......... Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Nå har jeg fått invite Voddler funker ikke på skolen, men skal teste de ut når man kommer hjem. Jepp, er ganske så fornøyd med voddler. God kvalitet på filmene. Mesteparten er gratis og et godt antall filmer og velge mellom. Så får man bare glede seg til det kommer flere filmer og etterhvert tv-serier Endret 9. desember 2009 av ......... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor deler de ut invites når det står at de ikke gjør det? Lenke til kommentar
......... Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) De deler jo ut 5000 invites hver dag da De har jo sagt det. Men jeg fikk en av en kompis da @Atsjonas: Han har en invite igjen som han skal selge. Om du vil kjøpe? Endret 9. desember 2009 av ......... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kjøpe ja... for hvor mye? Lenke til kommentar
......... Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kjøpe ja... for hvor mye? 200kr. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hadde blitt veldig glad for en invite. Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Er det grei hastighet for dere som testet Voddler, eller er det mye hakking? Endret 9. desember 2009 av shape01 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er det grei hastighet for dere som testet Voddler, eller er det mye hakking?Ingen hakking/bufring i det hele tatt. Har 10mb/750kb (8,5-9/550-650) Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ok, så det går altså ok att køra det i Norge också, eller er dere som testet på en svensk ip adresse eller liknande? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ingen problem å kjøre med norsk ISP, nei. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Ser ut til at det er W7 som lager krøll her, det fungerer fint på XP. Hm.. Jeg har W7, funker fint. Her funker det verken på W7 eller XP Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fungerer fint på W7 her. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hvor lang tid tok det før folk fikk invite? jeg registrerte meg 27 oktober ser jeg her i mailboxen Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det tok jo ganske lang tid før de startet å invitere et betydelig antall (de fleste ble vel gitt på facebook), så det er ikke så relevant hvor lang tid det tok, jagarock. Derimot er det interessant hvor de ligger an rent datomessig i køen. Det ser ut som de befinner seg et sted i juli nå, så du må nok regne med å vente en stund. Selv registrerte jeg meg 10. august og venter fortsatt (rimelig) tålmodig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Da var den forduftet. Endret 11. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hadde gjerne sagt ja til invite Anki. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Da har jeg testet litt: Pluss: Teknisk sett er dette over all forventning. Alt går som smurt! savner en søke funksjon, men dette regner jeg med kommer. Opplevde ikke noe lagg eller load tid. Like meget godt at man kan skifte språk og tekst "on the fly" Minus Mange filmer koster penger!! Hva f skal dette bety? Her sager de greina de sitter på etter min mening. Jeg er 100% for abb mulighet og heller mye mer reklame på gratis versjonen. Om de i tillegg hadde gjort DVD med stereo for free users, og HD med div lydformater for premium users ville dette blitt et godt alternativ for begge "kundegruppene". At de krever 37 sek for å se en film som ligger "gratis" på web er for meg en motsetning til hele konseptet. Det er for få filmer ute, og ingen serier. De fleste filmene som ligger der pr i dag er gamle filmer og B-filmer. Men dette regner jeg med kommer seg:) Oppsummert: Over all forventing, men MEGET stort trekk for at man må betale for mange av filmene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 37 SEK? det meste jeg har sett så langt er 5. Jeg synes det er greit om de tar seg betalt per film, og ser ikke mer film enn at det, i hvert fall noen måneder, vil lønne seg å betale for film. Men klart, abonnementsordning bør helt klart på plass. At det kommer så veldig mange gratisfilmer tror jeg imidlertid ikke man skal håpe på. Spotify har enda ikke klart å tjene penger på gratisbrukere, og med tanke på hvor langt unna de faktisk, er det ikke sikkert det skjer i det hele tatt. Artistene har jo for lengst begynt å murre fordi de får latterlig lave utbetalinger. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Etter nyeste klienten kom, er en god del filmer oppe i 37 SEK. Men strengt tatt er de fleste av filmene tilgjengelig gratis, selv om man kanskje kan konkludere med at overall er leiefilmene "bedre filmer" for øyeblikket. Men husk nå at dette er beta enda, ting blir nødvendigvis ikke sånn. Og la oss nå for all del ikke begynne å klage fordi vi ikke får alt av filmer helt gratis i stua, helt lovlig. Det er fortsatt billigere enn nærmeste videosjappe, og man slipper til og med å gå ut døra. Endret 11. desember 2009 av Brød Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg ville teste wrestler etter å ha lest at den skulle være i HD, men den gang ei -den kostet 37sek. Jeg er ikke helt enig med deg der. Som du sier tjener ikke artistene på spotify, dette er jo ganske komplekst. Taper de penger? Hvordan måle dette? Det hele er jo snakk om et utgangspunkt til et kompromiss for å unngå piratkopiering. Slikt er ikke gjort over natta! Men jeg kan nok med ganske stor sikkerhet si at piratkopiering av musikk har gått ned med minst 90% blandt de som har spotify! Ergo er spotify et meget stort steg i riktig retning! Har platebransjen litt tolmodighet, samt at spotify finner opp en liten dose krutt så tror jeg denne modellen kommer i mål! Samme gjelder jo for voddler. Det er jo selvfølgelig en helt annen bransje som helt sikkert ikke kan kopiere spotify sin foretningsmodell, folk ser jo gjerne en film kun 1 gang, samt kostnadene for å lage en film kontra en sang er store. Når det er sagt: Målet er ikke å gjøre filmindustrien glade. Målet er å gjøre forbrukerne glade på en måte som fører til at filmindustrien blir glade. Kameler må helt klart svelges, men saken er at forbrukeren har torrents som alternativer. Selv om det er ulovelig er det faktisk kunden som "har rett". Vel det var mine meninger... Personene bak voddler er de som sitter på kunnskapene og harde fakta om markedet. Ønsker de hvertfall lykke til og håper de får det til, på tross av hva jeg vil kalle et steg tilbake:) Etter nyeste klienten kom, er en god del filmer oppe i 37 SEK. Men strengt tatt er de fleste av filmene tilgjengelig gratis, selv om man kanskje kan konkludere med at overall er leiefilmene "bedre filmer" for øyeblikket. Men husk nå at dette er beta enda, ting blir nødvendigvis ikke sånn. Og la oss nå for all del ikke begynne å klage fordi vi ikke får alt av filmer helt gratis i stua, helt lovlig. Det er fortsatt billigere enn nærmeste videosjappe, og man slipper til og med å gå ut døra. Er ikke snakk om å klage, men vurdere tjenesten. 37,- er ikke et godt nok alternativ til piratkopiering i mine øyne. At noe er bedre betyr ikke at det er godt nok:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå