Suic Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hva syntes dere? Lukkertid: 1/60 Blender: 6,3 Endret 6. juli 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Hva syntes dere? Lukkertid: 1/60 Blender: 6,3 Siden det er ingen som har no og si om bildet så er det vell perfekt da? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 uklart, og burde vært rotert 90 grader med klokka. Slik det er nå gir det meg veldig lite Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 uklart, og burde vært rotert 90 grader med klokka.Slik det er nå gir det meg veldig lite Sånn her da eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) uklart, og burde vært rotert 90 grader med klokka.Slik det er nå gir det meg veldig lite Det er da bare hodet på fuglene som er uklart, noe som ikke gjør noe efter min mening fordi det representerer fart og at den er på vei til og stikke nebbet inni fugleungen sitt nebb med mat.. Endret 7. juli 2009 av Slettet-GnBeuk Lenke til kommentar
boos Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 uklart, og burde vært rotert 90 grader med klokka.Slik det er nå gir det meg veldig lite Sånn her da eller? Har aldri sett en svare bygge rede den veien... Det første var nok riktig. :!: boos Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Litt uklart, men synes du har klarte å fange et fint øyeblikk Endret 7. juli 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) uklart, og burde vært rotert 90 grader med klokka.Slik det er nå gir det meg veldig lite Sånn her da eller? Har aldri sett en svare bygge rede den veien... Det første var nok riktig. :!: boos Hehe ja, syntes det var litt merkelig selv.. - Uansett var det ikke så lett og få alt helt skarpt når fuglen bare var der i rundt 1 sec for og gi mat Endret 7. juli 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Bildet er uklart, mørkt og kontrastløst. Men et fint øyeblikk er det! Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Bildet er uklart, mørkt og kontrastløst. Men et fint øyeblikk er det! Takk for det! Blir det bedre hvis jeg skrur opp på kontrastene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå