Frostrøyk Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er vel ingen som har en invite å gi bort...? hadde satt stor pris på om det var noen som gadd å ofre en til meg isåfall:) PM for mailadresse etc Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kunne også tenkt meg en invite PM for mail ja Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Var vel dne 27/11 tror jeg. Fikk du mail fra bredbandsborlaget der det står at din film har vunnet invite og at du vil motta din invite innen 48 timer? Ja, gjorde det. Har sendt e-post til adressen som stod i denne mailen om en hadde problemer med invitasjonen. Fikk svar fra de hvor de lurte på om jeg hadde fått den nå. Men det hadde jeg ikke. Siden har jeg ikke hørt fra de. Fikk svar fra de tidlig denne uken. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Går ut ifra at du har sjekket spamfolder og det som hører med? Lenke til kommentar
o2man Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Var vel dne 27/11 tror jeg. Fikk du mail fra bredbandsborlaget der det står at din film har vunnet invite og at du vil motta din invite innen 48 timer? Ja, gjorde det. Har sendt e-post til adressen som stod i denne mailen om en hadde problemer med invitasjonen. Fikk svar fra de hvor de lurte på om jeg hadde fått den nå. Men det hadde jeg ikke. Siden har jeg ikke hørt fra de. Fikk svar fra de tidlig denne uken. Da ville jeg ha sendt dem en ny mail. Jeg fikk den mailen først å så fikk jeg en ny litt senere med selve inviten til siden dær man skal registrere seg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har sjekket det som er å sjekke ja. Får prøve å kontakte de neste uke igjen. Lenke til kommentar
o2man Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har sjekket det som er å sjekke ja. Får prøve å kontakte de neste uke igjen. Høres rart ut at den ikke er kommet til deg enda. Hvilken plass fikk du da? vant du 1 eller 5 invites? Hvis du ikke får noe så får du lage en ny film så får vi på forumet hjelpe deg med å stemme frem din film Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Skal ha en invitasjon. Har hørt om et par til som ikke har fått sine heller. Endret 6. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Da har jeg fått invitasjon Men får bare sort bilde når jeg prøver å spille av filmer. Har slått av antiviruset og sluppet programmet gjennom brannmuren. Er det noen porter på ruteren en må åpne for at ting skal fungere optimalt? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skal ikke være nødvendig, nei. Lenke til kommentar
......... Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Da har jeg fått invitasjon Men får bare sort bilde når jeg prøver å spille av filmer. Har slått av antiviruset og sluppet programmet gjennom brannmuren. Er det noen porter på ruteren en må åpne for at ting skal fungere optimalt? Kan godt hende. Hvem vet. Prøv du:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kommer meg gjennom VoddlerNet test, men får ikke noe bilde. Det kommer lyd, men av veldig dårlig kvalitet. Er det mulig å kjøre noe annet en fullskjerm? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alt + Enter for windowed mode. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Du kan kjøre Voddler uten fullskjerm, om du kjører uten -fs-argumentet, som den kjører med som standard. Har for øvrig noen problemer selv. Jeg får spilt av trailere og reklamen, men så fort den skal starte filmen, fryser programmet helt, og jeg må avslutte via oppgavebehandleren. Fikk spilt av filmene av og til, med Voddler 1.1.0.3961. Edit: Alt + Enter funker ikke for meg. Endret 8. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg alt-tabber litt frem og tilbake innimellom, og har merket at voddler vinduet må ha fokus i det den bytter mellom reklamer, og mellom reklame->fil. Ellers klikker det ofte (Går tilbake til menyen). Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Registrerte ønske i første halvdel av august, men har ikke hørt noe enda. Noen som vet sånn ca. hvor langt de er kommet på listen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ser ut til at det er W7 som lager krøll her, det fungerer fint på XP. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Registrerte ønske i første halvdel av august, men har ikke hørt noe enda. Noen som vet sånn ca. hvor langt de er kommet på listen? Stadig flere gir lyd fra seg i kommentarfeltene på Voddler-bloggen, når de mottar invite. Det siste jeg ser en person har skrevet der, er at han registrerte seg den 6. juli, og fikk inviten 2. desember. Selv registrerte jeg meg 7. juli, og fikk invite den 2. desember. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ser ut til at det er W7 som lager krøll her, det fungerer fint på XP. Hm.. Jeg har W7, funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå