o2man Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 None som har lyst å stemme fram filmen min sånn at jeg får en invite? http://voddler.bredbandsbolaget.se/share.h...b84e6c4548da58a Tusen takk til alle som stemmer Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan er det med invites? Mulig å få ett? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Så vidt jeg vet er det nok ingen som har muligheten til å gi ut invites selv nei :/ De driver å deler ut ca 5000 invites i døgnet, og med mindre man er svenske og medlem av bredbåndsbolaget må du nok bare melde deg opp på hjemmesiden til voddler og vente Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Verdt et forsøk - to spotify mot én voddler... Sweet deal! Det er jo ikke noe problem å lage en selv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130041 Lenke til kommentar
T homas Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Heisann Da har man fått en invite i posten men lurte på en ting: Dere som har registrert dere før hvilket zip kode brukte dere? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 77125 brukte jeg Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vær så snill å slutt å mas om invites. Det er ingen som har mulighet til å dele ut invites, så det er ikke vits i å spørre engang. 90% av denne tråden er jo kakling om invites.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Registrerte meg nå for voddler for lenge siden. Da fikk jeg den mailen om at de deler ikke ut enda, men skal gjøre det snart osv! Burde ikke jeg få da snart? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Når man har to skjermer, hvordan får man flyttet voddler til den andre? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk invite i mailen i dag! Skal se Rød Oktober nå. Førsteinntrykket er at selve filmstreamingen går finfint, mens selve programmet er irriterende treigt. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg får rett og slett ikke VoddlerNet til å fungere. Jeg trykker Start, men etter ca. 2sek så skrus det av igjen. Jeg har nå prøvd på 2 forskjellige pcer og 3 forskjellige nettverk. Har prøvd å disable brannmur og antivirus..Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dere som har fått invite, hva var deres registreringsdato? Fint om dere tar med det, så vi som venter får et estimat:) Jeg registrerte meg 17 sept, og fortsatt ingen invite. Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Var det bare jeg som lagde så dårlig video på Bredbandsbolaget at jeg måtte skaffe meg stemmer selv, eller har noen andre gjort det og? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg gjorde det også. Men har ikke fått invitasjonen min enda Har sendt en purre mail nå, så håper jeg har den innen noe dager. Endret 2. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg invite mail for to dager siden, og selve programmet funker utmerket, men streaming av filmer funker heller dårlig Mulig det bare er jeg som har dårlig nett? Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Har sett: - Saw - The Matador - Beer League - The Big White - The Ninth Legion - A Bittersweet Life Til nå, og har vært bra kvalitet på alle. Den har heller ikke stoppet opp underveis for å laste. Tror nok det er du som har dårlig nett Endret 2. desember 2009 av Naϊve Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har ice nett, og det er vel ikke superdupert til voddler nei, jeg kommer meg bare 1 minutt ut i filmen før den stopper og går tilbake til forsiden. Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg gjorde det også. Men har ikke fått invitasjonen min enda Har sendt en purre mail nå, så håper jeg har den innen noe dager. Er slitsomt at Bredbandsbolaget må sende mail til Voddler, som deretter skal sende en invite til deg. Men du måtte vel ikke skaffe deg 27 stemmer selv, sånn som jeg? Var ingen svensker som likte videoen min Endret 2. desember 2009 av Naϊve Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk invite i dag, så sitter å tester nå. Det eneste jeg lurer på er hvordan jeg velger undertekster og eventuelt språk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå