wesminster Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei! Jeg har søkt på internasjonale studier ved UiO nå til høsten, men har ikke planer om å studere nå uansett (var usikker på hva jeg skulle gjøre da søknadsfristen gikk ut, så jeg søkte for sikkerhets skyld). Jeg tror snittet mitt er i grenseland i forhold til om jeg kommer inn eller ikke, og er derfor litt spent på når hovedopptaket kommer nå 20. juli. Om jeg skulle være så heldig å komme inn, har jeg da mulighet til å reservere studieplassen, slik at jeg kan begynne på studiet høsten 2010 - eller har jeg en utopisk forestilling om at det norske utdanningssystemet er mer fleksibelt enn det egentlig er? Om det er av betydning, skal jeg framover nå jobbe et halvår først, og deretter reise på egenhånd i noen måneder. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Du har ikke et grunnlag for å få den plassen reservert, så det er nok ingenting å tenke på, desverre. Endret 6. juli 2009 av juxtapose Lenke til kommentar
wesminster Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Ok, den er grei. For nysgjerrighetens skyld - hva "kreves" for å få reservert studieplass? Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Litt usikker. Men jeg tror eneste grunnlag for å få reservert studieplass er hvis du skal ta førstegangstjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå