Morten A Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 har CPU type : DualCore AMD Athlon 64 X2, 2400 MHz (12 x 200) 4600+ am2 Hovedkort: Asus M2N32-SLI Deluxe kan jeg oppgradere til am2+ eller am3 med dette hovedkortet? evt hva anbefaler dere av cpu? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nei, men du kan bruke AM2+ på et AM3 HK. Og AM2 ser ut til å være rimelig utdatert, lite utvalg overalt, så du bør nok se etter ett nytt HK også tenker jeg Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Nei, men du kan bruke AM2+ på et AM3 HK.Og AM2 ser ut til å være rimelig utdatert, lite utvalg overalt, så du bør nok se etter ett nytt HK også tenker jeg ok, for jeg fant dette: http://forum.ncix.com/forums/index.php?mod...roduct_id=18545 og der sies det at man trenger en bios update bare. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Sist jeg skjekket vil ikke en AM2 prosessor fysisk passe i et AM2-basert HK. Edit: Beklager, jeg tok feil. Asus' nettsider hevder at ditt HK støtter visse tiper AM2+ prosessorer, dog ikke alle. Asus. Endret 6. juli 2009 av LysDiode Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Sist jeg skjekket vil ikke en AM2 prosessor fysisk passe i et AM2-basert HK. Edit: Beklager, jeg tok feil. Asus' nettsider hevder at ditt HK støtter visse tiper AM2+ prosessorer, dog ikke alle. Asus. hehe går bra det, trodde bare folk her var sånn ubernerds i data jeg kunne endel før, men er så lengesiden jeg var 16,17,18 år gammal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå