EMS15 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei:) Jeg har veldig lite peiling på nettverk og saken er den at nettverket hjemme er så drepende tregt! Sjefen (Mamma), sier at vi må vente til vi ser hvor mye penger de bruker på tull.. (Bilen, regninger osv..) Noen som kan si meg hva et komplett netverk koster? (Hva det koster å starte opp, i måneden, hva vi trenger osv.) Rett og slett bare fortelle litt om det :S Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva det koster å starte opp, i måneden, hva vi trenger osvEr det abbonering på internettilgang du snakker om ? Eller et internt nettverk hjemme hos dere du vil ha? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Abbonering påinternettilgang tenker jeg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 finn ut hvilken levrandør du har i dag, gå inn på deres nettside og finn priser der. f.eks http://www.telenor.no Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Bredbåndsabbonement hos NextGenTel (ADSL): Oversikt Bredbåndsabbonement hos Telenor (ADSL): Oversikt. I disse abbonemangene følger det med alt dere trenger for å komme på nett. Utvalget er forskjellig rundt om i landet, hvor bor dere ? Endret: Ser i en av de andre tådene dine at du bor i Bergen. Da har du mulighet å få internett fra bl.a Lyse, BKK, og Ventelo. Endret 6. juli 2009 av k-orm Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Så vi kan regne med at det vil komme på 4600 i året? Kjørte den speedtest tingen, og fant ut at nettet vårt er dårligere enn gjennomsnittlig nett i Afrika.. Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Så vi kan regne med at det vil komme på 4600 i året?Det kommer helt an på hvilket abbonement dere velger. Glemte å ta det med i stad: Telepriser.no har oversikt over priser på bredbånd. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har dere kabelTV så kan det ofte være rimeligst å ta internett den veien. Her har jeg godt bredbånd og iptelefon med gratis ringing til fasttelefoner for ca 400 pr mnd. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Onkelen min bor i Bergen nå, og i Stavanger før og er veldig fornøyd med løsningen til Lyse. Leverer god hastighet, god tv-løsning og strøm også tror jeg :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå