Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var vel dne 27/11 tror jeg.

Fikk du mail fra bredbandsborlaget der det står at din film har vunnet invite og at du vil motta din invite innen 48 timer?

Ja, gjorde det.

Har sendt e-post til adressen som stod i denne mailen om en hadde problemer med invitasjonen.

Fikk svar fra de hvor de lurte på om jeg hadde fått den nå. Men det hadde jeg ikke.

Siden har jeg ikke hørt fra de. Fikk svar fra de tidlig denne uken.

Lenke til kommentar
Var vel dne 27/11 tror jeg.

Fikk du mail fra bredbandsborlaget der det står at din film har vunnet invite og at du vil motta din invite innen 48 timer?

Ja, gjorde det.

Har sendt e-post til adressen som stod i denne mailen om en hadde problemer med invitasjonen.

Fikk svar fra de hvor de lurte på om jeg hadde fått den nå. Men det hadde jeg ikke.

Siden har jeg ikke hørt fra de. Fikk svar fra de tidlig denne uken.

Da ville jeg ha sendt dem en ny mail. Jeg fikk den mailen først å så fikk jeg en ny litt senere med selve inviten til siden dær man skal registrere seg.

Lenke til kommentar
Har sjekket det som er å sjekke ja.

Får prøve å kontakte de neste uke igjen.

Høres rart ut at den ikke er kommet til deg enda. Hvilken plass fikk du da? vant du 1 eller 5 invites?

Hvis du ikke får noe så får du lage en ny film så får vi på forumet hjelpe deg med å stemme frem din film :)

Lenke til kommentar
Da har jeg fått invitasjon :)

Men får bare sort bilde når jeg prøver å spille av filmer. Har slått av antiviruset og sluppet programmet gjennom brannmuren.

Er det noen porter på ruteren en må åpne for at ting skal fungere optimalt?

Kan godt hende. Hvem vet. :p

Prøv du:)

Lenke til kommentar

Du kan kjøre Voddler uten fullskjerm, om du kjører uten -fs-argumentet, som den kjører med som standard. Har for øvrig noen problemer selv. Jeg får spilt av trailere og reklamen, men så fort den skal starte filmen, fryser programmet helt, og jeg må avslutte via oppgavebehandleren. Fikk spilt av filmene av og til, med Voddler 1.1.0.3961.

Edit: Alt + Enter funker ikke for meg.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Registrerte ønske i første halvdel av august, men har ikke hørt noe enda. Noen som vet sånn ca. hvor langt de er kommet på listen?

Stadig flere gir lyd fra seg i kommentarfeltene på Voddler-bloggen, når de mottar invite. Det siste jeg ser en person har skrevet der, er at han registrerte seg den 6. juli, og fikk inviten 2. desember. Selv registrerte jeg meg 7. juli, og fikk invite den 2. desember.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...