invite i august.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk invite i dag jeg også gitt Får det ikke til å funke, men får vel restarte og rote litt mer før jeg sutrer om hjelp her Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Veldig mange som fikk invite idag har jeg inntrykk av, både jeg og broren min. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Fikk invite i dag jeg også gitt Får det ikke til å funke, men får vel restarte og rote litt mer før jeg sutrer om hjelp her Du kan prøve å slå av antivirus programmet og evt. brannmur. Har du aktivert UPnP på routeren? Endret 4. januar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Videoen er jo rene syreflashbacken her, lyden fungerer dog greit. Ser og at det er flere som har problemer med video + 64bit Win7 på forumet til Voddler. Får gi det ett par uker(måneder) på å modne seg. Edit: Registrerte meg for invite 30 november og mottok den i dag, om noen lurte. Endret 4. januar 2010 av JallaMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå