Kadmium Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Da jeg satte i gang med å lage listen, vurderte jeg å inkludere den informasjonen, men jeg tror nok det ville tatt meg ganske mange timer ekstra. Jeg valgte "list view" og hadde notepad ved siden av, så skrev jeg så tastene fløy nesten veggimellom. Om jeg måtte ta en titt på hver enkelt film og se om den var tilgjengelig for gratis visning eller ikke, ville jeg nok brukt veldig mye lenger tid. Jeje, kanskje jeg tar en gjennomgang på nytt i kveld, har lite/ingenting annet å gjøre. Endret 29. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Listen er fin, men det blir som å finne opp hjulet på nytt. Listen som ligger i førstepost er jo vel så bra som din, selv om den ikke er helt identisk oppbygd. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Dæven. Ante ikke at det allerede fantes en indeks. Var ikke noen link til den, sist jeg sjekket. Men, det er også ganske lenge siden. Takk for at du gjorde meg obs på det. Endret 29. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dæven. Ante ikke at det allerede fantes en indeks. Kunne spart deg for noen timer? :!: Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jau. Men så sov jeg som et barn etterpå, så det kom noe godt ut av det. On-topic: Noen som vet sånn cirka hvor ofte de legger inn nye filmer? Er det rent tilfeldig? Endret 29. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hehe, var fin den ja, men har allerede lagt til en i førsteposten, link nr. 3 Om du hadde hatt lyst til å legge til hvilke som var gratis og hvilke som kostet for å leie(evt med pris også?) så kunne jeg nok gjerne lagt den til i førsteposten ja Er ganske tilfeldig når de legger inn nye filmer så vidt jeg vet ja, men er vel noen hver dag tror jeg Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Så, noen som har invite liggende? prøvde og registrere meg på siden deres men får ikke til og skrive inn noe Oo Endret 30. desember 2009 av Rostad Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Så, noen som har invite liggende?prøvde og registrere meg på siden deres men får ikke til og skrive inn noe Oo Det er bare Voddlerfolka som kan gi ut invites så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Aha. Fikk til og registrere meg på siden nå (Tab ftw) så må vel bare smøre på sikkelig med tålmodighet som resten Endret 30. desember 2009 av Rostad Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fikk invite i går og det står at brukerene ikke får invites (enda ihvertfall). Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg fikk Invite tidligere idag. Men det står bare "Please wait while we testing your connection to Voddler". Og det har stått en god stund Noe jeg burde gjøre annerledes? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Er det sånn at man ikke får logget inn på voddler sine sider før man har fått en invite? Har registrert meg med to emailer, og får ikke logget inn med noen av de. Har ikke fått invite på noen av de to heller. Edit: Så forresten at eXistenZ var gratis, anbefaler alle å se den asap. Endret 1. januar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du må ha invite for å logge inn på siden der ja. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er det sånn at man ikke får logget inn på voddler sine sider før man har fått en invite? Har registrert meg med to emailer, og får ikke logget inn med noen av de. Har ikke fått invite på noen av de to heller. Edit: Så forresten at eXistenZ var gratis, anbefaler alle å se den asap. Hva er vitsen med å registrere med to adresser? Er det ikke sånn at de har et kø-system? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg lagde en ny en fordi jeg ikke fikk logget inn med den første, så jeg trodde det var noe galt. At en person må vente en ekstra dag, gjør vel ingen verdens ting. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fikk Voddler invite, dritdigg program Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) fikk invite idag og skulle til å prøve det ut på en 3mbit linje men det kommer lyd men bildet er bare blått og alle rare farger. kjører w7 64bit men får prøve det imorgen når jeg kommer tilbake til hybelen og med 12mbit linja som er der edit: fikk det til å fungere ved å installere 9.10 versjonen av ati driveren. og fungerer bra på en linje på 3mbit:) funka også veldig bra på mac:) Endret 3. januar 2010 av Exiztzor Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) fikk en invite idag, og når jeg skal registrere meg ser jeg at man kun kan velge Sverige under land og Zip, noe spesielt jeg burde ta? Edit: Bare tok noe random som gikk helt fint Endret 3. januar 2010 av Claaaes Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ah, da har jeg også fått invite, husker ikke når jeg registrerte meg, men jeg tror det var i oktober en gang. Må si det er en del gode skerkkfilmer, men ikke noe å skryte av innen de andre sjangerene. Får håpe de blir bedre snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå