waters2k Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg skulle oppdatere en Nokia 5610 her og viste seg at batteriet ikke satt fast, i det jeg skulle slå på software oppdateringen så datt jo seff batteriet ut og da klikka selve telefonen. Når jeg skulle slå på telefonen igjen var den helt død, hva skal man gjøre for å flashe programvaren på den eller hva man gjør for å få liv i den? Håper på raske svar Mvh Raymond Endret 6. juli 2009 av waters2k Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bare å ta den med til ett mobilverksted, de bør ha muligheten til å legge inn programvaren fra scratch. Om ikke må den sendes inn. Men en grei regel er jo også å fortelle hvilken mobil du har. Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Bare å ta den med til ett mobilverksted, de bør ha muligheten til å legge inn programvaren fra scratch. Om ikke må den sendes inn. Men en grei regel er jo også å fortelle hvilken mobil du har. Det er gjort om i første innlegg så da vet man hvilke telefon det er snakk om, er mulig å flashe disse telefone men hvilke firmaer er det som gjør disse jobbene? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Bare å ta den med til ett mobilverksted, de bør ha muligheten til å legge inn programvaren fra scratch. Om ikke må den sendes inn. Men en grei regel er jo også å fortelle hvilken mobil du har. Det er gjort om i første innlegg så da vet man hvilke telefon det er snakk om, er mulig å flashe disse telefone men hvilke firmaer er det som gjør disse jobbene? Mulig å flashe stort sett alle mobiler. Gå på nokia.no å finn din nærmeste nokia care forhandler. Evt. kan muligens lokale mobilsjapper/elektronikkforetninger flashe telefonen. Endret 6. juli 2009 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå