Snorre Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har ikke opplevd noe ustabilitet ved bruk av Voddler, da på Windows 7 64 bits-versjon. Hos meg kjører Voddler dønn stabilt. Har sett fire filmer gjennom Voddler nå, og ikke blitt kastet ut en eneste gang. Streamingen har vært jevn og god, og jeg har ikke opplevd pauser midt i filmen. Så hos meg har alt fungert prikkfritt. Det er jo mulig at de som opplever å bli kastet ut av filmen har ustabil internett-forbindelse? Når det gjelder reklame er det en del av denne ja. Sikkert en fem minutter med reklame før filmen begynner. På en annen side pleier reklamen å vare ca like lenge hver gang, så man kan jo bare starte reklamene og så gjøre noe annet i fem minutt. Man kan gå å lage seg mat for eksempel. Ikke no stress. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Når det gjelder reklame er det en del av denne ja. Sikkert en fem minutter med reklame før filmen begynner. På en annen side pleier reklamen å vare ca like lenge hver gang, så man kan jo bare starte reklamene og så gjøre noe annet i fem minutt. Man kan gå å lage seg mat for eksempel. Ikke no stress. Ingen reklameavbrudd? Med andre ord, har du god internet tilkobling er dette mye bedre enn å se en helaften på TV3. Det er snakk om 5 minutter pr. 150 minutter film. Det er jo ikke verre enn å ta ned vinduet å gjøre noe annet på PCen mens du venter. Skal du vise film til bekjente, så er det kanskje irriterende om du har glemt å kjøre over reklamen først. Om du da ikke klarer å se/høre reklame da vil jeg anbefale å kaste ut tuneren du har ved TVen... Dette svaret er ikke direkte til deg Snorre, men til alle som mener det er mye reklame. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 734 Får aldri tak i invite Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk invite i dag. Ehm. I går. Før midnatt Holder på å prøve å rydde 13 gig plass på harddisken nå, så skal jeg installere og forhåpentligvis se en film! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 The Golden Child Har kjempegode minner fra den når jeg var liten, husker jeg fikk mareritt av den filmen og at den var så bra og morsomt. Gleder meg til å se den igjen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) I dag returnerte jeg til Voddler, etter en pause på omtrent en uke. Det første jeg tenker, er at de har fått oppdatert filmdatabasen sin med ganske mange nye filmer. Jeg ser de har lagt til en del filmer av interesse for meg, men så og si alle de koster det penger for å se. Nå har jeg bladd meg gjennom nesten hele filmkolleksjonen, og totalt sett har funnet én (kanskje to) gratis filmer som jeg ønsker å se. Disse er da filmer fra noen tiår tilbake. Men, det er selvsagt fornøyelig å se at de legger til flere filmer, så får håpe de fortsetter slik. Nå gjenstår det bare å se om jeg får sett ferdig filmen uten å bli kastet ut halvveis gjennom. Edit: Jaggu fikk jeg sett ferdig filmen og greier. Det er bra. Dessuten bladde jeg gjennom mer av filmarkivet, og det er faktisk en del gratis filmer der nå, som jeg kunne tenke meg å se. Jeg ser de har lagt inn Le scaphandre et le papillon for gratis visning. Skal ta å se meg litt mer rundt, og melde ifra om jeg ser noen filmer som fortjener å bli nevnt. Edit 2: Good Will Hunting er lagt inn for gratis visning også. Endret 27. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ble inspirert til å lage en komplett oversikt over filmdatabasen, så jeg brukte noen timer på det. Når man har lite å gjøre, blir det noen ganger til at man gjør ting som det, forstå seg på det den som kan. Uansett, så poster jeg hva jeg kom frem til, til slutt. Ingen av listene inneholder årstall (bortsett fra der hvor Voddler selv har inkludert det i tittelen, eller der to forskjellige filmer har samme tittel, men forskjellig produksjonsår), Sortert etter sjanger (her er det duplikater i bøtter og spann!): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Action: Men in Black Newsmakers Spider-Man 2 Spider-Man The Hunt for Red October 16 Blocks A Better Tomorrow A Bittersweet Life Agents Secrets Alatriste American Soldiers Antikiller Antikiller 2: Antiterror Apocalypto Arsene Lupin Battle Royale Boiling Point Breaking News Bullet in the Head Bulletproof Monk The Chaser City of Fear Clear and Present Danger Coastlines Con Air Crime insiders The Crow The Crow: City of Angels The Crow: Wicked Prayer The Cutter Detention Disaster Movie Edison City of Crime End of Days Enemy of the State Existenz The Forbidden Kingdom G.I. Jane Golden Child The Great Challenge The Great Raid Guardian Hard Boiled Hero Wanted Highlander III: The Sorcerer Home of the Brave Immortel (ad vitam) Infernal Affairs III Initial D Inkasso Italian Job Johnny Mnemonic The Killer Lord of War The Mechanik Mercenary for Justice Never Die Alone Night Watch The Ninth Legion Once a thief Once Upon a Time in the West Paparazzi Patriot Games Pearl Harbor Perfect Creature Pootie Tang The Protector Race to Witch Mountain Rumble in the Bronx Saw V Skeleton Man Sky Captain and the World of Tomorrow SPL Hong Kong Force State Property Stormbreaker Submerged Supercross Taken Three Kingdoms Thunderbolt Tristan and Isolde Uncommon Valor Undisputed II: Last Mand Standing The Warriors Watchmen Wu ji XIII part 1 XIII part 2 Adventure: Men in Black Spider-Man 2 Spiderman The Hunt for Red October The 3 Wise Men Alatriste Apocalypto Arsene Lupin Bedtime Stories Bridge to Terabithia Bulletproof Monk The Clan of the Cave Bear The Crow: Wicked Prayer The Forbidden Kingdom George of the Jungle Golden child The Great Challenge The Inquiry Italian Job King of California Kyrkogårdsön Once Upon a Time in the West Pootie Tang Race to Witch Mountain Rat Race The Red Baron Shanghai Surprise Sky Captain and the World of Tomorrow Space Chimps Stormbreaker The Three Burials of Melquiades Estrada Tristan and Isolde Uncommon Valor Valiant The Warriors Without A Paddle: Nature's Calling Wolf Creek Animation: The 3 Wise Men A Night Before Christmas Alice In Wonderland Around the World in 80 Days Caspers Haunted Christmas Cinderella Curly: The Littlest Puppy The Invincible Iron Man Jin-Roh Lucky Luke - Dalton on the loose Midsummer dream The Nightmare Before Christmas The Reef Space Chimps Treasure Island Valiant Comedy: Men in Black The Proposal 99 francs 100 Girls 100 Women A Complete History of My Sexual Failures A Night at the Roxbury A Prairie Home Companion According to Spencer Airplane! All Babes Want to Kill Me Angus Thongs and Perfect Snogging Beautiful Bedtime Stories Beer League The Big White Bollywood Queen Bratz: The Movie Bridge to Terabithia The Butcher's Wife The Chumscrubber Clubland Confessions of a Shopaholic Crazy In Love The Deal Death at a Funeral Disaster Movie Disaster! Drop Dead Sexy Emma Extreme Movie Fakers George of the Jungle Golden child Guy X Hannah Montana: The Movie Heathers Heavy Petting Hotel for Dogs I See You.Com I Want Candy Inkasso It's a Boy Girl Thing Jackass: The Movie King of California Labyrinth of passion The Ladies Man Lillebror på tjuvjakt Love Honour and Obey Lovely Marci X Masked and Anonymous The Matador Necessary Roughness The Originial Kings of Comedy The Pallbearer Piccadilly Jim Pitbullterje Pootie Tang Pretty Persuasion Priceless Sabrina (1954) She's the Man Strangers with Candy Suicide the Comedy Summer Rental Sweet little devils The Tenants Trading Places Varsity Blues We Are the Champions The Wedding Dates The Whole Nine Yards Without A Paddle: Nature's Calling You Kill Me Älskling på vift Crime: Angels and Demons 16 Blocks Alpha Dog Antikiller Antikiller 2: Antiterror The Big White Boiling Point Chinatown Crime insiders Dealers Drop Dead Sexy Elephant End of Days Fakers Feed Gang Tapes Gomorra (HD) Gomorra Gosford Park Guardian Havoc Killing America Lucky Number Slevin Nightstalker Savage Grace Saw Saw III Scenes of Crime episode 01 Scenes of Crime episode 02 Scenes of Crime episode 03 Slingshot Sökarna Återkomsten The Warriors The Whole Nine Yards Documentary: A Chinese Feast A Complete History of My Sexual Failures A Savage Life in Fashion ADHD: Out of Control Kids An Oriental Affair Antarctica: Ice World Pioneers Antarctica: The Game on Ice Aphrodite's Drop Arctic Meltdown The Ark of the Covenant Revealed Beatles: The Journey The Boat and the Bomb Bob Marley - Spiritual Journey Body Shocks British UFO Files The Call of the Beast Cave in the Snow Chris Doyle Christmas At River Cottage Comrade Philby Constantine A King's Story Dancing with the Devil Dhuway Elvis Presley - The last 24 hours Elvis: The Missing Years Fahrenheit 9/11 First World Flu Time Bomb Forced March to Freedom Frank Sinatra: A Reflection Gaudi's Barcelona Hadza Hitler and Hess Inside Australia Jabe Babe JFK - Reckless Youth part 1 JFK - Reckless Youth part 2 Jimmys Kitchen Johnny Cash: The Man in Black - His Early Years (2005) (TV) Journey to Planet Earth 1: Rivers of Destiny Journey to Planet Earth 2: The Urban Explosion Journey to Planet Earth 3: Land of Plenty, Land of Want Lennon & Harrison: Guitars Gently Weep The Madness of Prince Charles Marc Bolan: Ride On My Sister the Geisha Next: A Primer on Urban Painting Nguva the Forgotten Mermaid The Notorious Mrs Dick The Original Kings of Comedy Patent of Life Phils Fantasy Presley Riddle of the Bradshaw Scenes of Crime episode 01 Scenes of Crime episode 02 Scenes of Crime episode 03 Scratch Sex Pistols: Agents of Anarcy Sherpa the Proving Ground Smokestack Lightning Svindleren To Kill a Whale U2: Rattle and Hum The Welsh Great Escape What Makes Jeffrey Tick Winter Soldier The Yes Men Drama: Angels and Demons 2:37 5 løgner 8 1/2 13 Beloved 16 Blocks 88 Minutes 99 francs A Better Tomorrow A Bittersweet Life A Different Loyalty Adrift Akeelah and the Bee Alpha Dog American Soldiers Angus Thongs and Perfect Snogging Anything is Possible Apocalypto Ask the Dust Baadasssss!! Back in the Day Bad Lieutenant Bad Santa The Battle of Shaker Heights Beat the Drum Beautiful Ben X Beyond the Sea The Big White The Black Dahlia Black Widow Blodsbröder Bloody Sunday Bobby Bordertown Breaking News Bridge to Terabithia Bug Bullet in the Head Casa de los Babys Chasing Holden Chinatown Chocolat Choke The Chumscrubber City of Men The Clan of the Cave Bear Class of '76 Clear and Present Danger Clubland Coastlines Cold Heart Come Early Morning Crash Crazy In Love The Cutter The Da Vinci Code Daltry Calhoun Dark Matter Dealers Death at a Funeral The Detective Detention The Diving Bell and the Butterfly Double Jeopardy Dr. T and the Women Edison City of Crime Elegy Elephant Elvis Presley - The last 24 hours Elvis: The Missing Years Emma En alldeles särskild dag End Game Enemy of the State Esther Evening Everybody's Doing It The Eye 2 Fade to Black Fast Food Nation Feast of Love The Feast of the Goat Fierce People Fighting Tommy Riley The Flying Scotsman G.I. Jane Gang Tapes Ginger Snaps Goldfish Memory Gomorra Gomorra (HD) Good Night and Good Luck Good Will Hunting Gosford Park The Great Raid Griffin Han hon och Strindberg Hard Boiled Hard Candy Havoc Heathers Hero Wanted Home of the Brave Hotel Rwanda House of Voices I Am David I'm Not There Immortel (ad vitam) Infernal Affairs III Initial D The Inquiry Intimate Enemies Inugami Irresistible Jar City JFK - Reckless Youth part 1 JFK - Reckless Youth part 2 Johnny Mad Dog Journey to the End of the Night Just Can't Get Enough The Killer Killing America The King Kings of Crime Kyrkogårdsön La vie nouvelle Lacombe Lucien The Last Sign The Libertine Little Fish Little Red Flowers Lonely Hearts Killers Lord of War The Lost City Love Honour and Obey Love Object Love's Brother Lovely Loverboy Mala Noche Manhood Marc Bolan: Ride On Marilyn Hotchkiss Ballroom Dancing Masked and Anonymous The Matador Match Point Mean Creek Mean Streets The Mechanik Mercenary for Justice The Mistress of Spices Mulholland Falls Mörkt blå nästan svart Never Die Alone The Ninth Legion Nobody's Fool The Notorious Bettie Page O' Horten Once Upon a Time in the West One More Kiss One Shot The Orphanage (HD) The Orphanage Oskuld Palindromes The Passion of the Christ Patriot Games Pearl Harbor Perfect Creature Pretty Persuasion The Protector Rated X Restless Souls Ripley Under Ground The Rising: Ballad of Mangal Pandey Romulus My Father Rosemarys baby Rounders The Rules of Attraction Rännstensungar Savage Grace School for Seduction Second Half Seraphim Falls Shadowboxer Shooting dogs The Sicilian Girl Slingshot Soul Men SPL Hong Kong Force The Squid and the Whale State Property Stoned The Summit Supercross Swedish Punks! Sökarna Återkomsten The Tenants Thank You for Smoking The Three Burials of Melquiades Estrada Three Kingdoms Traffic Triple agent Tristan and Isolde Trust the Man Tsotsi Two Bits Undertow Undisputed II: Last Mand Standing Varsity Blues Vicky Cristina Barcelona The Warriors Water's Edge What becomes of the broken hearted Where the Truth Lies Whirlygirl The Wicker Man The Wrestler The Wrestler (HD) Wu ji The Zodiac Family: The 3 Wise Men 47:an Löken 47:an Löken Blåser På A Night Before Christmas Akeelah and the Bee Alice in Wonderland Arctic Tale Around the World In 80 Days Beautiful Bob the Butler Bratz: The Movie Bridge to Terabithia Caspers Haunted Christmas Chestnut: Hero of Central Park Far til fire - gi'r aldrig op Far til fire - i stor stil Fierce People George of the Jungle Hannah Montana: The Movie Hotel for Dogs Lillebror på tjuvjakt Lucky Luke - Dalton on the loose Midsummer dream Raise Your Voice The Reef Space Chimps Stormbreaker Valiant Fantasy: Spiderman Bridge to Terabithia The Clan of the Cave Bear The Crow The Crow: City of Angels The Crow: Wicked Prayer The Eye 2 Highlander III: The Sorcerer House of Voices Inugami Perfect Creature Wu ji Horror: Asylum Boy Eats Girl The Brotherhood The Brotherhood II: Young Warlocks The Brotherhood III: Young Demons Bug Catacombs The Children Children of the Corn: The Gathering Day of the Dead (1985) Day of the Dead (2008) The Deaths of Ian Stone Dot.Kill End of the Line Event Horizon The Eye The Eye 2 Fade to Black Friday the 13th: The Extended Cut Ghost Game Ginger Snaps The Haunting in Connecticut The Hillside Strangler Horror in the Attic House of Voices I Know Who Killed Me In Love with The Dead Inner Senses Inugami The Last Sign Love Object My Bloody Valentine Nightstalker One Missed Call One Missed Call 2 One Missed Call 3 Final The Orphanage (HD) The Orphanage Perfect Creature Pet Sematary Project Viper Repo! The Genetic Opera Restless Souls Rosemarys baby Saw Saw II Saw III Saw IV Saw V Severance Shutter Skeleton Man The Surgeon The Tattooist The Texas Chainsaw Massacre 2 Timber Falls Tomie Tomie: Re-Birth Tomie: Replay The Wicker Man Wolf Creek The Zodiac Zombies! Zombies! Zombies! Music: Beatles: The Journey Beyond the Sea Bob Marley - Spiritual Journey Frank Sinatra: A Reflection I'm Not There Johnny Cash: The Man in Black - His Early Years (2005) (TV) Lennon & Harrison: Guitars Gently Weep Marci X The Nightmare Before Christmas Presley Raise Your Voice Repo! The Genetic Opera Scratch Sex Pistols: Agents of Anarcy Soul Men U2: Rattle and Hum Mystery: Angels and Demons The Book of Revelation Chinatown The Da Vinci Code Double Jeopardy Golden child Guardian I Know Who Killed Me Lillebror på tjuvjakt The Mistress of Spices Romance: The Proposal 100 Girls 100 Women According to Spencer American Gigolo Arsene Lupin The Butcher's Wife Chasing Holden Chocolat Clubland Cold Heart Come Early Morning Emma En alldeles särskild dag Feast of Love Goldfish Memory Griffin Inkasso It's a Boy Girl Thing The Mistress of Spices One More Kiss Pearl Harbor Piccadilly Jim Priceless She's the Man Slingshot The Wedding Dates You Kill Me Sci-Fi: Spiderman Event Horizon Immortel (ad vitam) Primer Project Viper Repo! The Genetic Opera Watchmen Sport Health: Necessary Roughness Thriller: Angels and Demons The Hunt for Red October 13 Beloved 16 Blocks 88 Minutes A Better Tomorrow A Different Loyalty Adrift Agents Secrets American Crime Anamorph Asylum Bad Lieutenant Battle Royale Beat the Drum Beyond a Reasonable Doubt The Big Score The Black Dahlia Body Shot The Book of Revelation Bordertown Bug Bullet in the Head Cassandra's Dream The Chaser Children of the Corn: The Gathering Chopper Class of '76 Clear and Present Danger Code 46 Cold Heart Crash Crime insiders The Crow The Crow: City of Angels The Crow: Wicked Prayer The Cutter The Da Vinci Code Day of the Dead (1985) Day of the Dead (2008) Dealers The Deaths of Ian Stone The Detective Dot.Kill Double Jeopardy Edison City of Crime End Game Enemy of the State Event Horizon Existenz The Eye 2 Fade to Black The Feast of the Goat Feed Ginger Snaps Gomorra Gomorra (HD) Guardian Hard Boiled Hard Candy Hero Wanted The Hillside Strangler Hong Kong Knights Horror in the Attic Hotel Rwanda I Know Who Killed Me Infernal Affairs III Inital D Inner Senses Inugami Irresistible Jar City Johnny Mnemonic Journey to the End of the Night The Killer Killing America Kings of Crime The Kovak Box The Last Sign Lonely Hearts Killers The Lost Angel Love Object Lucky Number Slevin The Matador Match Point The Mechanik Mercenary for Justice Mulholland Falls My Bloody Valentine My Son Nemesis Game Never Die Alone Never Talk to Strangers Night Watch Once a thief One Missed Call The Orphanage (HD) The Orphanage Paparazzi Patriot Games Primer The Protector R Point Rabbit Hunt Restless Souls Ripley Under Ground The Rules of Attraction Rumble in the Bronx Saw II Schoolday of the Dead Seraphim Falls Severance Shadow of Fear Shadowboxer Sky Captain and the World of Tomorrow SPL Hong Kong Force The Summit The Surgeon Taken Thee Blind Mice Timber Falls Tough Luck Traffic Triple agent Undertow Uninvited Guest Water's Edge When will i be loved Where the Truth Lies The Wicker Man Wolf Creek XIII part 1 XIII part 2 You Kill Me The Zodiac War: G.I. Jane Guy X I Am David Intimate Enemies Miracle at St. Anna The Red Baron Uncommon Valor Western: Once Upon a Time in the West Posse Seraphim Falls The Three Burials of Melquiades Estrada Alfabetisert og fri for duplikater, ikke sortert etter sjanger: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 100 Girls100 Women 13 Beloved 16 Blocks 2:37 47:an Löken 47:an Löken Blåser På 5 løgner 8 1/2 88 Minutes 99 francs A Better Tomorrow A Bittersweet Life A Chinese Feast A Complete History of My Sexual Failures A Different Loyalty A Night at the Roxbury A Night Before Christmas A Prairie Home Companion A Savage Life in Fashion According to Spencer ADHD: Out of Control Kids Adrift Agents Secrets Airplane! Akeelah and the Bee Alatriste Alice in Wonderland Alice In Wonderland All Babes Want to Kill Me Alpha Dog American Crime American Gigolo American Soldiers An Oriental Affair Anamorph Angels and Demons Angus Thongs and Perfect Snogging Antarctica: Ice World Pioneers Antarctica: The Game on Ice Antikiller Antikiller 2: Antiterror Anything is Possible Aphrodite's Drop Apocalypto Arctic Meltdown Arctic Tale Around the World in 80 Days Around the World In 80 Days Arsene Lupin Ask the Dust Asylum Baadasssss!! Back in the Day Bad Lieutenant Bad Santa Battle Royale Beat the Drum Beatles: The Journey Beautiful Bedtime Stories Beer League Ben X Beyond a Reasonable Doubt Beyond the Sea Black Widow Blodsbröder Bloody Sunday Bob Marley - Spiritual Journey Bob the Butler Bobby Body Shocks Body Shot Boiling Point Bollywood Queen Bordertown Boy Eats Girl Bratz: The Movie Breaking News Bridge to Terabithia British UFO Files Bug Bullet in the Head Bulletproof Monk Casa de los Babys Caspers Haunted Christmas Cassandra's Dream Catacombs Cave in the Snow Chasing Holden Chestnut: Hero of Central Park Children of the Corn: The Gathering Chinatown Chocolat Choke Chopper Chris Doyle Christmas At River Cottage Cinderella City of Fear City of Men Class of '76 Clear and Present Danger Clubland Coastlines Code 46 Cold Heart Come Early Morning Comrade Philby Con Air Confessions of a Shopaholic Constantine A King's Story Crash Crazy In Love Crime insiders Curly: The Littlest Puppy Daltry Calhoun Dancing with the Devil Dark Matter Day of the Dead (1985) Day of the Dead (2008) Dealers Death at a Funeral Detention Dhuway Disaster Movie Disaster! Dot.Kill Double Jeopardy Dr. T and the Women Drop Dead Sexy Edison City of Crime Elegy Elephant Elvis Presley - The last 24 hours Elvis: The Missing Years Emma En alldeles särskild dag End Game End of Days End of the Line Enemy of the State Esther Evening Event Horizon Everybody's Doing It Existenz Extreme Movie Fade to Black Fahrenheit 9/11 Fakers Far til fire - gi'r aldrig op Far til fire - i stor stil Fast Food Nation Feast of Love Feed Feed Gang Tapes Fierce People Fighting Tommy Riley First World Flu Time Bomb Forced March to Freedom Frank Sinatra: A Reflection Friday the 13th: The Extended Cut G.I. Jane Gang Tapes Gaudi's Barcelona George of the Jungle Ghost Game Ginger Snaps Golden child Golden Child Goldfish Memory Gomorra Gomorra (HD) Good Night and Good Luck Good Will Hunting Gosford Park Griffin Guardian Guy X Hadza Han hon och Strindberg Hannah Montana: The Movie Hard Boiled Hard Candy Havoc Heathers Heavy Petting Hero Wanted Highlander III: The Sorcerer Hitler and Hess Home of the Brave Hong Kong Knights Horror in the Attic Hotel for Dogs Hotel Rwanda House of Voices I Am David I Know Who Killed Me I See You.Com I Want Candy I'm Not There Immortel (ad vitam) In Love with The Dead Infernal Affairs III Inital D Initial D Inkasso Inner Senses Inside Australia Intimate Enemies Inugami Irresistible It's a Boy Girl Thing Italian Job Jabe Babe Jackass: The Movie Jar City JFK - Reckless Youth part 1 JFK - Reckless Youth part 2 Jimmys Kitchen Jin-Roh Johnny Cash: The Man in Black - His Early Years (2005) (TV) Johnny Mad Dog Johnny Mnemonic Journey to Planet Earth 1: Rivers of Destiny Journey to Planet Earth 2: The Urban Explosion Journey to Planet Earth 3: Land of Plenty, Land of Want Journey to the End of the Night Just Can't Get Enough Killing America King of California Kings of Crime Kyrkogårdsön La vie nouvelle Labyrinth of passion Lacombe Lucien Lennon & Harrison: Guitars Gently Weep Lillebror på tjuvjakt Little Fish Little Red Flowers Lonely Hearts Killers Lord of War Love Honour and Obey Love Object Love's Brother Lovely Loverboy Lucky Luke - Dalton on the loose Lucky Number Slevin Mala Noche Manhood Marc Bolan: Ride On Marci X Marilyn Hotchkiss Ballroom Dancing Masked and Anonymous Match Point Mean Creek Mean Streets Men in Black Mercenary for Justice Midsummer dream Miracle at St. Anna Mulholland Falls My Bloody Valentine My Sister the Geisha My Son Mörkt blå nästan svart Necessary Roughness Nemesis Game Never Die Alone Never Talk to Strangers Newsmakers Next: A Primer on Urban Painting Nguva the Forgotten Mermaid Night Watch Nightstalker Nobody's Fool O' Horten Once a thief Once Upon a Time in the West One Missed Call One Missed Call 2 One Missed Call 3 Final One More Kiss One Shot Oskuld Palindromes Paparazzi Patent of Life Patriot Games Pearl Harbor Perfect Creature Pet Sematary Phils Fantasy Piccadilly Jim Pitbullterje Pootie Tang Posse Presley Pretty Persuasion Priceless Primer Project Viper R Point Rabbit Hunt Race to Witch Mountain Raise Your Voice Rat Race Rated X Repo! The Genetic Opera Restless Souls Riddle of the Bradshaw Ripley Under Ground Romulus My Father Rosemarys baby Rounders Rumble in the Bronx Rännstensungar Sabrina (1954) Savage Grace Saw Saw II Saw III Saw IV Saw V Scenes of Crime episode 01 Scenes of Crime episode 02 Scenes of Crime episode 03 School for Seduction Schoolday of the Dead Scratch Second Half Seraphim Falls Severance Sex Pistols: Agents of Anarcy Shadow of Fear Shadowboxer Shanghai Surprise She's the Man Sherpa the Proving Ground Shooting dogs Shutter Skeleton Man Sky Captain and the World of Tomorrow Slingshot Smokestack Lightning Soul Men Space Chimps Spider-Man Spider-Man 2 Spiderman SPL Hong Kong Force State Property Stoned Stormbreaker Strangers with Candy Submerged Suicide the Comedy Summer Rental Supercross Svindleren Swedish Punks! Sweet little devils Sökarna Återkomsten Taken Thank You for Smoking The 3 Wise Men The Ark of the Covenant Revealed The Battle of Shaker Heights The Big Score The Big White The Black Dahlia The Boat and the Bomb The Book of Revelation The Brotherhood The Brotherhood II: Young Warlocks The Brotherhood III: Young Demons The Butcher's Wife The Call of the Beast The Chaser The Children The Chumscrubber The Clan of the Cave Bear The Crow The Crow: City of Angels The Crow: Wicked Prayer The Cutter The Da Vinci Code The Deal The Deaths of Ian Stone The Detective The Diving Bell and the Butterfly The Eye The Eye 2 The Feast of the Goat The Flying Scotsman The Forbidden Kingdom The Great Challenge The Great Raid The Haunting in Connecticut The Hillside Strangler The Hunt for Red October The Inquiry The Invincible Iron Man The Killer The King The Kovak Box The Ladies Man The Last Sign The Libertine The Lost Angel The Lost City The Madness of Prince Charles The Matador The Mechanik The Mistress of Spices The Nightmare Before Christmas The Ninth Legion The Notorious Bettie Page The Notorious Mrs Dick The Original Kings of Comedy The Originial Kings of Comedy The Orphanage The Orphanage (HD) The Pallbearer The Passion of the Christ The Proposal The Protector The Red Baron The Reef The Rising: Ballad of Mangal Pandey The Rules of Attraction The Sicilian Girl The Squid and the Whale The Summit The Surgeon The Tattooist The Tenants The Texas Chainsaw Massacre 2 The Three Burials of Melquiades Estrada The Warriors The Wedding Dates The Welsh Great Escape The Whole Nine Yards The Wicker Man The Wrestler The Wrestler (HD) The Yes Men The Zodiac Thee Blind Mice Three Kingdoms Thunderbolt Timber Falls To Kill a Whale Tomie Tomie: Re-Birth Tomie: Replay Tough Luck Trading Places Traffic Treasure Island Triple agent Tristan and Isolde Trust the Man Tsotsi Two Bits U2: Rattle and Hum Uncommon Valor Undertow Undisputed II: Last Mand Standing Uninvited Guest Valiant Varsity Blues Vicky Cristina Barcelona Watchmen Water's Edge We Are the Champions What becomes of the broken hearted What Makes Jeffrey Tick When will i be loved Where the Truth Lies Whirlygirl Winter Soldier Without A Paddle: Nature's Calling Wolf Creek Wu ji XIII part 1 XIII part 2 You Kill Me Zombies! Zombies! Zombies! Älskling på vift Håper noen vil sette pris på det. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 For nå ble jeg ikke enda mer utålmodig på å få en invite! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Samme her, men jeg mistenker at alle de jeg vil se er betalfilmer :/ Lenke til kommentar
elice Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg fikk nettopp invite. MEN, det er en sånn VoddlerNet test greie som jeg ikke skjønner helt hva er. men det ble rød på både network og client test. hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg fikk nettopp invite.MEN, det er en sånn VoddlerNet test greie som jeg ikke skjønner helt hva er. men det ble rød på både network og client test. hva skal jeg gjøre da? For meg hjalp det å restarte pc'en. Lenke til kommentar
elice Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hm... hjalp ikke å restarte min pc nei. kan ikke SÅ mye om denne pcn heller. er skolepc jeg bruker, siden min egen ikke vil koble til nettet pga IP ellerno. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har ikke sett inviten min på godt over et halv år. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hm... hjalp ikke å restarte min pc nei. kan ikke SÅ mye om denne pcn heller. er skolepc jeg bruker, siden min egen ikke vil koble til nettet pga IP ellerno. Hvis det er en skole pc så er antakelig portene sperra. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hm... hjalp ikke å restarte min pc nei. kan ikke SÅ mye om denne pcn heller. er skolepc jeg bruker, siden min egen ikke vil koble til nettet pga IP ellerno. Hvis det er en skole pc så er antakelig portene sperra. Porter er sperra på rutere, ikke på PCen. Prøv og kjør voddler test greia som administrator elns. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hm... hjalp ikke å restarte min pc nei. kan ikke SÅ mye om denne pcn heller. er skolepc jeg bruker, siden min egen ikke vil koble til nettet pga IP ellerno. Hvis det er en skole pc så er antakelig portene sperra. Porter er sperra på rutere, ikke på PCen. Prøv og kjør voddler test greia som administrator elns. Selvfølgelig, tenkte litt fort der Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Sjekka mailen nå og fant jammen meg en invite til Voddler edit: Faen da! Space required: 13 gb Space available: 8 gb >_< Endret 29. desember 2009 av WD40 Lenke til kommentar
themarwik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 noen som har en voddler invite? gjerne send en til [email protected]. takk til den som vil sende en invite Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) noen som har en voddler invite? Er nok ingen som har invites å gi bort per i dag. Bortsett fra de som vant på Voddler sin konkurranse og fikk fem invites hver, men de finner du neppe mange av her. Tipper uansett de har blitt gitt bort til venner og bekjente allerede uansett. Er nok ikke annet man kan gjøre enn å vente. Ingen som setter pris på den komplette filmlisten jeg delte med dere, da? Satt jo vitterlig oppe hele natten og fikset det. Endret 29. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jo selvfølgelig satt vi pris på det, problemet er at det forsvinner i mengden. Få trådstarter til å legge det i førsteposten med en liten takketekst til deg. Eneste jeg kunne tenkt meg var om du markerte hvilke filmer som er gratis og hvilke som ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå