Grix Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg også Registrert meg i straten av desember. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 FIKK INVITE!!! Registrerte meg for under 1 mnd siden! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Virker som at flere brukere har fått invite i dag, en på jobben min fikk også Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva er den mest effektive måten å skaffe seg invite på? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 registere seg og vente =) Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk også en invite idag etter ca. 2 måneder på venteliste Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kvaliteten var vel ikke så bra når man er vant til bluray? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei.. den er ikke like bra. Det er jo kun drittfilmer i mine øyne som er gratis, og de bedre filmene er jo ikke akkurat billige. 37kr for å leie en film i 24 timer? dette er jo så klart forståelig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Så en får ikke filmene en betaler for for evig tid, kun 24t? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk en invite idag, registerte meg i starten av desember. Hvordan funker det med zip code? Godtar ikke den 4 talls zip coden jeg gir. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du må bruke en svensk kode, denne for Lund fungerer fint: 22185 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 I sveriga har de 5 tall Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ah, såpass. Anyway, endte opp med random tall. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Invite på meg og idag. ^^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har mail fra 7. september, enda ikke fått. Registrerte meg på nytt idag. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Nei.. den er ikke like bra. Det er jo kun drittfilmer i mine øyne som er gratis, og de bedre filmene er jo ikke akkurat billige. 37kr for å leie en film i 24 timer? dette er jo så klart forståelig. Da har du ikke sett nøye etter. Finnes da flere gratis perler, som f.eks de jeg nevnte på forrige side. Kanskje ikke helt de filmene man er ute etter, om man kun digger store Hollywood blockbuster-filmer, men da foreslår jeg at man utvider horisonten litt. De er jo egentlig bare i startfasen, så at de etter hvert drar i havn flere avtaler og får lagt inn mer kjente filmer, men gjerne også av det obskure slaget, er ikke helt utenkelig. Er også enig med deg i at prisnivået på leie av film er alt for høyt per dags dato. Endret 4. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk invite jeg også idag Men jeg har et problem. Når jeg starter opp Voddler, får jeg samme melding som på bildet. Jeg har prøvd å slå av brannmuren også, men det funker dårlig. Noen forslag? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har du en router med UPnP aktivert? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Den meldingen fikk jeg helt til jeg startet pc'en på nytt Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Den meldingen fikk jeg helt til jeg startet pc'en på nytt *Restarter pc'en* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå